Gå til innhold

Jeg er jomfru... Vil han kun pule?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vær veldig tydelig på at du ikke er klar ennå. Ikke la ham presse deg til å gjøre noe du ikke vil, eller før du selv føler deg klar. Det er kjempeviktig!

Anonymkode: 80b04...eb2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vær veldig tydelig på at du ikke er klar ennå. Ikke la ham presse deg til å gjøre noe du ikke vil, eller før du selv føler deg klar. Det er kjempeviktig!

Skal huske på det❤️

Heldigvis så gjør jeg ikke ting jeg ikke vil selv. Jeg står for det jeg gjør og ikke gjør❤️

Anonymkode: 9a05f...2f1

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, HarryDotter said:

Da bør man kommunisere dette med ham.

Det er naturlig å kjenne et skikkelig seksuellt sug når man møter en person man virkelig blir rått tiltrukket av. Og den følsen BØR være der for at det skal kunne bli noe mer mener jeg. Selvsagt kan man bestemme seg for å vente med sex til man finner ut om det kommer psykisk tiltrekning også. Men poenget mitt er, kjenner man ikke skikkelig lyst på vedkomne seksuellt, ville jeg droppet hele greia.

Ja, selvfølgelig må de kommunisere. Er helt enig med alle de som sier at her på KG kan vi bare synse, man får de beste svarene om man prater med den det gjelder. 

Og eller enig med deg, om man ikke har lyst på vedkommende, er det kanskje ikke liv laga. Det betyr ikke at man må gjøre noe, dog. 

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo prøvd seg på å pule hver gang... Og selv om jeg har sagt nei, så har vi møttes igjen og igjen... Hvorfor vil han møte meg igjen når han vet jeg har sagt nei hver gang? Kan det bety at han vil noe mer? Eller at han vil pule?

ts

Gutter liker en utfordring, da er det mere stas å seire seg. Trenger ikke bety at han vil noe mer enn sex. Legg merke til hvilke spørsmål han stiller deg, graver han i ditt indre og vil lære mer om DEG? Tar han deg med på interessante og gøye ting eller ser dere bare film?

Anonymkode: 5c191...ed6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke la ham presse deg til å gjøre noe du ikke vil, eller før du selv føler deg klar. Det er kjempeviktig!

Ja enig! Ikke gi etter fordi han presser eller fordi du vil at han skal like deg bedre eller noe. Vent til du selv er helt klar!

Anonymkode: 5c191...ed6

AnonymBruker
Skrevet

bra.

Anonymkode: da8df...284

Skrevet
På 17.3.2020 den 18.42, AnonymBruker skrev:

Han har jo prøvd seg på å pule hver gang... Og selv om jeg har sagt nei, så har vi møttes igjen og igjen... Hvorfor vil han møte meg igjen når han vet jeg har sagt nei hver gang? Kan det bety at han vil noe mer? Eller at han vil pule?

ts

Kan være at han tenner på at du er jomfru og ønsker å være den første til noen.

Hva om du sier at du ikke er klar enda og ønsker å være litt mer trygg før første gang. Men at du ønsker å fortsette å møte han. Da merker du om han liker deg eller kun sex. Er han forelsket så klarer han å vente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...