Gå til innhold

Hvordan er matlysten din i denne krisen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Selv har jeg mistet den helt og sliter med å få i meg mat pga bekymringer. Ble permittert i går fra en usikker bransje og klarer liksom ikke se en ende på dette.

Hvordan er det med deg?

Anonymkode: ce7c0...dd5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiser som vanlig. Jeg har dessverre hadd større bekymringer i livet, enn dette viruset.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen matkrise enn så lenge så spiser som normalt. 

Anonymkode: e7288...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg ble syk i forrige uke, klarte jeg ikke å spise noe. Nå går det bedre, så jeg får i meg litt mat.

Anonymkode: bf15d...5f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gravid i tredje trimester, så spiser jo. Men kjenner jeg er ekstra bekymret om dagen. Er ikke bekymret for fødsel, men for barseltiden. Den blir nok ikke helt slik jeg hadde håpet på med sykehusopphold og med familie som skulle komme på besøk. 

Spiser nok litt mindre nå når jeg har hjemmekontor, men det er fordi jeg glemmer det litt av når jeg ikke har faste pausetider. 

Anonymkode: 71dfd...ce5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre alt for god matlyst nå. Har slitt med overspising i mange år og hadde egentlig kontroll på dette, helt frem til dette virushelvetet brøt ut. Stress gjør at jeg spiser, så det jeg håper på nå er at økonomien skal sette en stopper for matvanene mine.

Anonymkode: 28158...56a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også redusert matlyst. Vi jobber for å ha normale måltider i familien og jeg spiser nokså normalt, men det blir ingen trøst/kosespising om kvelden. Det frister bare ikke. Det er sikkert bra for helsen min, da.

Anonymkode: a8b79...d11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mer regelmessig og sunnere enn vanlig. 

Normalt dropper jeg frokost, drikker en halvliter kaffe, hiver i meg det jeg finner til lunsj, og det jeg finner når jeg blir sulten igjen. Før jeg spiser middag hjemme i 19-22 tiden. 

Nå er de kaffe-jobb-frokost-jobb-trening-lunsj-jobb-middag-fri. Og mye sunn og hjemmelaget mat. 

 

Er ikke bekymret, går det til helvete så gjør det det. Det eneste jeg gjør er å stå på ekstra. Både fordi jeg mener det er det riktige for samfunnet, og fordi det bedrer muligheten for å unngå permittering om man kommer dit. 

Anonymkode: 1f6ad...bce

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sulten hele tiden og godtesjuk.

Har heldigvis tid til å lage sunn og næringsrik mat fra bunnen nå. Det er hvertfall bra.

Merker at det går sykt mye mer mat nå med to voksne og tre barn til alle måltider hjemme.

Anonymkode: dad6b...00a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser som normalt 😊 er ikke bekymret for noe heller så 😋

Anonymkode: dba74...cc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Raste ned i vekt den først uka av dette her. Har ikke matlyst nå heller, men tenker at sjansen for å overleve virus ikke akkurat øker av undervekt, så nå spiser jeg nok.

Anonymkode: 659c5...eac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser helt enormt. Jobber veldig mye og på fritiden er det ikke annet å gjøre enn å spise🥴🤣.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser som normalt, men har mer trang til å spise søtt merker jeg, som trøstespising. Klarte også å ligge unna Pepsi Max i to uker, men pga alt som skjer så er jeg på Pepsi Max kjøret igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ganske dårlig matlyst her, har ikke lyst på noe. Blir vel en del bekymringer, tror det er derfor.

Anonymkode: b5871...5eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sulten hele tiden og godtesjuk.

Har heldigvis tid til å lage sunn og næringsrik mat fra bunnen nå. Det er hvertfall bra.

Merker at det går sykt mye mer mat nå med to voksne og tre barn til alle måltider hjemme.

Anonymkode: dad6b...00a

 

Ja - det var en stor overraskelse her. 

Ukeshandlet, som vanlig. Middagene klaffet fint, her planlegger jeg jo som vanlig for hver dag vi spiser hjemme. Men alt mulig annet går det jo mengder av da vi kjøper så mange måltider ute vanligvis. 

For ikke å snakke om kaffe, her måtte jeg firedoble innkjøp. 

Anonymkode: 1f6ad...bce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matlysten er bra. Jeg er ikke noen helsefreak, men er glad i grønnsaker, så får i meg de viktigste. Glad i tomater, løk og rødbeter, så går ganske mye av det. Koser meg med maten nå som før. Jeg tenker at det som er bra nå, og som en kan nyte og/Eller slappe av med, det bør man gjøre! Tror det er veldig viktig nå.

Og at en prøver å være mest mulig medmenneskelig. Har en venn som sliter veldig, noe jo de fleste gjør nå og da ihvertfall nå. Det føles utrolig godt å kunne være av betydning for noen! Og, det føles godt å ha noen i samme båt. At en forstår og kan dele om en vil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...