Ida88 Skrevet 17. mars 2020 #1 Del Skrevet 17. mars 2020 Til dere som strikker ermer med Magic Loop: Jeg har prøvd meg på dette flere ganger nå, og føler at jeg gjør det riktig når jeg følger tips på Youtube. Hver eneste gang blir strikketøyet vrengt...altså innsiden av strikketøyet er på utsiden, og motsatt. Det gjør jo egentlig ingen ting, da jeg bare må huske på å vrenge ermene før jeg monterer de på bolen. Er det noen som kan skjønne hva jeg gjør galt? Vil så gjerne få det til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 18. mars 2020 #2 Del Skrevet 18. mars 2020 17 timer siden, Ida88 skrev: Til dere som strikker ermer med Magic Loop: Jeg har prøvd meg på dette flere ganger nå, og føler at jeg gjør det riktig når jeg følger tips på Youtube. Hver eneste gang blir strikketøyet vrengt...altså innsiden av strikketøyet er på utsiden, og motsatt. Det gjør jo egentlig ingen ting, da jeg bare må huske på å vrenge ermene før jeg monterer de på bolen. Er det noen som kan skjønne hva jeg gjør galt? Vil så gjerne få det til:) Det hørtes rart ut... strikker du begge samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #3 Del Skrevet 18. mars 2020 De første omgangene er de viktigste å holde styr på. Jeg har klart det samme selv, men etter at jeg begynte å bli ekstra obs på de to første omgangene så ble det bedre, da er det vanskeligere for arbeidet å vri seg Anonymkode: 063b2...5e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkegurine Skrevet 18. mars 2020 #4 Del Skrevet 18. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De første omgangene er de viktigste å holde styr på. Jeg har klart det samme selv, men etter at jeg begynte å bli ekstra obs på de to første omgangene så ble det bedre, da er det vanskeligere for arbeidet å vri seg Anonymkode: 063b2...5e8 Wops trykket anonym Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tangent Skrevet 18. mars 2020 #5 Del Skrevet 18. mars 2020 Jeg leste et tips om at man kan strikke de første rundene på pinner og så sette på rundpinnen for å unngå nettopp det med at man går surr i begynnelsen. Det funket for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2020 #6 Del Skrevet 19. mars 2020 Man må bare følge med. Jeg har aldri hatt problemer med at det vrenges og jeg plutselig strikker andre veien, men det ble ofte vridd i starten. Man må bare passe på godt, og ha pinner som er lange nok, og myke. Det er vanskeligere med harde vaiere som ikke vil bøye seg dit du vil. Anonymkode: cd004...b8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå