Gjest Rognebær Skrevet 8. juni 2006 #1461 Del Skrevet 8. juni 2006 Håper du får sove i natt! Tiden kommer til å fly når du bare får kommet i gjenge, det er jeg sikker på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 8. juni 2006 #1462 Del Skrevet 8. juni 2006 Dratt allerede Håper du får sove bedre i natt!! Og at du får kommet deg inn her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #1463 Del Skrevet 8. juni 2006 Nå har jeg kommet meg på nett på hybelen . Da skal jeg klare meg Rognebær og iss: Tror jeg får sove i natt, er i allefall helt utslitt. Det er alltid første natta som er værst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 8. juni 2006 #1464 Del Skrevet 8. juni 2006 Hei hei Ikke noe moro å ikke få sovet ordentlig da Men som du sier kommer du nok til å sove bedre i natt Sliter med nettet om dagen, så blir ikke mye kg på meg Ha en super kveld i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1465 Del Skrevet 9. juni 2006 Lucky: Sov litt bedre i natt, men jeg glemte å ta av meg linsene i gårkveld. Får så fryktelig såre øyne, men jeg MÅ ta på meg linser ganske snart. Snart skal vi ut i øsende pøsende regnvær. Ikke bestandig like lukrativt å jobbe ute . Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjenta79 Skrevet 9. juni 2006 #1466 Del Skrevet 9. juni 2006 Ja, da kan vi bare fastslå at du bor langt unne meg, for her er det kjempefint vær, hehe (jeg gnir det inn ). Håper du får en fin dag ute i regnet, ikke sikkert det blir så ille likevel vet du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 9. juni 2006 #1467 Del Skrevet 9. juni 2006 Her er det skikkelig taakete i dag, hvis det er noen troest! Haaper hybeloppholdet gaar raskt og smertefritt! Og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. juni 2006 #1468 Del Skrevet 9. juni 2006 Nå har jeg lest litt her... Må gi pupp, men ville bare si lykke til i Tromsø!!! Du kommer til å klare deg kjempefint! Spennende med småbruktanker og sambo på glid... En stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. juni 2006 #1469 Del Skrevet 9. juni 2006 Heia vennen!! Kanonbra at du har nett på hybelen,eller så hadde jeg og savnet deg fælt...Men nå slipper jeg det,hurra!! Håper søvnen går seg til og at du trives der med jobben! GOOOD HELG SNUPPA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 9. juni 2006 #1470 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei Nå har jeg lest gjennom hele dagboka di Du får ha en god helg Får håpe sambo vil begynne prøvinga før Sliter selv med en sånn sambo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #1471 Del Skrevet 9. juni 2006 Godjenta: Jeg ser på værmeldigna at det er veldig fint vær i sør og her er det kaldt og pissregn . Må si jeg savner østlandet litt akkurat nå. HH: Det hjelper høre om andre som har dårlig vær takk. Jeg tror tida kommer til å gå fryktelig fort. Har veldig mye å gjøre, så jeg burde ikke få tid til å kjede meg. miiip: Så utrolig koselig at du tar deg tid til å stikke innom, det setter jeg veldig pris på. Skytte: Jeg er også veldig fornøyd med at jeg har nett på hybelen. Det redder situasjonen, i allefall nesten . Sov litt bedre i natt, og skal straks køye. Er nødt til å få sove godt nå, for jeg er supertrøtt og sliten. Det går seg alltid til, men jeg savner ryggen til sambo fryktelig. Minimi: HAR DU LEST IGJENNOM HELE DAGBOKA MI . Riktig koselig med nytt besøk, du er hjertelig velkommen. Vi må stå sammen alle oss med "dumme" samboere. Funnet ut i dag at jeg er vanntett og tåler regn . Blir spennende å se hvordan jobben utvikler seg, for jeg skal nok ikke akkurat lede de raskeste menneskene i verden....... Fikk streng beskjed i dag av prosjektlederen at jeg IKKE måtte ta på meg masse jobb bare fordi de andre muligens ikke får gjort så mye. Jeg trengte ikke å bedrive noen reddningsaksjon sjøl, og det er veldig godt å vite. En ting er sikkert og det er at jeg kommer til å være i mitt livs form når den jobben her er over. Den stort sett ut på å gå fra 0 meter over havet til tregrensa en 3-4 ganger om dagen......med sekk på ryggen..... Trenger ikke bekymre meg for treninga i allefall, tror ikke jeg hadde trengt å ta med meg sykkelen . Nå skal jeg straks komme meg i seng før dunkehue kommer tilbake. Drukket 4 liter vann i dag, men det hjalp ikke noe. Det er nakken som har stivna igjen . Har nok vært for mye stress den siste uka. Håper det går seg til for nå er knekker'n langt unna. Sambo ble forresten innkalt til intervju på jobben han har søkt på. Superspennende . Håper han får den, for da øyner jeg et bittelite håp om prøving når jeg kommer hjem. Spennendeskummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. juni 2006 #1472 Del Skrevet 9. juni 2006 Pling til meg på msn i løpet av helga hvis du er der da! Vil gjerne høre mer om hva i all verden du gjør på den jobben! Tror jeg har heeeelt glemt å spørre om det :klø: Ingen elger inni bildet tror jeg?? Jeg tenker på deg hver gang jeg ser noe om elg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. juni 2006 #1473 Del Skrevet 10. juni 2006 en lørdag til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 10. juni 2006 #1474 Del Skrevet 10. juni 2006 (endret) Ja, kom plutselig inn i dagboka di en dag og leste di to siste sidene, blei så nysgjerring at jeg måtte lese hele Krysser alt jeg har for at det går bra på intervjuet til sambo Endret 10. juni 2006 av Minimi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #1475 Del Skrevet 10. juni 2006 iss: Så du var på msn da jeg var ferdig på jobb, men var så sliten. Skal kaste meg over deg neste gang jeg ser deg . Jobben har forresten ingen ting med elg å gjøre. Lucky: Tusen takk og tilbake. Topp med fast jobb da. Minimi: Så utrolig koselig. Jeg også HÅPER det går bra på intervjuet. Tror jeg har tatt på meg den mest fysisk krevende jobben jeg noen gang kommer til å ha . Jeg var dødsliten i dag, og da hadde vi ikke fått gjort så mye som jeg hadde tenkt engang..... De andre to sliter med henholdsvis overtramp og vondt kne, så det blir spennende å se hvordan det her går. Foreløpig så ser det ikke så veldig bra ut . I værste fall må hele jobben avlyses . Jeg håper det skal gå seg til, men det er en særdeles tøff jobb og jeg er redd de andre ikke har de fysiske forutsettningene til å klare det. På en vanlig dag så må vi regne med å gå ca 1000 høydemetre, og det er greit å gjøre en søndag, men hver dag i minst 20 dager ????!!!!! Ikke sikkert jeg har de fysiske forutsettningene til å klare det heller. Håper virkelig at det ordner seg. Synes det er kjempemoro å koordinere og være litt sjef . Tror jeg kunne trivdes veldig godt i en sånn type jobb. Jeg må nok være den stusseligste personen i hele verden. Det er lørdag: jeg har jobba, spist, sovet, jobba litt inne og BURDE satt meg ned å gjort litt på oppgava!!!! Håper bare det ikke skal være fest ett eller annet sted her jeg bor, det var det nemlig i går da jeg skulle sove. Ikke så veldig moro å høre på at andre har det superfestlig og jeg skal opp og begynne å jobbe kl 8! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 10. juni 2006 #1476 Del Skrevet 10. juni 2006 Tusen høydemeter HVER DAG? Det skal godt gjøres å få til det og samtidig være den stussligste personen i hele verden, så du har ingen grunn til bekymring! Uansett er du IKKE den stussligste personen i hele verden, du er tvert imot morsom og humørspredende og koselig å ha på KG! Så det så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #1477 Del Skrevet 10. juni 2006 JEG HAR MISTA SOMMERJOBBEN Ble avgjort for en drøy time siden. Nytter ikke å gjennomføre med de folka, og det blir for dyrt å ansette nye. Det kjennes egentlig veldig greit ut. Nå slipper jeg alle bekymringer rundt masteren og om jeg klarer å bli ferdig. Jeg kan få gjort oppgava slik jeg vil og har får gjort andre ting jeg har lyst til i sommer . Det dumme er at jeg går glipp av et veldig fint papir å sette på CV'en og ca 30 000kr. Penger har jeg så jeg klarer meg, men det er litt dumt med den attesten (det var derfor jeg tok jobben). Jeg har blitt tilbud den samme jobben til neste sommer, men da kan jeg forhåpentligvis ikke ta den. Måtte le litt av sambo da jeg ringte å fortalte det, fordi han hadde lovet å komme fram til et svar på prøvinga når jeg var ferdig med sommerjobben, men det skjedde litt vel raskt å bli ferdig . Han får få lov til å vite om hvordan det går med jobben han har søkt på i allefall. Rognebær: Tusen takk, det var fint sagt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 10. juni 2006 #1478 Del Skrevet 10. juni 2006 Oi! Det var fort gjort! Men da får du jo i det minste gjort en hel del andre ting i sommer! Og kanskje litt fortgang i prøveavklaringen? Synd med pengene og attesten, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. juni 2006 #1479 Del Skrevet 10. juni 2006 Jaja, ser nesten ut som om det var til det beste da.. Fint at du kan se positvt på det i allefall!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 11. juni 2006 #1480 Del Skrevet 11. juni 2006 OJ! Det var en kort karriere... Men har du ikke skrevet kontrakt så du har krav på lønn e.l. i en periode? (Veit ikke hvordan de gjør slike ting på universitetene.) Bra at du klarer å se positivt på det. Blir det retur hjemover med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg