Gå til innhold

Hvordan er matlysten din i denne krisen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så redd hele tiden at jeg er helt kvalm

Anonymkode: f5f7f...6ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke eksisterende. Sliter med vondt i magen, kvalme, angst og depresjon og det er ikke oppskriften på god matlyst

Anonymkode: ff8fe...e5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Upåklagelig, kjedespiser uavbrutt og kommer til å trille tilbake på jobb når den tid kommer 😄

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er redd for at vekta kommer til å rase oppover. Hjemmekontor og alle fritidsaktiviteter for oss og ungene avlyst. Jeg spiser masse nå, er sulten hele tiden🙁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altfor god, jobber hjemmefra og kan lage god mat hver dag. Trener og løper hver dag da så jeg ikke legger på meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser som vanlig til måltidene, men er skikkelig godtesyk på kvelden. Drikker mer brus og kaffe enn vanlig og spiser mer godteri/kjeks. Trøstespising.

Anonymkode: 08ad9...830

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bekymra eller stressa og spiser bedre enn normalt😊 I dag hadde vi rundstykker og kakao til frokost🤩

Anonymkode: 66b90...650

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått opp 1 kg den siste uka pga bursdag og karantene🤭 Demotiverende. Jeg skal kun ned 5-7 kg men de sistter godt fast! Er nå 70 kg (170 høy). Jeg må være streng + trene for å klare gå ned i vekt.

Anonymkode: 203cb...434

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/18/2020 at 3:17 PM, The Kitten said:

Ingen endring i matlysten her.

Ikke her heller. Jeg vet at det er et virus på gang, jeg vet at det er smittsomt, jeg vet at det kan være farlig og jeg orker ikke gå rundt og bekymre meg hele tiden. Eneste som skjer hvis jeg bekymrer meg er at livskvaliteten min blir dårlig mens faren for å bli smittet er like stor.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hatt så god matlyst før...Er vanligvis sund og bevisst på hva jeg spiser, men den siste uka har vi kosa oss litt for mye! 

Anonymkode: 1e5eb...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke spist sjokolade siden helga. Det er sikkert første gang siden jeg gikk gravid for jeg har gått fire dager på rad uten å ha lyst på sjokolade 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig endret, klarer ikke å få i meg normal mengder å regelmessig måltider. Uten samboeren har det blitt kunn godteri

Anonymkode: 9ddf6...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har mistet matlysten og har gått mye ned i vekt. Ser dradd og sliten ut. Og det er jeg og. Syns også det er vanskelig å smile må. Sånn oppriktig smil. 

Anonymkode: 859eb...4e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser normalt mens samboer er blitt fat boi

Anonymkode: 1b586...628

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.3.2020 den 15.04, AnonymBruker skrev:

 

Ja - det var en stor overraskelse her. 

Ukeshandlet, som vanlig. Middagene klaffet fint, her planlegger jeg jo som vanlig for hver dag vi spiser hjemme. Men alt mulig annet går det jo mengder av da vi kjøper så mange måltider ute vanligvis. 

For ikke å snakke om kaffe, her måtte jeg firedoble innkjøp. 

Anonymkode: 1f6ad...bce

Yes dette merket vi og. Vi har fortsatt middager men alt det andre ryker som ild i tørt gress 🙈 Vi pleier å ha under 5000 kr i mnd som matbudsjett for 4 stk, og den summen handlet vi for da halve måneden var gått. Skulle liksom ikke på butikken så ofte, men melk og kaffe har definitivt gått unna. Og havregryn 🤪

 

Når det kommer til matlysten så er den litt redusert for tida. Jeg er veldig opptatt av å holde meg til vektnedgangen. Likevel så er jo skapet mye mer tilgjengelig nå enn før. Vi får se hvordan denne uka går! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser som vanlig, men når mannen beretter om hvilke hyller som er tomme på matbutikken (potetgull og taco), antar jeg at det er en del som kommer til å legge på seg framover....

Anonymkode: c5cb4...a12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...