AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #1 Skrevet 17. mars 2020 Satt inn p-stav for 2 år siden. Slet med blødninger første året, men så stoppet det helt. Nå har det begynt igjen. Det hjelper om jeg bruker p-piller i tillegg, men med en gang jeg går noen dager uten begynner jeg å blø igjen. Har noen erfaringer med dette? Hjelper det å bytte p-stav? Eller må jeg bytte Prevansjonsmiddel helt? Vil ikke ringe legen i disse tider, så tenker å ta det privat, men vil da ikke bruke en time bare for å snakke om hva som skal gjøres. Anonymkode: 60ffd...229
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #2 Skrevet 17. mars 2020 P-stav har ikke nok hormoner. Det ser du når du putter på ekstra. Vil nok hjelpe å bytte mot noe annet Anonymkode: e23db...c22
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Skrevet 18. mars 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: P-stav har ikke nok hormoner. Det ser du når du putter på ekstra. Vil nok hjelpe å bytte mot noe annet Anonymkode: e23db...c22 Okei! Det høres logisk ut. Så da vil det kkke hjelpe å bytte staven? Kan det være bedre med hormonspiral? Anonymkode: 60ffd...229
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå