Pi@ Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #1621 Del Skrevet 30. juni 2006 Sambo får ikke jobben han søkte på! Jeg har vært innstilt på det siden intervjuet, så jeg fikk ikke noen reaksjon. Prøvde å kjenne etter, men det var ikke noe annet enn: "OK, nå vet vi det". Heldigvis så snakka vi om prøvinga i går, og da sa han at det ikke ville henge sammen med jobben. Tror det gjorde mye til at jeg tok det helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #1622 Del Skrevet 30. juni 2006 OK, så får jeg innrømme at det svir litt. Det var jo min store sjanse følte jeg. Ble det jobb på sambo så ble det prøving ---> og så ble det ikke jobb og alt faller sammen ennå en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. juli 2006 #1623 Del Skrevet 1. juli 2006 Huff da!! Skjønner at du får en nedtur nå, men snart er du på vei opp igjen altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. juli 2006 Forfatter #1624 Del Skrevet 2. juli 2006 iss: Det kjennes greit ut nå at sambo ikke fikk jobben. Jeg var ferdig med å være lei meg på han veiene allerede etter det dårlige intervjuet, var mest lei meg for prøvinga når han fikk vite at han ikke fikk jobben. Vi fikk prata om det med en gang og det var veldig godt. Det var en sånn utrolig fin samtale, og nå begynner jeg virkelig å tro på at det kan bli prøving i løpet av sommeren . En av tingene jeg spurte om var hvor mange prosent klar han var, det ville han ikke svare på fordi det var så mange . Men som han sier så er han veldig klar nå, men det blir ikke noe prøving før han er helt klar. Han er så morsom fordi han vil ha alt planlagt FØR vi begynner prøvinga , sånn som permisjon, når ungen skal begynne i barnehage, hvor ungen skal sove om dagen, hvor vogna skal stå når vi ikke bruker den osv osv . Snakk om å være planlegger, og jeg som ikke tenker på sånn i det hele tatt før det skjer. Barneoppdragelse har vi allerede snakka en god del om. En ting er sikkert og det er at det blir 1år med permisjon, en unge på 10måneder kan ikke begynne i barnehagen (sambo pers. med.). Han fant også ut at den nye trappa vår er helt feilkonstruert, det er ikke sikkert vi klarer å få inn barnevogna i gangen fordi trappa er så smal. Jeg prøvde etter beste evne å fortelle sambo at det kommer til å ordne seg . Natt til i går så vogna jeg av at vi var i full gang med , var en litt sær opplevelse men festlig. Tror jeg ble helt utslitt fordi i natt sov jeg 12timer . Sovna på soffaen i 9-tida, og så gikk jeg å la meg ved 12-tida. Ble vekket på natta av den ene hunden som sto og ulte i hundegården. Desperat tispe med løpetid. Jeg bare håpa på at det skulle gå over av seg sjøl, men sambo måtte til slutt ut å hente hundene. Han kom ganske sur tilbake og forkynte at: "er det slik det kommer til å bli med unge, at JEG må stå opp fordi du ikke gidder" . Prøvde å forklare at det tross alt var jeg som skulle gi ungen mat. Sambo er fryktelig morsom når han blir vekt. Skikkelig gretten, en gang klarte han å lirke ut av seg da jeg prøvde å vekke han en ettermiddag at: "jeg trenger det, kroppen min trenger å få sove" . Våkna av vekkerklokka til sambo kl 9 i dag. Kjenner meg veldig uthvilt. Sambo har dratt på o-løp og straks skal jeg på vareopptelling . Det er også noe å bruke dagen på når det er sommer og sol ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 2. juli 2006 #1625 Del Skrevet 2. juli 2006 Han samboern din høres ut som han er mer planleggingsfanatiker enn meg! Han høres ganske klar ut, ja. Håper du har en fin dag selv om du måtte på vareopptelling i finvær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 2. juli 2006 #1626 Del Skrevet 2. juli 2006 Trist at han ikke fikk jobben! Men det høres nå ut til at han er på god gli. Håper det ordner seg snart! :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. juli 2006 #1627 Del Skrevet 2. juli 2006 Bare innom og klemser litt på deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 2. juli 2006 #1628 Del Skrevet 2. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 3. juli 2006 #1629 Del Skrevet 3. juli 2006 Krysser fingrene for at dere begynner prøvingen snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. juli 2006 #1630 Del Skrevet 3. juli 2006 Så dumt han ikke fikk den jobben da, men ser jo ut til at han er klar for prøving om ikke så lenge i allefall da. Virker jo som om han tenker mye på det i allefall, siden han vet hvor han skal ha alt og hvordan dere skal gjøre ting Det er jo bra da. Jobb ordner seg jo alltid da, og er jo ikke sikkert ting klaffer med en gang heller, så krysser fingerne for begynnende prøving i sommer jeg Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 3. juli 2006 #1631 Del Skrevet 3. juli 2006 Signerer Lucky! Virker som at ting er paa kjempegod glid naa!! (og du maa si til samboeren at ALT lar seg ikke planlegge - sikkert mye man finner ut av etterhvert! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #1632 Del Skrevet 3. juli 2006 miiip: Jeg overlevde vareopptellinga, men det var IKKE akkurat morsomt. Jeg kommer nok aldri til å skjønne det der med planlegging . Rognebær: Ja, det var kjedelig med den jobben, han hadde virkelig fortjent den stillinga. Charmina: Takk og stooor tilbake magoliga: Jeg krysser også fingrene . Tulipan: Lucky: Sambo har jo fast jobb nå, men den stillinga han søkt på var litt mer fancy , men men vi skal jo ikke klage når vi har fast 100%jobb begge to (jeg fra høsten av, sjølom det ikke er relevant). Jeg håper virkelig at det kan skje noe nå snart, synes virkelig jeg fortjener det. Jeg har venta lenge nok! HH: Jeg prøver å fortelle han at ikke alt kan planlegges, men det nytter vist ikke . Det er det samme med prøvinga, når vi har begynt kommer jeg til å bli gravid med en gang. Det har jeg liten tro på. Det kjennes virkelig ut som om ting er på glid , så får vi se . Jeg er trøtt og lurer på om jeg skal gjøre litt yoga. Ryggen er så kranglete for tida . Jeg har ordentlig menssmerter, og har hatt det noen dager. Det er fortsatt lenge til jeg forventer mensen, så det er litt rart. Jeg bruker å ha litt murringer ei ukes tid før det skjer noe, men det bruker ikke være så vondt. Jeg har heller ikke spes ømme pupper slik jeg pleier heller. Gravid kan jeg IKKE være i allefall, siden sambo var borte på det tidspunktet hvor EL var. Håper bare ikke det blir masse kluss med mensen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 4. juli 2006 #1633 Del Skrevet 4. juli 2006 Menssmerter er pyton! Masse sympati sendes herfra. Jeg pleier å være ganske plaga når jeg har mensen, men nå har jeg nesten glemt det... Man har som regel endel plager når man er gravid, men mensenplager slipper man ihvertfall... Jeg håper og tror at samboern din er klar i løpet av sommeren, jeg. Og hvis du kan planlegge det er mai-juni en fin tid å få barn på. (Men som du sier, man veit jo ikke hvor lang tid det tar når man starter prøvinga heller. Det høres ut som om dere veit hvordan man gjør det, væffal, både i søvne og i våken tilstand! ) Håper du har en fin dag. Hvordan går det med oppgaven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. juli 2006 #1634 Del Skrevet 4. juli 2006 Sovehankypanky har jeg også prøvd!! Det er litt morsomt!! Neeei...fikk han ikke jobben...det var dumt..Men så bra at han ikke hadde satt jobb=prøving værtfall! For det høres nå ut som han er mer og mer på gli nå ja! Hehe,ja den planleggingen hørtes kjent ut! Spekulerte mye sånn jeg også,men da jeg ble gravid var alle lure planer borte Skal få sambo til å sende litt "vi må bare ta det som det kommer vibber" oppover!For han tenker sånn om det meste.Irriterende avslappet fyr inni mellom,hehe! Er du forresten ferdig i tlf snart.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. juli 2006 #1635 Del Skrevet 4. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 4. juli 2006 #1636 Del Skrevet 4. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 5. juli 2006 #1637 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei Pi@, er smertene bedre naa, eller? Kjedelig med saanne menssmerter foer mensen. Jeg har hatt det de siste syklusene, den ene gangen var jeg gravid, men de to andre gangene kom mensen til akkurat riktig tid. Saa det er ikke sikkert mensen har hengt seg opp selv om du kjenner noe allerede naa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #1638 Del Skrevet 5. juli 2006 miiip: Jeg tror jeg er hypersensetiv for menssymptomer så jeg kjenner alt veldig godt, men jeg er vanligvis ikke så veldig plaga, bortsett fra første ordentlige mensdagen. Da har jeg riktige kramper i magen. Jeg tror mai/juni barn er helt perfekt . Og vi vet hvordan vi gjør det . Det går framover med oppgava, vært flink til å jobbe noen dager, men i dag er jeg treig . Skytte: Er du også med i søve gjengen . Takk for "ta det som det kommer vibber", de er overført til sambo . . iss og Tulipan: HH: Hadde vondt i magen i går også, men heldigvis så er det ikke hele dagen. Jeg bruker å ha litt murringer til og fra i en uke før mensen, men de bruker ikke være så vonde som denne gangen. De kom også veldig tidlig, men jeg har ikke fått mensen ennå eller begynnt å spotte, så da kommer den nok ca til riktig tid. Det er bare så kjedelig hvis jeg skulle plutselig begynne å få superkorte sykluser nå, men jeg tror det går bra. Jeg har ikke hatt så mye å skrive om i det siste, derfor har det vært litt stilt i dagboka mi. Det skjer i grunnen ingen ting som er verdt å skrive om . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. juli 2006 #1639 Del Skrevet 5. juli 2006 Innom med en liten kvelds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 6. juli 2006 #1640 Del Skrevet 6. juli 2006 Ser du prøvde å msn-prate i går, jeg var ikke på maskina da, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg