Gjest Karianne_ Skrevet 15. juni 2005 #1 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg har en del gamle klær som egentlig er klar for søpla. Men så har jeg så lyst til å lage noe av dem som feks nye klær. Eller noe helt annet Noen som har forslag på hva man kan lage seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2005 #2 Del Skrevet 15. juni 2005 Du kan jo, som du sier, lage nye klær! Enten til deg selv, eller til noen som er mindre. Pynt med knapper og bånd, sy om og lag andre snitt. Gamle ullgensere kan du tove i vaskemaskinen og lage f.eks. puter av. Sy dukkeklær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 15. juni 2005 #3 Del Skrevet 15. juni 2005 Eller så kan du lage lappeteppe...og lappeputer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2005 #4 Del Skrevet 15. juni 2005 Eller vesker. Jeg elsker å lage vesker... Uhm, litt overdrivelse. Eller, jeg gjør det, men har ikke blitt så mange som jeg hadde ønsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 15. juni 2005 #5 Del Skrevet 15. juni 2005 Gamle dongeribukser kan bli til nye skjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesteline Skrevet 17. juni 2005 #6 Del Skrevet 17. juni 2005 lage duk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cinnamon Skrevet 18. juni 2005 #7 Del Skrevet 18. juni 2005 Eller filleryer, men da må du ha vev... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå