Gå til innhold

Pi@ venter...


Pi@

Anbefalte innlegg

Da var siste dag ute gjennomført. Var ikke noe gøy! Er i skikkelig dårlig humør, men jeg klarer ikke helt å få tak i hva som plager meg. Tror jeg er litt sur fordi jeg mista en attest som jeg veldig gjerne skulle hatt, og så er det litt surt med di pengene. Det var jo tross alt snakk om bra mye. Så har det kanskje litt med at ting ikke blir som jeg hadde tenkt, og så er jeg redd for at det her stresser sambo i forhold til avgjørelsen om prøving. Tror det er det siste som plager meg mest. Jeg har jo endelig klart å skjønne at vi faktisk skal begynne å prøve en gang, men i går kveld så forsvant den gode følelsen :tristbla:. Da jeg la meg i går, så var den bare ikke der :grine:.

Rognebær: Blir en mye roligere sommer enn jeg hadde trodd i allefall. :klem:

iss: Det var vel egentlig det beste, men utrolig vanvittig surt med den attesten som jeg virkelig trengte. :klem:

miiip: Ingen jobb = ingen penger. Sånn er den saken. Har kontrakt, men jeg har ingen rett til kompensasjon når slike ting skjer :sur:. Jeg drar hjem i morra, tenker jeg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, kjipt med sommerjobben! :troest:

Men kanskje du faar litt mer tid til deg selv og det du har lyst til i sommer i steden? Eller skal du finne deg en ny jobb?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HH: Skal ikke finne meg noen ny jobb. Fikk permisjon fra butikkjobben, så jeg kan kanskje jobbe litt der, ellers er det fint å bare ha oppgava å konsentrere meg om. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hjelp, pi@ kastet seg over meg*

:klem:

Hva skjer?? :ler:

Dumt med jobben da, en god attest er gull verdt :grine: Men men det ordner seg alltid for snille jenter, så det går nok bra :klem:

Sambo blir nok stressa nå ja, hadde jo vært moro om prøvingen kommer igang om ikke så altfor lenge da :sjenert:

Ha en fortsatt fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Skjønner godt det er skuffende og litt kjipt! Men jeg er sikker på at du klarer å nyte det etterhvert. Mer fri i sommer og tid til oppgaven.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Men du må jo få litt for den jobben du faktisk har gjort allerede? Og kompensasjon for reisingen til og fra osv? Ellers blir det jo et rent tapsprosjekt! Her må du stå på krava, altså, ellers kommer jeg og denger universitetet i hodet med ei kjevle! (Inspirert av Skyttes stadige hjelpetrusler!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Skumle Pi@ kommer og tar deg :redd:

Lucky: Håper at det ordener seg på sikt, ja.....alt. :klem:

miiip: Jeg er aldri bitter, heldigvis. Det har hjulpet meg mye oppgjennom tida. Jeg tror også at jeg kommer til å få det fint i sommer ;). :klem:

Rogbebær: Selvfølgelig får jeg betalt for reise, bo, mat og den jobben jeg har gjort hittil. Ingen fare. :klem:

Nå har jeg vært på kino for første gang på sikkert over ett år. Så davincie koden (eller hvordan det skrives). Den var litt skummel synes jeg.

I morra skal jeg hjem til min snakke om baby kjæreste :hjerter_rundt::hjerter::hjerte::hoppe:. Han har faktisk blitt helt vil på å snakke om barn, uten at jeg gjør det. Synes det er veldig koselig, og uansett hva som skjer så vil slike samtaler korte ned ventetida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lucky: Pi@ kasta seg over meg på msn :ler:

:hjerter: Så morro at sambo tar initiativ og snakker om baby og babyrelaterte ting... Modning vettu... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Enig med iss her! Kjempemoro at kjæresten din tar opp sånne ting, det betyr jo at han tenker mer på det! Han hadde nok ikke gjort det dersom han ikke orket tanken akkurat...

Ha en koselig hjemtur! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, naar de gutta foerst begynner aa faa lyst paa barn/blir opptatt av barn blir de nok veldig ofte minst like ivrige som oss! Det har hvertfall jeg erfart! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo begynner å mykne ja, det er bra! Sånn skal det være :) Koselig at han også tar initiativ da, så slipper du å føle at du maser :ler:

Ha en knall mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

iss: Veldig moro. :klem:

Rognebær: :klem:

HH: Jeg tror også at når vi først begynner å prøve så kommer sambo til å være superivrig. :klem:

Lucky: :klem:

miiip: Nå er jeg hjemme igjen :). :klem:

Tulipan: Så koselig at du tar deg tid til å stikke innom meg :klem:

Nå er jeg altså hjemme igjen :).

Har hatt mikromens siden torsdag/fredag :sur:, nå synes jeg den skal komme ordentlig i gang slik at jeg kan bli ferdig med den. Tror ikke jeg kan huske å ha hatt så lang spotting noen gang, ikke på denne måten i allefall. Det er riktig så irriterende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg telt litt og jeg skjønner ennå mindre av den tullemensen. Er på dag 25 i dag, og jeg begynte å spotte på dag 20/21 ca 10 dager etter jeg tror jeg hadde EL :klø:.

Nå har jeg telt ennå mer og kanskje det hele ikke var så stort mysterium allikevel ;). Lengden på de fem siste syklusene var: 26,29,23,29,25

Kanskje jeg må til å beregne gjennomsnitt og standardavvik igjen :ler:. Statisktikker jeg......nei da ikke i det hele tatt :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Statistikken er som følgende:

Siste 12 sykluser: gjennomsnitt 27,1 +/- 2,5 dager

Siste 6 sykluser: gjennomsnitt 26,7 +/- 2,5 dager

Antatt EL dag (veldig hypotetisk)

Siste 12 sykluser: gjennomsnittlig dag 11,1 +/- 1,7

Siste 6 sykluser: gjennomsnittlig dag 10,2 +/- 1,5

Konklusjon:

Fått litt korterer sykluser sist halvåret og litt tidligere og mer stabil antatt ELdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket: Oh my GOD her har det skjedd ting på de siste dagene!!

Ble det ikke noe jobbing??? Kan de bare avlyse sånn uten videre? Hadde protestert jeg ja....

Hehe,Rognebær begynner visst å kjenne meg godt...*plystre*

Nei det var pokker til prosjekt da...

Ååååå!! Intervju!! Når? Har det vært? Er spent jeg nå!!

Vi må skravles en dag snuppa! Nå skal jeg på pust og peskurs :ler:

Neida,det er ikke sånn som på film..!

Håper det går bra med deg og at det er mye babysnikksnakk!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...