yes Skrevet 11. september 2002 #1 Del Skrevet 11. september 2002 Noen som har noen forslag (gjerne med oppskrift) på hva jeg kan lage med krabbe?? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2002 #2 Del Skrevet 11. september 2002 På RIMI og kanskje andre matvarebutikker får du gratisblad som heter "Glad i mat", og der var temaet i den nyeste utgaven KRABBER. Masse oppskrifter der ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 12. september 2002 #3 Del Skrevet 12. september 2002 Min favorittrett med krabbe er chillikrabbe! Man steker noe hvitløk og chilli i en stor gryte/wok, slenger oppi noe tomatpure og vann og varmer krabbeklør i dette... (tror det gjøres sånn i allefall... det er mamma som lager dette til meg siden kjæresten min ikke liker krabbe!) Det er uansett GODT!!!!!!! :D Serveres med ferske baguetter og gjerne hvitløkssmør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullerusk Skrevet 17. september 2002 #4 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg syntes krabbe er best når den spises enkelt og greit som den er jeg! Eventuelt med loff og majones til..... Ååå krabbe er bare så kjempegodt! Noen som vet hvor jeg får tak i det i Oslo/Akershus forresten? Er vant med å rake krabben selv, så det må vere kvalitet på den. Oslofjorden er vel forurenset, er den ikke? Så da må den vel komme fra andre plasser da..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå