Gjest miiip Skrevet 17. juni 2006 #1521 Del Skrevet 17. juni 2006 Bra du fant ut hva du skulle ha på deg til slutt! Og hva som mangler i garderoben... Alltid bra med en unnskyldning for mer shopping... Håper humøret holder seg bra. Hva er det som skjer der du bor i helga? Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. juni 2006 #1522 Del Skrevet 17. juni 2006 innom med en stooor fra Mallorca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. juni 2006 #1523 Del Skrevet 18. juni 2006 Hellu!! Herlig at humøret er tilbake! Hva har skjedd der oppe ja?! Ble nå nysgjerrig igjen jeg som vanlig.......... Håper det har vært morsomt og bra i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. juni 2006 #1524 Del Skrevet 18. juni 2006 Jeg løper etter skytte idag!! Og da endte jeg opp her Håper du får en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. juni 2006 #1525 Del Skrevet 18. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. juni 2006 #1526 Del Skrevet 19. juni 2006 Innom med en diger klem til snuppeluppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 19. juni 2006 #1527 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei på deg!!! litt fr at mannen kanskje blir klar for prøving før planlagt. OG hvis ikke, så jeg litt for du snart kan forandre nedtelleren din . Huff at humøret kke har vært helt 100 den siste tiden. Men ser også at det nå er i bedring. Vil jo ikke at Pi@-vennen skal være lei seg. Ha en super fin dag. PS: jeg krysser fingre og tær for at mannen får jobben og at det dermed blir prøving før planlagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. juni 2006 #1528 Del Skrevet 19. juni 2006 Håper det er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 19. juni 2006 #1529 Del Skrevet 19. juni 2006 Heia! Innom og sjekker stoda, men der var ingen Pi@... Håper det betyr at du har det fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #1530 Del Skrevet 20. juni 2006 Masse besøk og jeg som glemte å si ifra at jeg skulle bort noen dager . LinKri: I morra skjer det . Skulle ønske at han fikk vite det allerde i morra, men det er vel litt mye å håpe på. miiip*2: Jeg orka faktisk ikke å shoppe noe klær i går, sjølom jeg hadde rikelig sjanse. Jeg har det veldig bra akkurat nå. Takk for koselig morramsnprat. Lucky: Koselig at du tar deg tid til å stikke innom mens du er på ferie. Håper du tar en drink for meg . Skytte: Tror vi tar hva happeningen var privat. Veldig avslørende på hvor jeg bor hvis jeg sier det (har ikke lyst til å avsløre det her inne). iss: pondusa: Charmina: Tusen takk og giga tilbake. Tulipan: Det er så veldig koselig å få besøk av deg. Skjønner veldig godt at du er fryktelig opptatt, håper du vet at du bare trenger å komme innom når du har overskudd og lyst. til verdens beste tulipanmamma. Rognebær: Dumme meg som er borte noen dager uten å si ifra på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #1531 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg og sambo er på byferie i Tromsø . Vært her siden søndag og har ligget i telt. Vi har hatt det kjempefint og humøret mitt har vært på topp. Søndag løp vi O-løp. Jeg er førnøyd med egen innsats. I går var vi på shopping, eller vi hang mest på kafè. I dag sitter jeg på kontoret mitt på universitetet. Har store planer om å få jobba litt med oppgava, men jeg har sovet litt dårlig i natt og er trøtt. Ikke helt sikker på om vi blir her til i morra, kommer an på om sambo skal ta intervjuet her eller pr telefon. Uansett så blir det fryktelig spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 20. juni 2006 #1532 Del Skrevet 20. juni 2006 Oi, byferie i telt! Den var ny! Stilig og sprekt. Har vært et par ganger i Tromsø, det er en veldig flott by! Håper dere koser dere, og LYKKE TIL med intervjuet til sambo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 20. juni 2006 #1533 Del Skrevet 20. juni 2006 Byferie i telt har jeg aldri prøvd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. juni 2006 #1534 Del Skrevet 20. juni 2006 Bare superPi@ som gjør sånt!! Du er så kul!! Herremin det blir spennende imorgen!!! Jeg krysser alt jeg eier og har for at han får den jobben altså! Det bare MÅ bli sånn!!! Lykke til med oppgavejobbingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 20. juni 2006 #1535 Del Skrevet 20. juni 2006 Du, har du bursdag rundt nå? :klø: Eller husker jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magolia Skrevet 20. juni 2006 #1536 Del Skrevet 20. juni 2006 Så morro med telttur! Det har sin egen sjarm! ...bare det ikke regner trollkjerringer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. juni 2006 #1537 Del Skrevet 20. juni 2006 Høres vidunderlig ut med byferie i Tromsø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 21. juni 2006 #1538 Del Skrevet 21. juni 2006 Skal hilse fra en ekte Lille Fillebysk elg som var utenfor huset her i sted og spiste frokost! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. juni 2006 Forfatter #1539 Del Skrevet 21. juni 2006 NÅ HAR SAMBO TELEFONINTERVJUET . Jeg prøver å sitte i en annen del av huset slik at jeg ikke hører hva som blir sagt, fordi jeg er supernervøs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Godjenta79 Skrevet 21. juni 2006 #1540 Del Skrevet 21. juni 2006 Hjelp, så spennende! Lykke til - masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg