Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #1 Del Skrevet 8. mars 2002 Hei, Ung kvinne i beg. av tyveårene her! Har hatt to år med fæl vekt, (73 kg, 164høy) dårlig selvbilde, og dertil fæl "look" pga sykdom. Nå er jeg tilbake til "min" vekt igjen: 55 kg. Har begynt nytt langt studium, og flyttet sammen med min kjæreste. Ønsker å markere alt dette, nå som det snrt er vår, med en "BLI NY" taktikk helt for meg selv. Stikkord: - basisgarderobe - basis sminke - basis hud og hår pleie (sliter med små kvise utbrudd en gang i mnd, og har langt kjempekrøllete hår) - sko ???? Penger er inget problem, men jeg synes det er vanskelig å bruke sånt på meg selv, så rimelige alternativer foretrekkes takknemlig for råd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandy Skrevet 8. mars 2002 #2 Del Skrevet 8. mars 2002 Vel, dette hørtes jo kjempekoselig ut! Glad på dine vegne.. Du kan jo ta en tur på helsekosten eller parfymerier, der har de helt sikkert mange gode råd å gi deg! Lykke til!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #3 Del Skrevet 12. mars 2002 HÅ HÅ HÅ HÅ! Nå kan du ta deg en skikkelig drømmedag!!! *drømmer seg bort* På parfymerier og sminkeshopper vet de hvilke farger som ser best ut på deg. Hvis du ikke vil bruke så masse penger på deg selv, spør dem om fargene, noter deg dem, kjøp et-to produkt der og kjøp resten på Cubus` sminkeavdeling eller noe. Da blir det billigere. Jeg tar meg ikke råd til å kjøpe sminke som koster over 100 kr for èn ting. Selv om det er bedre kvalitet.... Har ikke SÅ mye penger. Så deilig for deg å få tilbake matchvekten din!!! Er på jakt etter min jeg også! (Samme som din... 55 kg. Er nå 69 kg og 167 cm høy.... ich!) Kjøp deg en god fuktighetskrem, kroppslotion og parfyme, det gjør underverker!!! Lykke til! Fortell hvordan det gikk da 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 13. mars 2002 #4 Del Skrevet 13. mars 2002 hei anonym.. Har laget en "bli ny" dag for deg. begynn dagen ( en fri dag) med rens og kanskje en maske. Gjerne en som gir fuktighet eller en som gi energi. Bruk ekstra tid på ansikts massasje. Legg deg i badekaret, om du har. Ha på behagelig musikk, eller musikk som gjør deg glad. Når du er ferdig tar du på deg noe hvitt(bade håndkle, bade kåpe, t-shirt eller noe.)Og et hvitt pannebånd. (dette er fordi da ser du lettere ansikts konturene dine) Nå vet jeg ikke hvilke farger du bruker, så jeg velger å ikke skrive noe om det! Men legg nå en dag make up med farger du ikke har prøvd før. Noe du tror du kan være fin i! ( ikke bruk jord farger om du vil legges merke til.) Når du er ferdig med sminken tar du av deg hårbåndet og styler håret( heldig du som har langt krøllete hår!!) Ta på deg noen friske klær og se deg i speilet! Jeg tror du vil være kjempe fornøyd nå!! Håper du kommer med en tilbakemelding! Lykke til i alle fall!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2002 #5 Del Skrevet 14. mars 2002 Hei igjen! Tusen takk for tilbakemeldinger...særlig til Vinga og Elle.... Jeg gjorde som du sa elle, og det fungerte fint! Det er bare det at jeg ikke kan noe om sminke, og vet ikke noe om farger, fargetilpasninger, osv...... MEN: jeg har tenkt å følge rådene om å få hjelp i en kosmetikk foretning: må bare samle mot først, for jeg er litt sjenert, og det føles litt "rart og teit" og spørre andre om skjønnhetstips...når jeg ikke føler jeg har mye skjønnhet og fremheve...om dere forstår Takk igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elle Skrevet 14. mars 2002 #6 Del Skrevet 14. mars 2002 hei. Takker for rosen. Jeg jobber i parfymeri, og syntes bare det er gøy når noen spør om råd!! Bare spør meg, jeg kan sikkert hjelpe deg! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå