AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #1 Del Skrevet 18. mars 2020 Jeg har mye tid fremover til å strikke og ser etter ullgensere som har tradisjonelt mønster. Litt sånn typisk norsk fra gamle dager😊 Fra før har jeg Mariusgenser, fanakofte, setesdalsgenser, islender og en med noe selbumønster. Har dere tips til gensere og mønster? Helst en med mønster på hele genseren😊 Anonymkode: 571f9...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #2 Del Skrevet 18. mars 2020 Meld deg inn i koftegruppa på facebook, der finner du MYE inspirasjon 😅 lag deg en som kommer fra stedet du er fra feks, de har et eget album bare med kofter med stedsnavn Anonymkode: a9dad...4be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
løkkisalad Skrevet 18. mars 2020 #3 Del Skrevet 18. mars 2020 Dale har et utvalg av ol og vm-gensere, og mange av de er jo bare helt nydelig! Bøvertun er jo også veldig flott😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #4 Del Skrevet 18. mars 2020 Takk for svar! Skal sjekke ut tipsene deres😊 Anonymkode: 571f9...24b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
botnlaus Skrevet 18. mars 2020 #5 Del Skrevet 18. mars 2020 Fair isle genser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 18. mars 2020 #6 Del Skrevet 18. mars 2020 Valdreskofte/-genser, Nordlandskofte/-genser, Vossakofte og Haukeligenser er fine og tradisjonelle. Jeg ønsker meg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå