Gå til innhold

Reporter nyklipt på TV!


Minamemina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg klipper meg selv med sånn hårtrimmer. Får komplimenter for hvor bra det er gjort. Så er mulig å gjøre det selv med 2 speil og en stødig hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosetelys
På 25.3.2020 den 20.09, Minamemina skrev:

Har ingenting å si om det er ett familie medlem.  Vi innen bransjen får rett og slett ikke lov. Og han er neppe klipt av en amatør 😆 men men 

Kan være han er klippet av en som er frisør, men som ikke jobber som frisør. Altså en tidligere frisør som er omskolert til rørlegger for eksempel. En rørlegger kan klippe folk hjemme. Det er ikke forbudt. Og det er heller ikke forbudt for rørleggeren å klippe håret til mannen/broren/fetteren/sønnen/medlem av husttanden sin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i alle dager da... Mannen min klipper seg selv med maskin og saks. Han blir like fin som om han har vært hos frisøren. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende han har klippet sitt eget hår. Min mann er en skikkelig arbeidsmann men har ett skjult talent for hår klipping. Flere har spurt han hvilken frisør han bruker og han klipper barna også som for enormt med skryt. Så kan hende han gjorde det selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klipper mannen og barna mine. Har frisørbakgrunn, men sluttet i yrket for mange år siden. Selvsagt kan ingen nekte meg å klippe dem! Og tviler noen reagerer om en frisør klipper mann og barn hjemme, de omgåes jo likevel. Tror du har misforstått reglene her.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2020 den 20.57, Keikolina skrev:

Er snart ikke lov med sex med mannen sin lenger heller 😅

Vel, kanskje ikke om man er prostituert, og har fått beskjed om å stenge bedriften🙈😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klipte min manns hår med hårklippmaskinen vi kjøpte for noen uker siden. Jeg er ingen frisør, men det var ikke akkurat rakettforskning heller, så det ble ganske bra resultat. Problemet er at han ikke kan klippe mitt hår når den tid kommer 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.3.2020 den 20.09, Minamemina skrev:

Har ingenting å si om det er ett familie medlem.  Vi innen bransjen får rett og slett ikke lov. Og han er neppe klipt av en amatør 😆 men men 

Hvis du gjør det i stua di og ikke tar betalt, får du sikkert lov til å klippe mann og barn. Jeg klipper mine.

På 26.3.2020 den 19.56, gira97 skrev:

erna solberg hadde nyfarget hår i går...og veldig fint stylet. det hadde hun ikke gjort selv..

Det er sikkert Sindre som har tatt kurs😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...