Gå til innhold

Felles applaus klokka 18.00

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, dette blir for kleint. 

Anonymkode: d12fe...e21

Hvorfor det? Det er jo helt vanlig å tramp-klappe når flyet man sitter på har landet f.eks.

Anonymkode: a15ba...f84

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ingen som klapper for meg når jeg er overarbeidet så jeg står over å gjøre det for andre.

Anonymkode: 98275...f38

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor vi skal klappe, jobben er jo knapt påbegynt ?

I tillegg så vet vel alle at det er penger som betaler regninger, ikke applaus.

Anonymkode: ee3fe...4be

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

All heder til som jobber og står på nå, misforstå meg rett, men jeg tror vi kan finne på bedre måter å rose de på, enn at vi sitter i hvert vårt hjem og klapper i hendene! 

Anonymkode: f0dd1...e02

Man skal klappe i balkongen :) 

Anonymkode: 0be0a...744

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor det? Det er jo helt vanlig å tramp-klappe når flyet man sitter på har landet f.eks.

Det har jeg bare opplevd én gang, og det var på bøgda i Russland 😂

Anonymkode: 48358...346

• Liker 1
Skrevet

Nei jeg skal ikke delta 😂 Gidder lite å sitte hjemme og klappe for meg selv heller

Helt fra starten har jeg heller rost de butikkansatte for jobben de gjør med hysteriske hamstrende folk, fylle butikkhyllene, utsette seg for smitte osv. Når jeg prater med folk som jobber innen helsevesenet så roser jeg de og

Hvem faen bryr seg om noen sitter hjemme og klapper liksom

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette her var jo en greie for noen dager siden i Italia, der de klappet for helsearbeidere som måtte velge mellom liv. Føler ikke vi har kommet helt dit i Norge etter 4 dager altså. Mulig jeg er litt kjip men herregud folk gjør da bare jobben sin, det er ikke som om de har så mye valg. Jeg synes de er heldige som slipper permitteringer. 

Som en over sier, det er ingen som klapper for meg når jeg er overarbeidet og står på for det beste for kundene mine. 

Anonymkode: 52475...a85

• Liker 8
Skrevet
1 time siden, FrøkenMånestråle skrev:

Man kan takke de med en skikkelig lønnsøkning og at de for den respekten de alltid har fortjent. 

Så for man bare håpe at det ikke går i glemmeboken igjen med en gang man er tilbake til "normalen".

Hør, hør! 👏👏👏

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette her var jo en greie for noen dager siden i Italia, der de klappet for helsearbeidere som måtte velge mellom liv. Føler ikke vi har kommet helt dit i Norge etter 4 dager altså. Mulig jeg er litt kjip men herregud folk gjør da bare jobben sin, det er ikke som om de har så mye valg. Jeg synes de er heldige som slipper permitteringer. 

Som en over sier, det er ingen som klapper for meg når jeg er overarbeidet og står på for det beste for kundene mine. 

Anonymkode: 52475...a85

Ja, dette kom alt for tidlig.

Anonymkode: dc317...f80

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I kveld klokken 18.00 blir det felles applaus for alle de som holder Norge igang gjennom koronakrisen. Skal du delta?

Anonymkode: 4e6f9...8e0

Jeg er en av de som det blir klappet for

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syntes det er en litt klein måte å vise vår takknemlighet på.

Er det ikke bedre med litt mer synlige måter å takke de på? Henge opp plakater på balkonger/utenfor hus med for eksempel "takk for alt" skrevet på de? 

Anonymkode: 3d4bd...f51

Takk for alt? Høres ut som de skal dø

Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du har ikke tatt mange rutefly ser jeg? Huff, klappe når flyet lander, grøsser av minner fra charterturer til Mallorca i barndommen.

Jeg klappet forresten! Men tror ingen hørte meg 😄 

Endret av Jaybird
  • Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Maleficenta skrev:

Jeg er en av de som det blir klappet for

Det er fortjent. Hva tenker du om det? 

Skrevet
1 minutt siden, SoWhat? skrev:

Det er fortjent. Hva tenker du om det? 

Syns det er for tidlig. Har ikke gjort noe på jobb for å fortjene dette så langt føler jeg. 

Skrevet
Akkurat nå, Maleficenta skrev:

Syns det er for tidlig. Har ikke gjort noe på jobb for å fortjene dette så langt føler jeg. 

Hm  Da så 🙂

Skrevet
2 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hm  Da så 🙂

Og så er det litt kleint. Er bedre at folk følger restriksjonene og unngår å smitte flere så slipper man kanskje en eksplosjon av corona pasienter som blir innlagt og f...er opp alt

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er hvertfall idioti. Jeg som passasjer forlanger at en pilot skal klare å kjøre det flyet, og ikke bli sjokkert av glede hver gang det lander🤔

Anonymkode: 5aaef...366

• Liker 1
Skrevet

Og så er det litt kleint. Er bedre at folk følger restriksjonene og unngår å smitte flere så slipper man kanskje en eksplosjon av corona pasienter som blir innlagt og f...er opp alt

Selvsagt er det bedre! Men det går an å gjøre begge deler.

Men nordmenn er så...lite spontane og suns så mye er kleint. Greit nok...Men litt rart liksom

Skrevet
3 minutter siden, SoWhat? skrev:

Selvsagt er det bedre! Men det går an å gjøre begge deler.

Men nordmenn er så...lite spontane og suns så mye er kleint. Greit nok...Men litt rart liksom

Det hjelper jo ikke at folk klapper... Det har ingenting for seg. 

Skrevet

Det hjelper jo ikke at folk klapper... Det har ingenting for seg. 

Skjønner at dere ikke ser det sånn. 

• Opprett ny...