Peony Skrevet 12. september 2005 #181 Del Skrevet 12. september 2005 Kjemperart med den drømmen du hadde - jeg hadde nemlig akkurat den samme drømmen i forrige PP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. september 2005 #182 Del Skrevet 12. september 2005 *innom og leter etter Pi@.........* *borte.........* *legger igjen en jeg...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 12. september 2005 #183 Del Skrevet 12. september 2005 Innom med en god klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 12. september 2005 #184 Del Skrevet 12. september 2005 "Love is in the aaaaiiiir" Innom med et kyss på kinnet til Pi@ :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. september 2005 Forfatter #185 Del Skrevet 13. september 2005 Nå er jeg tilbake fra jakt. Skjøt ett skudd og det ble ei rype. Jeg er fornøyd. Blir nok aldri noen storjeger Ble litt dramatikk på tilbaketuren med båt. Ble så mye vind og motoren brukte så mye bensin at vi måtte gå i land, og vi ble liggende værfast til i dag tidlig. Litt panikk da, siden jeg skulle åpne butikken kl 10 idag, men det ordna seg. Vi tok i land ved ei hytte og mannen der hadde ekstra antenne slik at jeg fikk ringt og sagt ifra. Vinden løya på morran så jeg kom heldigvis tidsnok til jobb. Var virkelig en grusom båttur, jeg var sikker på at vi kom til å synke og jeg kom til å dø. Endte med at jeg hang utenfor båten og , jeg er ikke akkurat så båtvandt. Var vel egentlig ikke farlig, men jeg var redd. Jeg har fortsatt ingen symptomer på mensen, så i dag tok jeg en test . Visste jo at den var negativ, men jeg måtte liksom bare gjøre det. Er vel egentlig litt tidlig også . Rota bort a-planen min så jeg husker ikke når jeg fikk mensen sist. Kanskje jeg skrev det i dagboka mi?? Så koselig at så mange har vært innom meg. Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. september 2005 #186 Del Skrevet 13. september 2005 Å hjelp! Så godt å lese at det gikk bra med deg! Gratulerer med fangsten! Rype er namm... Håper du bare testa for tidlig jeg...Når er IKM din? Have a nice afternoon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. september 2005 Forfatter #187 Del Skrevet 13. september 2005 Siden jeg har tulla bort boka mi så er jeg ikke helt sikker på når IKM er, men jeg mener det er i morra. Nå kjenner jeg litt mensen-mage så er vel her i morra eller torsdag tenker jeg. Ja, ja ikke noe lei meg nå i alle fall. Tror denna syklusen her var en tullesyklus og så er alt sikkert mye bedre neste gang..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. september 2005 Forfatter #188 Del Skrevet 13. september 2005 Åhh arg . Jeg skulle kjøpe meg en power-yoga dvd på nettet, fordi det ikke er noen timer jeg kan gå på her jeg bor, men så fant jeg ikke den nettbank kode tingen Nå er det to ting som er borte, den og a-planen min. jeg hater å ikke ha kontroll på ting, greit jeg er et rotehue, men jeg har lært meg å huske hvor jeg har lagt ting, men nå forsvinner de bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. september 2005 #189 Del Skrevet 13. september 2005 Velkommen i alzheimersklubben min! Er utrolig irriterende når man MÅ ha noe NUH liksom, så er det borte..... I know the feeling.......Da er jeg sikker på at jeg er utsatt for alle verdens konspirasjoner på en gang! Så er jeg bare LITT hissig også da.......... Men det går over! Håper du finner tingene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 14. september 2005 Forfatter #190 Del Skrevet 14. september 2005 Hurra alle bortkomne ting har kommet tilbake Jeg er så fantaskisk lat i dag, har ikke gjort noe fornuftig i dag etter 3 timer på jobb, sjølom jeg har masse å gjøre: -skolearbeid -rydde stua -rydde badet -skifte på senga -osv Er alene denna uka, sambo er igjen på fjellet og jakter. Vært riktig så flink til ikke å tenke på alt som kan gå galt med han mens han er der inne alene. Æsj kanskje jeg skal begynne på lista, det ser ut som et h***ete her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. september 2005 Forfatter #191 Del Skrevet 15. september 2005 Jeg plages Skal installere en ekstra greie i et program jeg bruker til å analysere dataene min, og så får jeg det ikke til.... Har sittet siden kl 13 og har kommet omtrent like langt som før jeg begynte..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 15. september 2005 Forfatter #192 Del Skrevet 15. september 2005 Nå kommer jeg rett fra frisøren, herlig.... Der har jeg ikke vært siden 23.des.2004.... Så det var virkelig på tide. Jeg har nemlig frisørangst, dvs at jeg har vegring mot å gå til andre frisører enn hun jeg alltid har brukt.... og siden hun er 140mil unna, så blir det ingen klipping i det hele tatt. Men nå har jeg altså klart det, og jeg er riktig fornøyd med resultatet . Nå trenger jeg ikke lengre å gå med oppsatt hår hele tida. Tenkte jeg skulle hoppe mensen i gang i kveld på step, lei av å gå med mensenverk uten mensen. Jeg vil den skal komme slik at mageverket kan bli enda værre for så å gå over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. september 2005 #193 Del Skrevet 15. september 2005 Heia du! Kjedelig å plages ja Håper du fikk det til! Men så bra at alt kom til rette! Men da ble jeg alene i klubben da... Så flink du er som trener! Like greit å få den igang når man kjenner den er påtur, for å bli ferdig med det! Godt med alt som er unnagjort! Frisøren ja...Jeg har ikke skrekk,men er der temmelig sjelden ja! Svigerinna mi pleier å stripe og klippe håret mitt! Penger spart er penger tjent! Deilig å være nyfrisert! Man føler seg så bra i hele seg liksom! Håper du har det bra uten mannen...Kan få en kos fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. september 2005 Forfatter #194 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg kjeder meg og så savner jeg kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. september 2005 #195 Del Skrevet 16. september 2005 Derfor kan du få en gigaenorm av meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 17. september 2005 #196 Del Skrevet 17. september 2005 http://www.snabbstart.com/film/fall-i-rutschbanor.aspx Prøv denne, så kjeder du deg ikke for en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. september 2005 Forfatter #197 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Dumme dritmensen har ikke kommet igang ennå, og jeg er på dag 30...... Bare noe lys rosa greier.. Kjenner på magen at den er RETT rundt hjørnet, så nå kan den se og komme igang slik at den blir bort igjen. Kankje jeg skal prøve å jogge den igang..... eller så kankje jeg skal prøve å strekke den igang.... Den nye power yoga dvd'en min kom i dag. Kommer den ikke i løpet av kvelden så får jeg vel kankje teste litt igjen i morra. Synes det i grunnen er bare tull siden jeg er helt sikker på at mensen kommer. Tror nemlig ikke at jeg har hatt noen EL i det hele tatt denne måneden. Æsj jeg har i grunnen ikke lyst til å gå ut i det hele tatt, det er surt, kaldt og bløt ute, og jeg er trøtt og i dårlig humør. Jeg vil at sambo skal komme hjem Endret 17. september 2005 av Pi@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. september 2005 #198 Del Skrevet 17. september 2005 Anbefales virkelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 19. september 2005 Forfatter #199 Del Skrevet 19. september 2005 Fortsatt ikke fått ordentlig mensen, og nå er jeg på dag 32 det har aldri skjedd før. Testa i går og den var veldig negativ. Hadde en liten brake down i går, orker ikke skrive om det akkurat nå, kanksje senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peony Skrevet 19. september 2005 #200 Del Skrevet 19. september 2005 fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg