Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Fjellrypa: :ler: Det er ikke bare bare å gå på badet og pusse tenner. Slitsomt det, mye bedre med analysene etter en fotballkamp man ikke har sett :legrine:. :klem:

Charmina: Sengeangst tror jeg det kan kalles :ler:. Helt enig med deg at mr Darcy er mye mye kjekkere i serien enn i filmen. Synes alt er mye penere i serien, men men. Og så synes jeg de hadde tatt seg litt vel mange friheter i forhold til boka. Legge scener på helt ulike steder enn det som er beskrevet i boka osv, men filmen er på bare 2 timer, mens BBC serien er på 6timer. Så det er vel ikke bare bare å få med seg alt. Likte spesielt godt scenen hvor mr Darcy frir til Elizabeth for første gangen og de nesten kysser. Det var helt genialt, ellers synes jeg serien får fram blikkontakt mellom de to på en mye bedre måte. Gjennomanalysere "stolthet og fordom", jeg neida :legrine:. Tror jeg kunne skrevet om det i timevis. :legrine: (nå har dere avslørt Pi@ som en håpløs romantikker.... :sjenert: ) :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia du!!

Hemhem..ikke greit å slite med motivasjonen nei..Man må bare prøveå hente frem uante krefter og sette seg små kortsiktige mål tror jeg! Ta dag for dag og kanskje vips så er man der?! Og som Miip sier,kanskje belønne deg selv etterhvert?!

Blir spennende med resultatet på sambos intervju...!!! Jeg er megapositiv til det motsatte blir bevist! Håper uansett at han begynner å bli ready uavhengig av akkurat den jobben!

Oioi,en håpløs romantiker du ja! Det bor vel en sånn i de fleste til tider!

Husker før i tiden,da leste jeg så mange Danielle Steel bøker at jeg ble helt koko for jeg trodde at sånn skulle det være i det virkelige liv også,ikke rart det gikk skeis med xen :ler::ler::ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skytte: Jeg SKAL klare å bli ferdig. Jeg er ikke akkurat den som gir meg med det første :sjenert:. Fint at du er positiv til intervjuet, en fin oppveiing til min negative innstilling :ler:. Jeg har faktisk ikke tenkt noe mer på det. *ler meg ihjel av deg og Daniel Steel* :klem:

Synes det er morsomt at du er Stolthet og fordom-fanatiker! ;)

Hvem skulle tro det om MEG..... :sjenert::ler:

Ikke fått gjort så mye i dag, strømmen gikk i hele sentrum og var borte i flere timer :sur:, endte meg å gå en mikrofjelltur i stedet for å være flink student ;)

Skal snakke meg veilederen min på onsdag, så da håper jeg ting ordner seg litt, skal forresten ta med meg den nye bilen tilbake da. Gleder meg veldig :hoppe:. Skulle overføre penger for bilen i stad og det var ikke så lett. Tror jeg sprengte nettbanken :legrine:. Måtte betale i flere omganger og ennå er jeg ikke ferdig, fordi jeg ikke fikk lov til å bruke mer penger i dag :ler:. Får ta siste slanten når kl har passert midnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: nettbanken likte ikke at du brukte så mye penger nei :ler:

Er det ikke rart hvordan ting forandrer seg når man ikke har strøm?? Ikke kan man lage seg mat, ikke sette på oppvaskmaskinen, ikke se på tv og ikke være på kg (med mindre man har en fulladet bærbar pc da) :ler:

Men en liten fjelltur hørtes jo koselig ut da....flink til å trene og holde deg i form du :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lucky: :ler: Har i allefall funnet ut hva som er max beløpet som kan betales over nettbanken :overrasket:. Blir helt hjelpeløs uten strøm. Det er greit når man er på hyttetur osv og er innstilt på at det ikke er strøm, men det er ikke moro når man sitter hjemme på kontoret og alt plutelig blir mørkt. Var ingen ting å finne på, alt jeg tenkte jeg skulle gjøre inkluderte en eller annen ting som bruker strøm. Hehe jeg er flink til å trene, men jeg er ikke så flink til å være sosial... :sjenert:. Klarer ikke å få tid til alt, og da blir trening i veldig mange tilfeller prioritert. :klem:

Gullet: :klem:

Får ikke overført det siste beløpet i dag heller :sur:. Må ringe og fortelle hvordan det henger sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kan sambo komme hjem, nå har han vært borte lenge nok :sur:. Kommer senest i morra, så da synes jeg han kan komme i dag!

I dag har jeg faktisk vært flink til å jobbe :klappe:, skal snart på o-trening :)

I morra skal jeg hente bilen, og jeg gleder meg slik :hoppe:. Det blir nok den fineste bursdagsgaven jeg får i år ;)

Hadde nesten glemt hva som skjer i morra......jeg blir 25år :hakeslepp:. Nå er jeg gammel nok og blir nok 25 til neste år også :ler:. Tenkte jeg skulle invitere til kake, men jeg har ikke giddet og rydde (samme som skjer hvert år.... :sjenert:. Konklusjon: jeg blir ikke mer ryddig med åra!) nå blir det slik at jeg drar til Tromsø i morra så da skjer ikke det uansett. Kanskje feiring i helga, man da skal jeg jobbe både lørdag og søndag. Er uansett ikke opptatt av å feire bursdagen min. Har alltid hatt den midt i sommerferien og da alle andre var borte, så jeg tror jeg kan huske 4 bursdagsselskap fra jeg var lita og 1 feiring etter at jeg ble voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Epona

Oi, har du bursdag i morgen!! Det må jeg huske på! ;)

Nettbanker er rare - min kan jeg endre grensen på! Det måtte jeg da jeg skulle betale for leiligheten i sin tid! :sjarmor: Det var en smule over maks beløpsgrense ja! :ler:

Takk for veldig god samtale på msn i dag! :klem: Du er god å prate med vennen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Du må ikke minne oss på at du har bursdag i morra, jeg har jo skrevet det ned og hadde huska det uansett! :ler::erter:;)

Men ny bil høres ut som en genial bursdagsgave! Jeg overførte faktisk hundre tusen i min nettbank uten problemer... :ler:

Bra at du har vært flink i dag, håper det er bra på o-trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epona: Takk det samme. Det var en veldig fin samtale :). Har ikke tenkt på å sjekke om jeg kan endre grensa på nettbanken. Har i allefall opplevd å sprenge nettbanken :ler:. :klem:

miiip: Jeg var bare nødt til å filosofere litt over at jeg blir 25 :ler:. Har alltid syntes det har vært stas å bli et år eldre, men i år så har jeg liksom nådd grensa :overrasket:. Mitt problem var at jeg skulle overføre litt over 100 000kr :overrasket:. Har avtalt at jeg gir det resterende beløpet kontant (var bare snakk om noen tusen) så da ordner det seg. Jeg gleder meg sånn, og da blir jeg litt bekymra.... Må ikke glede meg for da kan jeg bli skuffa, liksom :sjenert::klem:

Overlevde o-treninga, men i neste uke skal jeg ikke ta den lengste løypa på 5,5km. Det blir for langt og jeg er for dårlig til å orientere. Ender sikker opp med å løpe ei mil og så kommer jeg inn når alle andre har dratt og de pakker sammen :legrine:. Å prestere det to ganger på rad er vel muligens et hint om at jeg ikke er flink nok ennå. Neste uke blir det runde på 3,8km. Ble ei heidundranes treningsøkt om ikke annet. Pulsklokka sa at jeg hadde forbrent drøye 1000kcal :overrasket:. Var skikkelig sur i beina på slutten, og kvalm da jeg kom inn. Det er sikkert litt sunt.

Ble Fjordland på meg for andre dag på rad ;). Jeg er akkurat som "mannen som skulle stelle hjemme". Helt hjelpeløs :ler:

I morra må jeg opp supertidlig for å rekke bussen som går 0645 :Gjesp:

Merker at jeg virkelig venter på sambo nå. Han sa at onsdag var seneste dag han kom hjem, så da synes jeg han burde vært her i dag :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATULERER MED DAGEN YNDLINGSPI@MI!!!!

Og nå kan jeg vel strax gratulere med nybil også :sjarmor:

Supert,supert!! Håper alt gikk bare bra med hentingen!

Og IDAG må vel mannen komme hjem?!Vet han mer om jobben da?? Er så spent jeg....... :sjenert:

Håper du koser deg masse på dagen din!

*sender over kake og brus*

*pakke med wunderbaum i* :ler:

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen!

Håper sambo kommer hjem og du får en skikkelig koselig dag!

O-trening høres spennende ut. Kunne godt tenkt meg å prøve det, men det får vel bli neste sommer. Finnes det nybegynnerkurs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magolia & godjenta: Tusen takk :klem:

Skytte: Takk. Vi skal møtes for biloverlevering kl 1 :hoppe:. Jeg håper også at det går bra, ingen ting som tilsier noe annet, men....jeg er meg :ler:. Sambo kommer hjem i dag, ellers er det noe som er galt. Han får nok høre om jobben en av de nærmeste dagene. :klem:

Fjellrypa: Takk. Skal kose meg med sambo når han kommer hjem, ingen fare ;). Jeg vet ikke om det finnes nybegynnerkurs, men det finnes i allefall nybegynnerløyper. Så er det kjempefint med turorientering, da kan du ta så mange poster du vil når du vil :). Orientering er dessuten en kjempefin familieidrett. På løpene bruker det være parneparkering (når foreldrene løper) og småtrolløype. Det er alltid masse småbarnsfamilier med. :klem:

Tok bussen til Tromsø. Skjønner hvorfor jeg tar så skjelden buss. Jeg hater det. Ikke klarer jeg å sove mens jeg sitter heller, og av en eller annen grunn så fikk jeg ikke sove i natt. Har ligget det meste av natta våken, eller i en slags døs :tristbla:. Gruer meg litt til å kjøre hjem etterpå fordi jeg er så trøtt og det er ganske langt. Om en liten halvtime skal jeg til veilederen min, håper å få oppklart en del ting jeg lurer på og komme meg et stykke videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iss og miiip: Tusen takk :klem:

Ikke helt fornøyd etter møte med veileder. Må gjøre 60% av analysene mine på nytt :sur:. Kjempebursdagsgave.......

Ikke nok med det. Fikk telefon fra naboen vår om at ene hunden er på rømmen. Kommet seg ut av hundegården på mystisk vis. Hun har løpetid også. Jeg sitter i Tromsø og sambo er ikke kommet hjem ennå. Hun kan være litt vanskelig for fremmede å få tak i, håper det går bra. Det her er virkelig ikke moro og jeg kan ikke gjøre noen ting :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden er fanga :legrine:. Godt med gode naboer og svigerinner som kan ordne opp. Får bare håpe hun ikke har blitt tjuvparra. Nå er jeg letta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...