AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #41 Del Skrevet 22. mars 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Det gjør de ikke vel? Her i Trondheim ble 7 nye smittede oppdaget i dag. Men de skal oppholde seg hjemme til de er smittefrie, så da er de ikke så syke at de må på sykehuset. Syv nye smittetilfeller i Trondheim ( Adresseavisen) Anonymkode: d9658...1cf Da har det vært en spesiell grunn for det. https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/helsepersonell/testing-og-diagnostikk-for-nytt-koronavirus-coronavirus/ Anonymkode: f544d...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #42 Del Skrevet 22. mars 2020 6 minutter siden, Frøkensina skrev: Bra du er forsiktig. Umulig å vite egentlig, det går vel ikke automatikk i dette med frisk/risiko i forhold til hvor syk man blir. Det er så mye man ikke vet om viruset, kineserne tror de har funnet en sammenheng mellom blodtype og lettere/mer alvorlig sykdom f.eks. Håper det ikke utvikler seg mer og du blir frisk snart Tusen takk Jeg har bare tenkt at siden jeg er i risiko, så ville jeg bli dausjuk ganske fort 🤯 men som du sier, vi vet jo så lite, så for nå, er jeg heller litt ekstra forsiktig, enn å ta noen sjanser 😊 aner ikke hvilken blodtype jeg har faktisk 😅 Anonymkode: 695c4...7d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #43 Del Skrevet 22. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har det vært en spesiell grunn for det. https://www.fhi.no/nettpub/coronavirus/helsepersonell/testing-og-diagnostikk-for-nytt-koronavirus-coronavirus/ Anonymkode: f544d...795 Tull! Vi har kun 2 som er innlagt på sykehuset i Trondheim, men mange som blir testet hver eneste dag . Kjenner flere. Anonymkode: be486...091 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #44 Del Skrevet 22. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Tull! Vi har kun 2 som er innlagt på sykehuset i Trondheim, men mange som blir testet hver eneste dag . Kjenner flere. Anonymkode: be486...091 Temmelig tullete å si tull når jeg la ved en lenke fra FHI som bekrefter det. Anonymkode: f544d...795 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #45 Del Skrevet 22. mars 2020 41 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, du skal ikke ut. Ikke med hunden heller!! Anonymkode: 18fc8...876 Hunden må jo da! Anonymkode: 3d15c...f0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teknosilje Skrevet 22. mars 2020 #46 Del Skrevet 22. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Temmelig tullete å si tull når jeg la ved en lenke fra FHI som bekrefter det. Anonymkode: f544d...795 Lenken din bekrefter ikke det du påstår den bekrefter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #47 Del Skrevet 22. mars 2020 2 minutter siden, teknosilje said: Lenken din bekrefter ikke det du påstår den bekrefter. Svaret ditt er ikke så smart som du tror det er. Anonymkode: f544d...795 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
teknosilje Skrevet 22. mars 2020 #48 Del Skrevet 22. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Svaret ditt er ikke så smart som du tror det er. Anonymkode: f544d...795 Nei, jeg måtte ikke tenke så veldig for å skrive det jeg skrev 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #49 Del Skrevet 22. mars 2020 De intervjuet flere med korona i en avis her om dagen og da var det flere som nevnte dette med tap av smak og luktesans. Anonymkode: 71be0...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2020 #50 Del Skrevet 22. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: De intervjuet flere med korona i en avis her om dagen og da var det flere som nevnte dette med tap av smak og luktesans. Anonymkode: 71be0...638 https://www.google.no/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&ved=2ahUKEwia9q6xoK_oAhXw-yoKHWbiCDEQFjACegQIBhAB&url=https%3A%2F%2Fwww.vg.no%2Fnyheter%2Finnenriks%2Fi%2F0nx2eA%2F24-personer-forteller-slik-er-det-aa-vaere-smittet&usg=AOvVaw3zm0h16MHYbLwu8QtsqAId Anonymkode: 71be0...638 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #51 Del Skrevet 23. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hunden må jo da! Anonymkode: 3d15c...f0c Så må du få noen til å gå med den. Se hva FHI sier!! Anonymkode: 18fc8...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #52 Del Skrevet 23. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som du er smittet ja. Hvor bor du i Norge? Du må i grunn isolere deg helt ja, har du noen andre som kan lufte hunden? Eller har du hage som du kan slippe hunden ut i? Om du f.eks. bor i blokk, vil du jo kunne spre smitte ved å ta på ting i oppgangen, ta heisen eller liknende, så du må for all del prøve å unngå det om du må ut med hunden. Ta på deg hansker, dekk til ansiktet med en bøff eller noe. Anonymkode: 54ac3...3a3 Er det bare meg som tenker at det må være større smitterisiko å få noen andre til å komme flere ganger daglig og lufte hunden? I stedet for å gå ut selv og unngå andre mennesker? Anonymkode: 3ce2c...603 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #53 Del Skrevet 23. mars 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mister også en del luktesans og smakssans når jeg er forkjølet. Men har nå coronaviruset og der har jeg mistet all smaks og luktesans, selv når jeg ikke var tett. Gikk inn på toalettet etter samboer hadde gitt fra seg en voldsom, visst nok veldig illeluktende ruke. Samboeren min stod å klødde seg i hodet når jeg stod der å pusset tennene inne på badet uten en eneste mine (jeg er ganske verbal vist jeg oppdager denne lukten til vanlig). Må si jeg har opplevd tap av lukt-og smakssans ganske ulikt med coronaviruset enn vanlig forkjølelse. Anonymkode: 9751d...521 Jeg lukter heller INGENTING-helt rart. Når fikk du den tilbake igjen? Anonymkode: feb75...b44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #54 Del Skrevet 23. mars 2020 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det bare meg som tenker at det må være større smitterisiko å få noen andre til å komme flere ganger daglig og lufte hunden? I stedet for å gå ut selv og unngå andre mennesker? Anonymkode: 3ce2c...603 Hva en selv måtte tenke, mene og si er irrelevant. Følg det FHI. Står der at en IKKE skal ut!! Anonymkode: 18fc8...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2020 #55 Del Skrevet 23. mars 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg lukter heller INGENTING-helt rart. Når fikk du den tilbake igjen? Anonymkode: feb75...b44 Ikke meg over, men jeg har ikke fått den helt tilbake enda og jeg ble syk 02.03. Blir litt og litt bedre for hver dag, men fortsatt veldig rart Anonymkode: fe4b5...b9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyLemon Skrevet 23. mars 2020 #56 Del Skrevet 23. mars 2020 Jeg mister ofte smak og luktesansen etter kraftige forkjølelser, så det må ikke være korona, men du skal jo uansett holde deg hjemme til du er symptomfri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 23. mars 2020 #57 Del Skrevet 23. mars 2020 På NrK har de en god grafisk oversikt over hva som gjelder på høyre side av Koronavirus-live oppdateringen deres. https://www.nrk.no/nyheter/koronaviruset-1.14855584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg