Gå til innhold

Dalgona iskaffe


Lady Lovelylocks

Anbefalte innlegg

https://www.godt.no/artikkel/24810579/dalgona-karantenekaffen-som-trender-naa Har dere prøvd?

jeg har prøvd to ganger nå. Første gangen syns jeg kremen ble for stiv, og det så veldig udelikat ut når jeg blandet det ut i melken. Men prøvde igjen i dag, pisket kremen litt mindre. Tok også halvt om halvt med vanlig melk og vaniljemelk, og litt mindre sukker. Ble veldig godt

Endret av Lady Lovelylocks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd, ingen suksess... Nå skal det riktignok nevnes at jeg ikke er spesielt glad i kaffe i utgangspunktet så det har sikkert noe med saken å gjøre 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden «ingen» har prøvd så er dette mitt tips til deg. Prøv det, veldig lett og smaker godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

rørt ut i melken ble den god synes jeg.Brukte da brasero og sukr i steden for sukker og styrk melk, så ble jo da sikkert sunn nok til å drikke ett par i løpet av dagen

Anonymkode: 623c0...b6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lyst til å prøve da jeg så bildet, men da jeg så sukkermengden så droppet jeg det. 
 

Ingen har godt av så mye sukker i en drikk, særlig ikke jeg :P 

Anonymkode: 62f3f...543

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde lyst til å prøve da jeg så bildet, men da jeg så sukkermengden så droppet jeg det. 
 

Ingen har godt av så mye sukker i en drikk, særlig ikke jeg :P 

Anonymkode: 62f3f...543

Jeg tok i mindre sukker. Funket bra det. Men vet ikke hvor lite du kan bruke da.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...