Gå til innhold

Pi@ venter...

Pi@

Anbefalte innlegg

Spennende å høre taksten på småbruket da. Dumme mannen kan jo selge det til landbrukstakst til dere vel :ler: Får håpe det ikke blir altfor dyrt da :sjenert:

Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Epona
En ting til som var litt morsomt. Da vi fikk omvisning av bonden som eide det første småbruket, så spurte han om vi hadde barn, hvorav sambo svarte: "Nei, ikke ennå. Men det blir vel ikke så lenge til". Sånn kommentarer gleder et Pi@- :hjerte:

:grine::grine::grine::grine::grine: Skjønne Pi@mannen!!! Nå har han skjønt det! :Hehe:

Og så småbruk da!!! Så spennende!!! Det er min drøm og.. Ikke nødvendigvis småbruk i den forstand, men min drøm er å bo sånn at jeg kan ha hest hjemme! :)

Skjer masse spennende her for tiden Pi@!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Spennende med småbruk!! Og ser at skytte allerede har tinga plass til oss og kineseren... Flott! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Åja, for en herlig, herlig kommentar fra mannen! :hjerter: Skjønner godt at det gleder et Pi@- :hjerte: , ja! :klem:

Utrolig spennende med hustitting, da! Småbruk virker innmari stas, synes jeg, men jeg er ikke så sikker på om den andre halvdelen er helt enig... ;)

Håper du koser deg i pinsa! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig sagt av mannen da :hjerter_rundt: Slikt kan vi like ja :sjarmor:

Og småbruk høres ut som en drøm.

Dette var koselig lesing før jeg hopper i sengen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye besøk jeg har hatt. Så koselig :grine2:

Epona: Tror sånne kommentarer er det beste jeg kan høre :hjerter_rundt:. Jeg har alltid ønska meg småbruk jeg også, med skog til. Tenk å få lov til å ha sin egen skog å forvalte :hoppe:. Problemet er bare at småbruket ligger her hvor vi bor nå, og det er en stor avgjørelse for meg å bestemme meg for å bo her for en lang til framover (klarer ikke si for alltid :)). Siden det hører med en stor eiendom til småbruket, så kan det nok komme til å koste mye penger og da spørs det om vi kan ta oss råd til det. :klem:

Skytte: Jeg stupte inn og løp ut igjen :ler::klem:

iss: Ting er ordna ;):klem:

Rognebær: Superduperkommentar :hoppe:. Er vel kanskje greit at mannen er med på tanken, siden det er masse jobb med småbruk. Hvis det skjer så ønsker jeg meg flere hunder og høner (egentlig en veldig dårlig kombinasjon...) og egen grønnsaksåker. :klem:

Charmina: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det 2 dager til jeg drar til Tromsø for å jobbe :redd:. Ble tvunget til å pakke bittelitt i går og sambo skrev pakkeliste til meg. Jeg er uforbederlig når det gjelder pakking, jeg klarer ikke gjøre det før jeg absolutt MÅ :ler:. Skulle gjerne gjort det onsdag morran før jeg drar, men jeg har vel innsett at jeg må gjøre det senest i morra. Det er en god del jeg må ha med, skal jo tross alt være borte i 1 1/2 måned. Skal bo på en studenthybel, det gleder jeg meg ikke til, får helt noja av slike steder. Må i allefall ha med meg kjøkkenting og dyne. Pakka kjøkkenting i går, og det ble omtrent like mye som jeg hadde med meg da jeg og sambo flytta sammen :ler:. Hadde en filosofi at jeg ikke skulle ha mer kjøkkenting enn det som fikk plass i en pappask :ler:.

Heldigvis så er det ikke så mye skoleting jeg trenger å ha med. Bare pc'en, artikkelsamlinga og et par bøker. Må ha med vanlige klær, og treningsklær. Bestemt meg for å ha med landeveissykkelen. Hadde sikkert vært moro med terrengsykkelen også, men det får klare seg med en :sjenert:. Ikke sikkert jeg får så mye tid til overs til å gjøre noe annet enn å jobbe og studere.

Jeg har ikke tenkt noe på at jeg skal bort. Har bare skyvd det framfor meg. I går snakka vi litt om det, fordi sambo tok det opp. Vet i grunnen ikke hva jeg mener om det. Gleder meg litt til jobben, men jeg er veldig redd for at det blir altfor mye å gjøre (har så smått begynt på innspurten med masteren), og så vet jeg at jeg kommer til å savne sambo veldig mye. På nivå får ikke sove de første nettene (sånn er det alltid). Dagene kommer til å gå unna, men det er kvelden som kommer til å bli værst. Hater å legge meg alene, er ikke redd eller noe. Bare kjedelig å sovne alene.

Gleder meg til miden av august, da har jeg levert oppgava, og gleder meg ennå mer til midten av september for da er jeg helt ferdig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Huff da, så kjedelig å reise bort for så lang tid. Skjønner godt at du savner sambo da jeg, er akkurat slik selv også... :sjenert:

Men midten av september er jo ikke lenge til da, og da er du ferdig :sjarmor:

Ha en fortsatt fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du reist hjem noen ganger innimellom, da? Det gjør stor forskjell hvis man får noen helger sammen innimellom.

Fin artikkel om barn og hund, forresten. Jeg er ganske interessert i det temaet. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :klem:

Oj så lenge du skulle være vekke da.

Får du sett sambo litt innimellom kanskje? Håper da det. Men tiden kommer sikkert til å rase avgårde og før du vet ordet av det er du tilbake igjen!

Ha en kjempefin tur da.

Stor klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toblerone: Nei, midten av september er IKKE lenge til :redd: og jeg har MYE igjen på oppgava og MYE annet og gjøre også :overrasket:. :klem:

Fjellrypa: Jeg får bare reist hjem ei helg i løpet av perioden. Ellers jobber jeg hver dag, 7 dager i uka :overrasket:. Ikke et normalt menneske som sier ja til en sånn jobb tror jeg :klaske:. Eneste er at det er godt betalt og jeg får dekt bo -og matutgifter. Og så er det en fin ting og ha på cv'en. Synes det var en veldig bra hund og barn artikkel. :klem:

Charmina: Håper sambo rekker å komme å besøke meg, men det blir nok ikke så mye vi får sett til hverandre. Jeg tror nok også at tida kommer til å rase avgårde ;). :klem:

Nå MÅ jeg pakke, veldig snart er det ingen bønn. Skal på O-trim senere i dag så jeg har ikke hele dagen på meg. Blir ingen studier i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Borte fra din kjære SÅ lenge! Og uten mulighet til å få reist hjem mer enn en gang! :grine: Du er tøff, altså, det tror jeg ikke jeg hadde orket! :tristbla: Jeg var en måned i India i fjor vår og holdt på å lengte meg helt i stykker... Og da han pendlet i et år, fikk vi heldigvis sett hverandre stort sett hver helg eller i alle fall annenhver. Men helt til SEPTEMBER! :grine: Håper at han får kommet og besøkt deg ofte, da. :klem:

LYKKE TIL i alle fall! Skal tenke på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Rognebær

Åh, nå leste jeg innlegget ditt en gang til og så at det ikke var helt til september, men en og en halv måned... Det var da enda godt... :klem: Men det er LENGE likevel, altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det nå allerede du skulle dra?? :grine: Det går jo så fort dette her...Jeg var jo ikke forberedt...

Du er kjempetøff ja! Pi@ mi det! Men det kommer til å rase av sted,og vips så er du hjemme igjen!

Du må bare holde ut savnet og tenke på at det blir enda bedre å komme hjem...Og så får vi håpe han kan komme til deg!

Men du har nett der ja?! Jeg måå jo få skravlet med deg denne sommeren!

GOD TUR TØFFA! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en superrask tur. Jeg er jo i jobb :ler:.

Prøvde å komme meg på nett i går på studenthybelen der jeg bor, men fikk det ikke til. Må prøve å rekke å ordne med nytt brukernavn og passord i dag. Sovet utrolig dårlig i natt, tror jeg rett og slett kan si at jeg ikke har sovet..... Blir nok bedre i kveld, for da er jeg nok passe utslitt.

Kommer sterkere tilbake i ettermiddag/kveld tenker jeg.

Til dere som har vært innom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...