Gå til innhold

Banket opp etter forbikjøring


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Tigeren

Likestillingen er kommet langt når to kvinner starter å slåss bare grunnet en frekk forbikjøring, leser jeg i nyhetene.

Hun som kjørte "feil", fikk juling av en illsint kvinne i 40-årene. Hennes tenåringssønn så på slagsmålet og at moren hans banket opp den andre kvinnen.

Lurer på hva sønnen tenker/mener om at moren hans starter en slåsskamp og banker opp en kvinne bare grunnet en liten "feil" i trafikken.

Mulig at han er stolt over at moren hans er villig til å slåss og at hun vant slagsmålet.

Sannsynligvis reagerer ikke sønnen mye på at det er moren som slåss mot en annen kvinne i disse likestillingstider. Samfunnet har forandret seg mye de siste årene, for jeg hadde blitt sjokka hvis moren min hadde havna i et slagsmål da jeg var tenåring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun som ble så forbanna, var i ferd med å foreta en forbikjøring av to biler foran seg. Plutselig hiver bil nr 2 seg ut rett foran henne, uten blinklys, for å kjøre forbi den foran. Hun som ble banket skapte dermed en livsfaring situasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som ble så forbanna' date=' var i ferd med å foreta en forbikjøring av to biler foran seg. Plutselig hiver bil nr 2 seg ut rett foran henne, uten blinklys, for å kjøre forbi den foran. Hun som ble banket skapte dermed en livsfaring situasjon.[/quote']

Så derfor er det lov å å slå løs på den som var uoppmerksom!! :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigeren

Meget mulig det ikke var en "liten" feil hun som ble banket opp gjorde ved forbikjøringen, men det var svært så forbanna hun ble.

Litt overreaksjon av kvinnen i 40-årene å knuse trynet på hun andre bare grunnet "feil" ved en forbikjøing.

Jeg forstår hennes behov for å gi dama verbal juling etter hendelsen, men å slå dama "helseløs" når hennes tenåringssønn står å titter på slåsskampen, er en unødvendig overreaksjon etter min vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror neppe dama hoppa ut av bilen, dro ut "offeret" og begynte ås lå løs.. Meget mulig det lå noe mer bak, kanskje hun som ble banket opp angrep først? Jeg vet ikke, jeg var ikke der.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sukkerert

Likestilling handler om at begge kjønn skal ha de samme rettighetene. Ja, det er sjelden kvinner sloss i forhold til menn, men at to damer begynner å sloss har ingenting med likestilling å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bjarne Betjent
Likestilling handler om at begge kjønn skal ha de samme rettighetene. Ja' date=' det er sjelden kvinner sloss i forhold til menn, men at to damer begynner å sloss har ingenting med likestilling å gjøre.[/quote']

Det har med at kvinner streber etter å bli menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenneth

Hva er egentlig mest relevant i denne saken? Likestillingsspørsmålet, eller det faktum at det er litt for mange folk som har en tendens til å virke hjernedøde?

(Og da tenker jeg vel egentlig på begge partene i denne saken). Holder en knapp på det siste jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigeren

Ja, noen kvinner streber nok etter å bli mer lik mannfolka med de negative konskevenser det kan få viss de kopierer menn sin noe mer voldelige tendenser.

Isolert sett har jo selvfølgelig det faktum at to kvinner starter å slåss ikke mye med likestilling å gjøre, men jeg tror det kan bli en konsekvens (negativ sådan) av at kvinner tar etter menn på "alle" områder, også det å delta i slagsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig mest relevant i denne saken? Likestillingsspørsmålet, eller det faktum at det er litt for mange folk som har en tendens til å virke hjernedøde?

(Og da tenker jeg vel egentlig på begge partene i denne saken). Holder en knapp på det siste jeg.

Enig. Dette har ingenting med likestilling å gjøre. Og det har heller ingenting å gjøre med at noen banker opp hverandre mens en tenåringssøn ser på. Det dette handler om er: Uansett bakgrunn/årsak så går man ikke og banker opp andre. Sånt gjør man bare ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjjest

forøvrig erdet ikke så mange menn som gjør slikt heller. Kvinner er mer voldelige enn men, de har bare halvparten av kreftene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sønn av min mor

vet det ikke men kansje dama som fikk juling var hun som starta å sloss. kansje sønnen ble redd for at mora fikk bank og han sier at mora må sloss. mora ville tapt ansikt for sønnen viss hun ikke hadde slåss tilbake angrepet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kenneth
forøvrig erdet ikke så mange menn som gjør slikt heller. Kvinner er mer voldelige enn men' date=' de har bare halvparten av kreftene.[/quote']

Var den knotete setningen din et forsøk på å si at kvinner er mer voldelige enn menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hadde hun ikke oiket ut diverse tenner med et balltre???

Hohoho, jeg hadde latterkrampe helt alene i natt da jeg leste det på tekst-TV. Jeg har også en tendens til å bli hissig når folk er teite i trafikken, men jeg har tilgode å mørbanke mine medtrafikanter :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Tigeren

Vanskelig å ha en sikker formening om det var tenåringssønnen som hisset opp moren sin og "forventet" at hun skulle ta hevn, eller om det var moren som forventer at han skulle bistå henne hvis hun trengte hjelp.

Uansett tror jeg ikke moren hadde "tapt ansikt" overfor sønnen hvis hun hadde begrenset seg til å gi den kvinnlige bilisten verbal juling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker jeg og bruttern var ute å kjørte og vi kom til en firearmet rundkjøring. Jeg la meg i ytterste fil og ventet på klar bane. Så kom det en annen bil og hun la seg vedsiden av meg i innerste fil. Jeg forklarte da min bror reglene om rundkjøring og at hun nå skal venstre og vi rett frem eller til høyre. Da det så var klart så hadde hun vedsiden av meg også tenkt seg rett frem noe som resulterte i en nestenkolisjon og jeg havnet nesten i grøfta. Det som skjedde da var at HUN tutet på MEG!! Fy faen da blei jeg forbanna. Jeg gestikulerte no jævli og ga henne oppgitte blikk og trur du faen meg ikke hun tuta EN GANG TIL! Da var jeg nære ved å stoppe blien og ta en prat med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker jeg og bruttern var ute å kjørte og vi kom til en firearmet rundkjøring. Jeg la meg i ytterste fil og ventet på klar bane. Så kom det en annen bil og hun la seg vedsiden av meg i innerste fil. Jeg forklarte da min bror reglene om rundkjøring og at hun nå skal venstre og vi rett frem eller til høyre. Da det så var klart så hadde hun vedsiden av meg også tenkt seg rett frem noe som resulterte i en nestenkolisjon og jeg havnet nesten i grøfta. Det som skjedde da var at HUN tutet på MEG!! Fy faen da blei jeg forbanna. Jeg gestikulerte no jævli og ga henne oppgitte blikk og trur du faen meg ikke hun tuta EN GANG TIL! Da var jeg nære ved å stoppe blien og ta en prat med henne.

Og pga slike situasjoner kjører ikke denne karen bil.. ;) Hadde nok klikka i vinkler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...