Gå til innhold

Er rumpa mi for stor? bilde

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

f3d9bd2df7cb2fa5c4eb710cf729efad_f628fd7

Det her er en sprettrumpe. En sprettrumpe er symbolet på en veltrent og velutviklet setemuskel, en spenstig, rund og velformet rumpe. Når muskelen vokser danner det seg en spretten hump. 
Ts har ikke en slik rumpe. 

Anonymkode: 3ea4e...bfe

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Ei anna fra siden

IMG_4247.jpg

Anonymkode: afea0...21d

Nydelig 😍

Anonymkode: 357f7...f78

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du bruke'n som spisebord? Kan du dekke på kopper og fat, og servere den fineste mat?

Anonymkode: a76be...418

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Etter min mening kunne du trengt styrketrening, og fått den enda rundere😊 Etter dagens målestokk iallfall faller ikke du innunder kategorien stor, men heller ikke flat selvsagt. Ikke noe vondt ment, jeg holder på å trene selv for å få ennå større! Personlig har jeg ca samme størrelse som deg bare at den er rundere.

Ikke noe skamme seg over iallfall, wear it with pride🤗

Anonymkode: 7ea69...760

Ser ikke det du ser, det er en rumpe som er mer enn bra nok som den er. Synes dette rumpe tullet tar helt av og at sånne usikre og overflatiske kvinner som deg elsker å skape drama og tråkke andre ned for å ikke føle seg som en taper. Det er det folk er eksperter på og det har jeg erfart gjennom hele livet mitt. Da folk pirker og peter på alt av utseende og personlighet og stenger folk ute og ellers er stygge og ufine. Det er heller ikke pent med store rumper, ser latterlig ut. Men du og disse insta babesene får leve i deres egen boble og tro dere er bedre enn andre og gode og sterke kvinner som er verdens beste forbilder og får alle menn dere peker på. Så lykke til med treningen din. 

Anonymkode: b3e14...917

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.3.2020 den 1.54, AnonymBruker skrev:

Det her er en sprettrumpe. En sprettrumpe er symbolet på en veltrent og velutviklet setemuskel, en spenstig, rund og velformet rumpe. Når muskelen vokser danner det seg en spretten hump. 

Hvis man skal begynne å sammenligne veldig veltrente mennesker med mennesker som lever vanlige aktive liv har man for høye forventninger. Sprettrumpe på en/ei som lever et ordinært, aktivt og mulig sunt liv er langt fra det der 😉

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2020 den 12.39, jabx skrev:

Hvor ble det av bildene? Ble nysgjerrig på de andre som ble lagt ut.

Dem er nok fjerna. Får ikke sett noen jeg heller. Så bare det første gett. Men TS ble du litt sjenert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Nuka said:

Hvis man skal begynne å sammenligne veldig veltrente mennesker med mennesker som lever vanlige aktive liv har man for høye forventninger. Sprettrumpe på en/ei som lever et ordinært, aktivt og mulig sunt liv er langt fra det der 😉

Sprettrumpe kommer an på gener og kroppsform og. 

Most plastic surgeons recognize four main shapes when it comes to the female derriere:

• Square – “H” shape
  • Round – “C” or “O” shape
  • Heart/pear – “A” shape
  • Inverted – “V” shape

https://betterbuttchallenge.com/different-butt-shapes-and-how-to-determine-which-one-you-have/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2020 den 0.45, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere menn om rumpa mi egentlig? Er den for stor?

IMG_3878.jpg

Anonymkode: afea0...21d

Ett meget nydelig exemplar av arten RUMPE 😉 

Anonymkode: ff87a...756

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ett meget nydelig exemplar av arten RUMPE 😉 

Anonymkode: ff87a...756

Hvordan vet du det når bildet er borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sprettrumpe kommer an på gener og kroppsform og. 

https://betterbuttchallenge.com/different-butt-shapes-and-how-to-determine-which-one-you-have/

Ja det kommer an på gener også, det jeg mente var at det blir feil å sammenligne rumpene til mennesker som lever vanlige, aktive liv med rumpene til de som driver mye trening av sete- og lårmusklene osv å si at man ikke har sprettrumpe om den ikke er kulerund og sikleflott 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.3.2020 den 11.48, Nuka skrev:

Hun på det bildet der...er mest sannsynlig ps! Det færreste har slik rumpe uten å stramme den på bildet. I tillegg lurer trusa folk

Anonymkode: f98fc...a9a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer du å bæsje? I så fall fungerer rumpa di som den skal. 

Anonymkode: c50fa...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For tenning synes jeg rompa er mest sexy med heart/pear shape med toblerone gap og bulged pussy, men stort sett liker jeg dem som er litt bakmusa og damer som holder den i bevegelse🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2020 den 1.54, AnonymBruker skrev:

Jeg ser på dette som en liten rumpe, ikke en sprettrumpe. 

Anonymkode: 4ca00...71e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...