Skytte Skrevet 22. juni 2006 #1561 Del Skrevet 22. juni 2006 Heia vennen!! Sorry at jeg ikke hadde tid til å være på msn igår..... Hmmm...jeg satser også på at intervjuet var sånn dårlig følelse-godt resultat! Optimist til det motsatte er bevist! WOW!! Grattis med ny bil ja!! Hehey så kult! Og den sambo din må være mer klar enn han er klar over selv ja Kjempebra det! Nå drar jeg på "storbyferie" til Bodø Men ikke i telt da.....Mulig sambo blir telter hvis han skal på mctreffet,så vi har det med i bilen værtfall! Teller litt det å?!? God StHanshelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #1562 Del Skrevet 22. juni 2006 Skytte: Vi tar det igjen en annen gang . Selvfølgelig teller det med telt i bilen. Du er fritatt fra teltlivet i din tilstand . Sambo ringte nettopp fordi han hadde fått vite at det var flere søkere til jobben, først fikk han vite at det var bare han (uoffesielt). Nå har jeg på en måte forsonet meg med at han ikke får den, så jeg ble ikke noe skuffa. Det er bedre at en bedre kvalifisert får jobben enn at den blir utlyst på nytt fordi de ikke vil ha han. Ville ikke spørre helt direkte i går om evt prøving hvis han ikke får den jobben, men hinta litt frampå, og det virka som om svaret han skal komme med er uavhengig av stillinga. Han har jo fast jobb nå og jeg får 100% fast fra høsten av, så det burde virkelig ikke spille noen rolle. Det handler i grunnen mer om at jeg har sagt meg villig til å være her en stund hvis han får den jobben, hvis ikke så kan jeg søke på det jeg vil. Det blir uansett ingen flytting før jeg får noe annet, og han har skjønt at baby= bli har litt til . Selvfølgelig kan jeg feiltolke ting og vri ting i den retningen jeg vil, men jeg har en magefølelse på at han virkelig begynner å bli klar . Det blir virkelig spennende nå framover. Jeg er rundt EL-tid nå og jeg kommer til å forlange et klart svar innen neste syklus. Enten blir det prøving da, eller så får han si helt klart ifra at det blir å vente til neste vår. Det er begrensa hvor lenge jeg takler å gå rundt slik som det her og håpe og tro. Har en tålmodighet som har gått langt over tålegrensa allerede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjenta79 Skrevet 22. juni 2006 #1563 Del Skrevet 22. juni 2006 Synes du er kjempetålmodig, det hadde klikka for meg for lengst Det som redder meg fra fullstendig kollaps er at jeg ombestemmer meg om hva jeg vil annenhver dag selv Sååååå, synes du er skikkelig flink som har holdt ut så lenge som du har gjort, keep up the good work jenta mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 22. juni 2006 #1564 Del Skrevet 22. juni 2006 Håper intervjuet til sambo gikk bedre enn han tror, at de andre kandidatene ikke er noe tess og at dere er i gang med PP1 om sånn ca 2 uker.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 22. juni 2006 #1565 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei Pi@vennen, tusen takk for koselige ord i dagboken min! Saa spennende med mulig proeving...skal krysse fingrene for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. juni 2006 #1566 Del Skrevet 23. juni 2006 Ha en fin St.Hans vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #1567 Del Skrevet 23. juni 2006 Godjenta: Det har klikka for meg mange ganger , men jeg har overlevd . I'm a surviver Fjellrypa: Tenk om det faktisk skjer at vi er prøvere etter mensen som kommer nå . Tror ikke det, men.......tenk om HH: Charmina: Takk. EL-dag i dag og sambo er borte så da trenger jeg ikke håpe på noen ting . I dag blir det bål og grilling, eller hyttebesøk alt ettersom været. Kom nettopp på at sambo var borte st.Hansaften i fjor også, men jeg klarer ikke huske hva han gjorde da.....mulig han var på jobb. Jeg må virkelig skjerpe meg, jeg har ikke gjort noe særlig på oppgava denne uka og ikke forrige heller , og leveringsfristen begynner å nærme seg med stormskritt. Jeg er SÅ LEI. Aner ikke hvor jeg skal få inspirasjon og tiltakslyst fra. Gode råd mottas med takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 23. juni 2006 #1568 Del Skrevet 23. juni 2006 Oppgave er noe dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #1569 Del Skrevet 23. juni 2006 iss: Nå tror jeg at jeg har skjønt hvorfor jeg er så umotivert i forhold til oppgava. Jeg må gjøre masse analyser på nytt, fordi veileder i ettertid har funnet ut at det blir bedre.... og jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Skjønner ikke engang hva han skriver om da han nevner de nye analysene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. juni 2006 #1570 Del Skrevet 23. juni 2006 :klø: Det høres ut som om du kanskje bør ta en telefon til veiledern din? Hyggelig å snakke med deg på MSN innimellom! Jeg har dessverre ingen gode råd til hvordan du skal finne motivasjon... Men kanskje bestemme deg for hvor lenge du skal jobbe og så gi deg selv en belønning når du har jobba så lenge? Eller tenke på hvor deilig det blir når du er ferdig? Hmm... Jeg innser at det er lenge siden jeg skreiv diplomoppgave, men jeg husker at det var pyton på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 23. juni 2006 #1571 Del Skrevet 23. juni 2006 *kaster babystøv over sambo* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #1572 Del Skrevet 25. juni 2006 miiip: Det store problemet er at veilederen min er på feltarbeid og kan ikke nås. Sa han skulle komme tilbake på fredag, men jeg fikk ingen svar på mailen min. Skal prøve å ringe han i morra. Tenkte litt på det med oppgava i går. Jeg er så lei så lei og har mest lyst til å gi F i hele oppgava, men nå er jeg straks ferdig. Om 1 1/2 måned så skal jeg levere . Jeg MÅ bare skjerpe meg, ta meg sammen og gjøre en superinnsats nå på slutten, slik at jeg kan levere oppgava. Det er fryktelig dumt å skulle utsette ennå mer, den blir jo ikke bare borte . Være flink nå en liten stund til og SÅ kan jeg gjøre hva jeg vil etterpå. En ting er sikkert, det blir ei god stund til jeg skal ta noen studier igjen Magoliga: Takk for babystøv til sambo, den skal overbringes Hadde st.Hansbål med noen venner i fjæra på fredag. Morsomt at det ble samme opplegg som i fjor. Da var heller ikke sambo med. Nesten sånn at det har blitt en tradisjon I går var det jobb, og det gikk så utrolig fort. Jeg gleder meg faktisk litt til å bare jobbe i butikk en liten stund. Har ikke hørt noe fra lærerjobben jeg søkte på, så den har jeg avskrevet. Det er helt greit. Skal bli fryktelig godt å gå på jobb, jobbe og komme hjem uten å ha noe som helst hengende over meg. Når jeg har fri så har jeg fri. Det kommer til å bli en sjuk opplevelse, tror jeg kommer til å få mer overskudd også da. Kankje jeg får til å gjøre noe hjemme også, holde det litt ryddig og rent (ikke for mye selvfølgelig, da er jeg utro mot meg sjøl ) I dag skal jeg prøve å få jobba litt effektivt meg oppgava noen timer (kanskje jeg skal sette 4 timer som mål), jeg må virkelig ta meg sammen, innleveringsdatoen nærmer seg virkelig med stormskritt. Første delmål for studereinga i dag er å jobbe fram til kl 1315! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 25. juni 2006 #1573 Del Skrevet 25. juni 2006 Hei hei Å ha det for rent og ryddig hjemme er ikke bra nei Stemmer på den Deilig å bare jobbe ja, og ikke ha noe å tenke på når man kommer hjem. Bare kunne slappe av og gjøre akkurat det man har lyst til. Det synes i allefall jeg er veldig deilig Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #1574 Del Skrevet 25. juni 2006 Lucky: Tror et rent og ryddig hjem svekker imunforsvaret . Gleder meg til å bli ferdig Ikke vært noe flink ennå jeg . Har bare rukket å sloss med frokosten. Jeg sliter så veldig med å få i meg mat for tida. Ikke lyst på noen ting, sjølom jeg er sulten, og av og til bryter jeg meg fordi jeg synes maten er så ekkel . Merker at jeg er litt slapp fordi jeg ikke får i meg nok mat. Blir sikkert bedre når sambo kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. juni 2006 #1575 Del Skrevet 25. juni 2006 Du får tenke på at snart er du FERDIG med oppgaven!! Bare litt igjen til målstreken!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. juni 2006 Forfatter #1576 Del Skrevet 25. juni 2006 Det er ikke bare litt igjen til målstreken , men snart er jeg ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #1577 Del Skrevet 26. juni 2006 Nå har jeg sett "stolthet og fordom" to ganger etterhverandre Jeg har lest boka i allefall 10 ganger og sett BBC serien 20 ganger, så jeg hadde gledet meg stort til å se filmen. Syntes den var litt dårlig i starten i forhold til serien. Alt var mørkere og mer kaotisk og kostymene var ikke like fine, men jeg fikk et riktig sug i magen på slutten. Slukte alt bonusmaterialet og begynte å se den en gang til med "directors comments" og fikk med meg alle de små tingene som jeg ikke så først gangen. Jeg har fortsatt sug i magen. Av en eller annen grunn så bare elsker den historien . Nå skal jeg legge meg og drømme om at jeg er Elisabeth og sambo er Mr Darzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #1578 Del Skrevet 26. juni 2006 Det var nok ikke den smarteste avgjørelsen jeg har tatt og legge meg til å sove kl 3 i natt . Jeg er helt håpløs når sambo er borte. Vil ikke legge meg før jeg er stuptrøtt og er sikker på å sovne innen 3min etter at jeg har bikka puta. Liker ikke å ligge alene . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 26. juni 2006 #1579 Del Skrevet 26. juni 2006 Min variant om dagen er at jeg er så trøtt og sliten at jeg blir sittende i sofaen og se på ting som absolutt ikke interesserer meg, fordi jeg ikke orker å reise meg opp, pusse tenner og vaske ansiktet, ta av meg klærne og krype til sengs. Dermed fikk jeg f eks med meg analysen etter Portugal-Nederland på norsk og svensk tv i går, uten at jeg faktisk hadde sett selve kampen eller hadde noen som helst interesse av den. Og er trøtt i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. juni 2006 #1580 Del Skrevet 26. juni 2006 Kjenner meg veldig igjen med å være oppe lenge når mannen ikke er her! Da sitter jeg oppe sånn som deg og legger meg ikke før jeg nesten detter over ende Så du liker Stolthet og Fordom du Kjempesøt film da. Men likte bedre helten i serien enn filmen. Men skal ha den på DVD uansett da. Ha en fin dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg