Anonym3210 Skrevet 23. mars 2020 #1 Del Skrevet 23. mars 2020 Er på første strikkegensere (line Langmo). Ser at jeg har felt av for store hull til ermene... (En feil på første prosjekt måtte det jo bli 😊). Hva kan jeg gjøre? Til info: Bolen er ferdig, men ikke sydd sammen i topp. Ermene påbegynnes etter svar på denne posten 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 24. mars 2020 #2 Del Skrevet 24. mars 2020 Kan du ikke bare sy ermehullene mindre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2020 #3 Del Skrevet 24. mars 2020 20 timer siden, Anonym3210 skrev: Er på første strikkegensere (line Langmo). Ser at jeg har felt av for store hull til ermene... (En feil på første prosjekt måtte det jo bli 😊). Hva kan jeg gjøre? Til info: Bolen er ferdig, men ikke sydd sammen i topp. Ermene påbegynnes etter svar på denne posten 😉 Mmm....må nesten se ermene på bilde vor å gjøre opp en mening Anonymkode: 0bbca...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 25. mars 2020 #4 Del Skrevet 25. mars 2020 Du kan jo fint sy noen sting nederst for å gjøre ermeåpningen mindre før du plukker opp til ermer, eller syr på ermer (vet ikke hvordan konstruksjonen er, men sy sammen noen cm kan du gjøre uansett). 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå