AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Del Skrevet 18. mars 2020 Begge mine foreldre er sunne og friske men begynner å bli eldre. Jeg er veldig redd for å miste dem og håper begge blir 100 år. Men hvordan er det å miste foreldre til alderdom? Hvordan blir livet etter det? Anonymkode: ae0cc...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Del Skrevet 18. mars 2020 Livet etterpå er akkurat som før. Det var jo forventet at de skulle dø snart, de var jo gamle. Anonymkode: 61c3b...615 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Del Skrevet 18. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Livet etterpå er akkurat som før. Det var jo forventet at de skulle dø snart, de var jo gamle. Anonymkode: 61c3b...615 Følte du livet ble lettere eller vanskeligere etter det skjedde? Anonymkode: ae0cc...0d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hadley Skrevet 18. mars 2020 #4 Del Skrevet 18. mars 2020 https://www.youtube.com/results?search_query=anticipatory+grief Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #5 Del Skrevet 19. mars 2020 Jeg er i midten av 30 årene. Mistet begge mine foreldre i løpet av noen uker for et par år siden. De var knapt fylt 60 år. Livet går jo videre. Var litt tungt det første året, men nå er livet normalt. Anonymkode: e5428...1fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #6 Del Skrevet 19. mars 2020 Jeg mistet den ene forelderen når den var 68, den andre har jeg dårlig forhold til. Det er vanskelig å miste noen som ikke har blitt gammel. Hvordan det føles å miste noen som er 101 aner jeg ikke. Anonymkode: 03a58...36d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 20. mars 2020 #7 Del Skrevet 20. mars 2020 På 18.3.2020 den 18.27, AnonymBruker skrev: Følte du livet ble lettere eller vanskeligere etter det skjedde? Anonymkode: ae0cc...0d8 Jeg mistet min far i fjor, han ble knappe 80, men døde av sykdom. Livet ble verken vanskeligere eller lettere da han døde, i begynnelsen var sorgen stor over å ha mistet ham, men det var også en lettelse å se ham slippe å lide mer. Da jeg var yngre var skrekken min alltid å miste en av foreldrene mine, jeg skjønte ikke at jeg skulle klare å leve videre uten dem. Men når du selv er godt voksen og foreldrene din er gamle og syke forstår du at det er slik livet er, og aksepterer det på en helt annen måte enn dersom du mister en yngre person du er glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #8 Del Skrevet 20. mars 2020 Er du ikke reddere for å miste dem nå enn senere av alderdom? Jo tidligere, jo verre. Anonymkode: 8bd48...afd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morhjertegod Skrevet 20. mars 2020 #9 Del Skrevet 20. mars 2020 Moren min døde da hun var 60 av kreft, pappaen min døde da han var 71 av komlikasjoner pga kreft. Så siste fem årene har jeg ikke hatt foreldre. Tenker på dem daglig, savner å kunne ring dem og fortelle om ting, barna min savner besteforeldrene sine. Tror uansett når og hvordan man mister sine foreldre, så er det rart og vondt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2020 #10 Del Skrevet 20. mars 2020 På 18.3.2020 den 18.27, AnonymBruker skrev: Følte du livet ble lettere eller vanskeligere etter det skjedde? Anonymkode: ae0cc...0d8 Det var bestemor, men jeg var mye med mamma da. De siste 6 mnd var tøffe. Da startet forfallingen for fullt. Det var på en måte en lettelse da hun døde for de siste 6 mnd var bare en belastning. Hun kunne ikke bo hjemme, ble fraktet til eldrehjemmet og videre til et sykehus til slutt. Anonymkode: 4f565...fef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå