Gå til innhold

Jeg er jomfru... Vil han kun pule?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Okei så... Jeg er 18 år og jomfru. Jeg har vært med en gutt en del ganger nå hos han og sett film, hehe. Han har prøvd seg hver gang, men jeg har sagt nei, så vi har ikke gjort annet enn å kose...

Vil han kun være med meg for å pule? Isåfall, hvordan kan jeg få han til å ville mer? Vi har mye til felles ellers... er jeg dom som fortsatt har vært med han?

Anonymkode: 9a05f...2f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, høres litt ut som han er ut etter sex, men man kan aldri være sikker. Har du prøvd å spurt han også?

Gjest Wilma89
Skrevet

Det beste du kan gjøre er å snakke med han om det. Vanskelig for noen på kvinneguiden å svare på hva han vil🤷‍♀️

Skrevet
16 minutter siden, Wilma89 skrev:

Det beste du kan gjøre er å snakke med han om det. Vanskelig for noen på kvinneguiden å svare på hva han vil🤷‍♀️

Helt enig 👍👍 

AnonymBruker
Skrevet

tror du dere har en fremtid sammen, klarer du å se dere sammen om 25 år? hvor høyt elsker han deg?

Anonymkode: da8df...284

AnonymBruker
Skrevet

Han har jo prøvd seg på å pule hver gang... Og selv om jeg har sagt nei, så har vi møttes igjen og igjen... Hvorfor vil han møte meg igjen når han vet jeg har sagt nei hver gang? Kan det bety at han vil noe mer? Eller at han vil pule?

ts

AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen hensikt å spekulere om han vil eller ei. Spørsmålet er hva du vil? hvordan forhold ønsker du? og jeg synes det er fint dere møtes fortsatt selv om du har sagt nei. Og du har helt sikkert sagt nei fordi du har ikke føltes det var riktig tidspunkt til det. Du verdsetter fellesskapet og kosing først og fremst, hold fast på det. 

Anonymkode: da8df...284

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo prøvd seg på å pule hver gang... Og selv om jeg har sagt nei, så har vi møttes igjen og igjen... Hvorfor vil han møte meg igjen når han vet jeg har sagt nei hver gang? Kan det bety at han vil noe mer? Eller at han vil pule?

Han liker deg mere enn bare for pulings det er ikke farlig å se... Holder han ut 6 måneder til, er han nok en kjernekar for deg🙄

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

ts

Hvis du snur litt på spørsmålet, hvorfor fortsetter du å møte han etter å ha sagt nei gjentatte ganger? Han tolker det nok som at du ikke er klar enda, men vil være det snart siden du fortsetter å møte han.

Om han kun er ute etter sex kan ingen her inne svare på.

Anonymkode: 2181e...2e2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trodde faktisk alle her inne skulle svare «Han er kun ute etter sex, du er dum», haha. Men hvis jeg skal være med han igjen... Hva kan vi gjøre som ikke innebærer film? Siden film kan føre til eh ja... hvis jeg foreslår noe annet så kan jeg se om han fortsatt er interessert i å møtes.

AnonymBruker
Skrevet

Det vet vi ikke.

Ikke sikkert han vet en gang.

Kanskje han tror han er intressert, og mister interessen etter han har pult.

Se film er uansett veldig asosialt ang det å bli kjent.

Man sitter der og koser i stillhet.

Det du må avgjøre, er om du klarer miste jomfrudommen til han.

Om mannen bare vil ha sex, eller ett forhold, det spørsmålet vil du lure på resten av dating livet uansett 😛

(og det er forresten også lov å like noen, og så miste interessen etter sex)

Anonymkode: 1eb11...3f3

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg trodde faktisk alle her inne skulle svare «Han er kun ute etter sex, du er dum», haha. Men hvis jeg skal være med han igjen... Hva kan vi gjøre som ikke innebærer film? Siden film kan føre til eh ja... hvis jeg foreslår noe annet så kan jeg se om han fortsatt er interessert i å møtes.

Gå tur?

Spise?

Hvis dere ikke naturlig har det gøy sammen nå, hva skal dere gjøre som kjærester?

Anonymkode: 1eb11...3f3

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Dersom du ikke har lyst på sex med ham, bør du jo droppe'n.

Er man skikkelig forelsket og tiltrukket av noen så vil man ha sex. Og han virker å være. Virker litt som han kun vil pule spør du meg.

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Okei så... Jeg er 18 år og jomfru. Jeg har vært med en gutt en del ganger nå hos han og sett film, hehe. Han har prøvd seg hver gang, men jeg har sagt nei, så vi har ikke gjort annet enn å kose...

Vil han kun være med meg for å pule? Isåfall, hvordan kan jeg få han til å ville mer? Vi har mye til felles ellers... er jeg dom som fortsatt har vært med han?

Hvis han fortsetter å prøve seg selv etter at du har sagt nei flere ganger så sier det kanskje sitt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, HarryDotter skrev:

Er man skikkelig forelsket og tiltrukket av noen så vil man ha sex. Og han virker å være. Virker litt som han kun vil pule spør du meg.

Det er litt vell tidlig å være forelsket enda... men tiltrukket er jeg! Jeg føler meg bare ikke klar enda...

AnonymBruker
Skrevet

Det at han vil pule deg utelukker ikke at han vil ha deg som kjæreste. På samme måte som det ikke trenger bety noe annet enn at han vil ha sex.

En 18 år gammel gutt i denne settingen vil alltid tenke på sex. Det er naturlig. Du får nesten si til han at du ønsker deg en kjæreste

Anonymkode: af937...034

• Liker 2
Gjest HarryDotter
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt vell tidlig å være forelsket enda... men tiltrukket er jeg! Jeg føler meg bare ikke klar enda...

Personlig ville jeg ikke involvert meg med en person dersom jeg ikke kjente et sterkt fysisk tiltrekning. Altså at jeg hadde lyst på henne. Følser for personen kommer i takt med å bli kjent. Den fysiske tiltrekningen bør være der umiddelbart .

Men dette kjenner du best selv :)

Skrevet
5 minutter siden, HarryDotter said:

Ehh. Nei. Det går fint an å være forelsket uten å ville ha sex. Og det å ville ha sex og det å ha sex er også to forskjellige ting. Hun har jo ikke sagt at hun ikke vil ha sex med ham, men at hun ikke vil ennå. 

Å ville ha noe trenger ikke bety at man skal få det akkurat nå, heller. 

Faktisk kan det være veldig fint å se om det er noe mer der, om det er det man er interessert i, før man går videre. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan aldri få en gutt til å ville mer, det må han ville av seg selv.

Men du kan bruke god tid på å bli kjent med han, hvem han er og hva han vil. Hvordan type han er. Det beste er å spørre han rett ut om han ser etter kjæreste eller ikke, og om han ser for seg at det kunne blitt deg, og hvis han svarer ja så vent å se om handlingene hans beviser de ordene. Om han bryr seg om deg, vil bli kjent med ditt indre, ser for seg en fremtid sammen osv.. For mange kan si de liker deg men bare si det for å få fast sex. I den alderen dere er så er veldig mange gutter kun ute etter sex eller korttidskjærester så hvis du tror du vil bli såret av å ligge med han og bli dumpet så vent lenge! Gjør heller ting ute sammen, enn å være hjemme å se film, for film betyr ofte sex og kan sette deg i situasjoner hvor du føler deg presset.

Anonymkode: 5c191...ed6

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet
1 time siden, Krok1 skrev:

Ehh. Nei. Det går fint an å være forelsket uten å ville ha sex. Og det å ville ha sex og det å ha sex er også to forskjellige ting. Hun har jo ikke sagt at hun ikke vil ha sex med ham, men at hun ikke vil ennå. 

Å ville ha noe trenger ikke bety at man skal få det akkurat nå, heller. 

Faktisk kan det være veldig fint å se om det er noe mer der, om det er det man er interessert i, før man går videre. 

Da bør man kommunisere dette med ham.

Det er naturlig å kjenne et skikkelig seksuellt sug når man møter en person man virkelig blir rått tiltrukket av. Og den følsen BØR være der for at det skal kunne bli noe mer mener jeg. Selvsagt kan man bestemme seg for å vente med sex til man finner ut om det kommer psykisk tiltrekning også. Men poenget mitt er, kjenner man ikke skikkelig lyst på vedkomne seksuellt, ville jeg droppet hele greia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...