Holly Hobbie Skrevet 28. juni 2006 #1601 Del Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer med dagen, Pi@! Saa bra hunden er tilbake. Det er ille aa miste hunden sin! Haaper du faar en fin dag uten altfor mye jobbing og slit! bursdag- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1602 Del Skrevet 28. juni 2006 HH: Takk. Jeg er blitt ganske vant til å ha en hund på rømmen nå og da, men det her er første gang det har skjedd når jeg ikke har vært hjemme. Utrolig frustrerende når jeg sitter 16mil unna og ikke kan gjøre noe annet enn å vente på telefonen og stole på at andre ordner opp. til verdens beste gravide Holly H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #1603 Del Skrevet 28. juni 2006 Nå har jeg vært å henta bilen den er gigasvær . Alt vel så langt, får bare se om jeg klare å manøvrer den hjem Sambo har kommet hjem, så da er det bare å sette seg i bilen og dra hjem til min kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. juni 2006 #1604 Del Skrevet 28. juni 2006 Bil bil bil bil bil bil bil!!! :kjøre: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 28. juni 2006 #1605 Del Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer med dagen, Pi@!! Og god tur hjem til din kjære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #1606 Del Skrevet 29. juni 2006 iss og kakao: Takk . Det var så moro å kjøre bilen hjem. Jeg storkoste meg og syntes ikke det var langt i det hele tatt. Var såååå stolt da jeg stoppa på bensinstasjonen for å kjøpe kaffe, syntes det var dritkult å hoppe ut av den svære bilen iført skjørt og pensko *fnise*. Var ikke like moro å rygge med den...... Den er så stor, sa til pappa at den var sikkert 6meter lang for å overdrive litt. Så etterpå i vognkortet at den er 5m 30cm og nesten 1,8tonn. DET er MYE bil. Jeg er den værste machomannen når det gjelder hva slags biler jeg synes er fine , drømmer om å sette større dekk på bilen, mere lykter og ikke minst kufanger (som ikke er lov ). Funnet ut at den bilen er peniserstatteren min Hadde en helt rolig dag uten noe feiring i går. Fikk kake hos svigers. Var godt å få sambo hjem igjen, det var feiring nok . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. juni 2006 #1607 Del Skrevet 29. juni 2006 1,8 tonn Har du lov til å kjøre den du da???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #1608 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) iss skrev: 1,8 tonn Har du lov til å kjøre den du da???? ← Hehe jada Her ser du hva som er tillatt å kjøre med førerkort kl B Endret 29. juni 2006 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 29. juni 2006 #1609 Del Skrevet 29. juni 2006 Grattis med dagen som var i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. juni 2006 Forfatter #1610 Del Skrevet 29. juni 2006 Takk LinKri Hvis jeg ikke er fullstendig på bærtur nå, så kanskje det ikke blir så mye jobb med analysene til oppgava som jeg trodde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 29. juni 2006 #1611 Del Skrevet 29. juni 2006 Så bra at det blir mindre styr med oppgava! Og du, jeg har blitt helt hekta på det spillet... Nå ser jeg dobbelt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. juni 2006 #1612 Del Skrevet 29. juni 2006 Åja! Trodde det var 1,5 tonn jeg, så var det 3,5... Distre jeg?? neeeei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 29. juni 2006 #1613 Del Skrevet 29. juni 2006 Synes den bilen hoeres litt skummel ut jeg da! Opel Cavalier'en vaar holder lenge for meg...selv om den punkterer stoett og stadig og holder paa aa falle fra hverandre. Godt du fikk samboeren hjem! Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. juni 2006 #1614 Del Skrevet 29. juni 2006 Hei hei Gratulerer så mye med dagen som var i går Og ikke minst gratulerer med ny bil. Stas å kjøre store biler...mannfolka titter litt ekstra da ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #1615 Del Skrevet 30. juni 2006 miiip: Jeg tror faktisk det skal gå ganske greit. Fikk unna de vanskeligste analysene i går og får gjort resten i dag, regner jeg med (bare jeg kommer meg ut herifra ) Jeg har hatt netter hvor jeg har drømt om det spillet.... tror jeg er over den værste avhengigheten nå. iss: Hvis det hadde vært grense på 1,5tonn på førerkortet så hadde alle kjørt rundt i yariser . HH: Må google den bilen så jeg skjønner hvilken bil du har. Vi har også hatt to sånne elendige biler. Er faktisk første gangen jeg har en ordentlig bil, sjølom jeg har hatt bil siden jeg tok lappen som 18 1/2-åring . Lucky: Takk og takk. Sambo mener jeg ikke får lov til å kjøre den bilen alene til sentrum fordi jeg kommer til å få så mange lange blikk . I natt sov jeg som en stei, det var virkelig godt. Kjørte bilen ca 50m på en traktorvei i går, skulle trene orientering og selvfølgelig måtte jeg parkere og snu bilen der . Var litt dronning da, syntes det var supermoro....og ikke såååå ulovlig siden det bare var ca 50m....... treninga var et annet kapittel. Var så utrolig sliten i kroppen, måtte gå det meste av runden. Tror kroppen er sliten etter 3 treningsturer på over 1 1/2time i moderat tempo denna uka. Kankje slappe litt av og gjøre litt yoga eller noe dagene framover. Nei, nå skal jeg være flink student!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #1616 Del Skrevet 30. juni 2006 Glemte helt å fortelle om at jeg har kontor på verandaen i dag . Det er sommer, bare bittelitt kaldt akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #1617 Del Skrevet 30. juni 2006 Og så har jeg vondt i musefingeren (pcmus-fingeren hvis det var noen som skulle tro noe annet). Den var litt hoven i morres og ellers litt stiv og vond. Prøver etter beste evne å bruke langefingeren på musa (og det blir noen tusen klikk om dagen ), men jeg glemmer meg hele tida. Hadde vært noe ordentlig dritt hvis jeg skulle bli plaga med det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 30. juni 2006 #1618 Del Skrevet 30. juni 2006 Har du fått musesyke Skummel sykdom det der ja Får prøve å avlaste fingeren litt nå da Utekontor på en sånn varm dag må jo virkelig være lov da...deilig å sitte ute å kose seg, samtidig som man får gjort noe Ha en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. juni 2006 #1619 Del Skrevet 30. juni 2006 Nok en gang grattis med bilen!!! Svære biler og doninger er konge da Bare litt skumle å kjøre...Men dritkule å se på! Lurer på hvor lang bilen vår er...altfor lang Bra voffen kom til lunds og at det går greit med oppgavene! Også godvær da...Mmmm...Hatt sommer idag vi også! "Det var den dagen vi hadde sommer vettu!" Må kose dere i helga nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #1620 Del Skrevet 30. juni 2006 Lucky: Får virkelig ikke håpe at jeg får musesjuken, det hadde vært dumt nå rett før masteren skal leveres. Var kjempefint å sitte ute å jobbe, eneste problemet var å finne et par solbriller som ikke var for mørke. Litt greit å se hva jeg gjør på skjermen også . Skytte: Det går greit å kjøre framover, men det er litt ekkelt å rygge ennå. Jeg har varebil, så jeg er vant til å rygge etter speilene. Ser faktisk mer bakover med den nye bilen enn den gamle. Jeg tror også det blir "den dagen vi hadde sommer", så jeg har passa på å være ute i dag. Vi fikk innvia plattingen vår . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg