Gå til innhold

Menn i forhold, hva gjør at dere ikke har lyst på sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva dreper lysten deres? Og hva skal til for å avvise kona når hun spør om sex? 
Fordi du er trøtt/sliten? Hvis dårlig stemning? 

Anonymkode: 4edb7...eae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er man skikkelig trøtt eller sliten kan det naturligvis være en årsak til å ikke ville ha sex. Stress òg.

Dårlig stemning er fullstendig mood killer for meg. Aldri skjønt greia med å ha sex når det er dårlig stemning mellom partene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er drepen når man får inntrykk av at sex blir en belønning for å ha bidratt med noe. Hvis man derimot får inntrykk av at sex er noe som dama har lyst på, da blir det noe annet!

Anonymkode: 01f1a...03b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte det blir sex er kanskje det mest avgjørende. For ofte er sjeldent er problem, men hver dag ville nok vært i overkant etter mange år sammen. For sjelden gjør at runking blir nødvendig, og da forsvinner lysten. En ond spiral.

Noe annet som ville ødelagt lysten min er om sex blir en jobb der jeg må styre på og jobbe for å gi orgasmer til henne. En egoistisk dame som ikke kommer lett ville nok vært en dreper for lysten.

Anonymkode: f9ab1...32e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva dreper lysten deres? Og hva skal til for å avvise kona når hun spør om sex? 
Fordi du er trøtt/sliten? Hvis dårlig stemning? 

Anonymkode: 4edb7...eae

Jeg kan fint ha sex hvis jeg er sliten eller trøtt......men hvis hun har vært klagete, masete eller sytete i det siste så dreper det lysten min. 

 

 

Anonymkode: c9b97...c41

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klagete, explosjoner,  nå har du gjort det igjen, du hører ikke etter, husker du ikke, 

Finn heller lurere måte å si ting på. 

Anonymkode: c82a1...e66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var sammen med damen lenge, men veldig lite sex. Følte det var mye som hindret meg med henne, til tider dårlig ånde, masete og ønsket sex konstant. Var mer opptatt av å finne unnskyldninger enn å tenke på at jeg ville ha sex med henne. De gangene vi hadde sex var som oftest som samvittighetens skyld eller etter vi hadde kranglet! Det var turnON. 

 

I ett annet forhold var jeg den mest sex interesserte parten, og da var jeg klar hvermann henne sa ja. 

Anonymkode: baee0...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lavt testosteron, lav sexdrift.

Anonymkode: 0062a...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva dreper lysten deres? Og hva skal til for å avvise kona når hun spør om sex? 
Fordi du er trøtt/sliten? Hvis dårlig stemning? 

Anonymkode: 4edb7...eae

I tilfeldig rekkefølge ( noe er nevnt av andre) ;

- «Belønnings» prat fra hennes side.. usexy og turnoff.

- repetitiv sex og mangel på eksperimentering (samme stilling, samme sted, samme tidspunkt osv er kjempekjedelig)

- mas, klaging osv.. det er rett og slett turnoff å høre på hvor «fæl» hverdagen er når den egentlig er innenfor normalen.

- manglende stell fra hennes side. Typisk joggebukse, ubarbert, udusjet osv. 

- at jeg er sliten ( spesielt hvis sex «planlegges» til rett før sengetid).

- jobbrelatert stress. Jeg har en jobb som er med meg 24/7 mens hun er ferdig kl 15:45. Da hender det dessverre at jeg ikke klarer å «parkere» hodet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli avvist 29 av 30 ganger gjør at jeg mister lysten på å ha sex. 

Det gjør at svært sjelden gidder å ha sex med kona når hun en sjelden gang prøver seg.  

Mye enklere å ta en runk når jeg er kåt,slipper å bry noen med det

Anonymkode: 93dd7...200

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2020 den 19.52, AnonymBruker skrev:

Å bli avvist 29 av 30 ganger gjør at jeg mister lysten på å ha sex. 

Det gjør at svært sjelden gidder å ha sex med kona når hun en sjelden gang prøver seg.  

Mye enklere å ta en runk når jeg er kåt,slipper å bry noen med det

Anonymkode: 93dd7...200

Har blitt avvist så mange ganger av kona det siste halvåret at jeg har helt sluttet å prøve å få henne med på sex. Det er liksom ikke et poeng å prøve lenger.

Anonymkode: b1908...394

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/24/2020 at 3:57 PM, AnonymBruker said:

Det er drepen når man får inntrykk av at sex blir en belønning for å ha bidratt med noe. Hvis man derimot får inntrykk av at sex er noe som dama har lyst på, da blir det noe annet!

Anonymkode: 01f1a...03b

Helt korrekt. Sånn "snill gutt/ lydig tøffelhelt" sex er så nitrist det kan bli. Da er det bedre uten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/24/2020 at 7:52 PM, AnonymBruker said:

Å bli avvist 29 av 30 ganger gjør at jeg mister lysten på å ha sex. 

Det gjør at svært sjelden gidder å ha sex med kona når hun en sjelden gang prøver seg.  

Mye enklere å ta en runk når jeg er kåt,slipper å bry noen med det

Anonymkode: 93dd7...200

Denne er og aldeles korrekt. Fanden skal ha sex som man må mase seg til. Og om dama skulle gi etter for engangs skyld, og strekker seg etter glidemiddelet (fordi hun egentlig ikke er kåt, og dermed ikke våt) så kan det egentlig være det samme med hele sexen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på et gammelt ordtak "Det er ikke dråpen som får begeret til å renne over. Det er det fulle begeret som får dråpen til å renne over".

Mye av det som beskrives her kan for meg være sexy. Jeg er ikke blind for at man i et litt annet type forhold vil se det som irritasjon. Men det er nok viktig at ser at foranledningen spilte inn, som f.eks at man har blitt avvist så mange ganger.

Det kommer vel en babyboom og en skilsmisseboom etter denne korona happeningen. Spesielt hvis man allikevel får noen permanente oppbrudd i jobbsituasjon, boligsituasjon, sosialt etc.

Jeg tenker at man i denne tiden må fortsette å ta vare på hverandre og ta imot hverandre. Når begge parter skal omstille seg og blir mer mentalt slitne, så er det viktig å anta gode intensjoner hos den andre. Og kanskje en hyggelig gest er vel så bra som å skulle gi svar på tiltale.

Men husk også at partneren din ikke har de samme utfoldelsene og egentiden som før. Det er også viktig å gi den andre rom og tid. Mantra rundt samboerskap har lenge vært å holde tett sammen og være sammen om alt. Men hverdagen er snudd nå.

Men jeg tror den aller største kneika her er at folk må bli mer bevisst på sine egne behov. Med et så heftig oppbrudd i hverdagen så blir det også et eget prosjekt å ivareta seg selv. Man må finne en ny hverdag hvor man har en trivelig tilværelse under helt andre rammebetingelser. Normalt finner man ut av disse tingene uten å være så bevisst på de, men med så stort oppbrudd og så begrensende rammer er det nok en fordel å ta mer konkrete skippertak.
Hvis man ikke er bevisst disse tingene, så ender man fort med å bli miserabel uten at man vet hvorfor. Og det er da lett å projisere dette over på noe man har foran seg, f.eks partneren, og så tror man at en absurd liten detalj i noe hun/han gjorde er problemet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til meg er det når hun skal belønne meg.

At hun legger seg uten å dusje.

Begynner å ta opp ting når vi koser.

Jeg må alltid ta insj.

Gjør aldri noe som jeg også liker.

Mener hun sitter på en gullgruve.

Orker ikke å legge noen innsats i det.

Aldri bra nok.

Avvist nesten hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Bohrman

Alt det vanlige som alltid blir nevnt (stress, mangel på initiativ og så videre).

Men jeg vil også nevne feil initiativ - når dama vil ha sex, men ikke skjønner at det da er hennes ansvar å få meg i gang. Om jeg ikke er i sex-modus, så er det ikke sånn at jeg kan bli det bare på grunnlag av hennes blotte eksistens.

Da må det gjerne litt gnissing og gnuring til, litt fristing og skitne ting som hviskes i øret. Dersom det er mitt ansvar å få dama våt, så er det da for svingende også hennes ansvar å få meg hard. Jeg kan ikke ha ansvar for alt. Litt arbeidsfordeling må til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.3.2020 den 19.52, AnonymBruker skrev:

Å bli avvist 29 av 30 ganger gjør at jeg mister lysten på å ha sex. 

Det gjør at svært sjelden gidder å ha sex med kona når hun en sjelden gang prøver seg.  

Mye enklere å ta en runk når jeg er kåt,slipper å bry noen med det

Anonymkode: 93dd7...200

 

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har blitt avvist så mange ganger av kona det siste halvåret at jeg har helt sluttet å prøve å få henne med på sex. Det er liksom ikke et poeng å prøve lenger.

Anonymkode: b1908...394

Signerer denne. 

Anonymkode: 2affb...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliten etter harde dager men jobb og barn. Og vond rygg. 

Kona er like sliten men hun sier ikke nei når jeg spør. Og hun spør like ofte hun (Liker best når hun tar initiativ da) men hverdagen kommer liksom litt i veien nå. 

 

 

Anonymkode: 328c8...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...