Gå til innhold

KGFelis


Imblar

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Kollontaj skrev:

Gull! 👍 Takk, jeg blir flau av å lese og takker høyere makter for at jeg ikke må se på dette! 

Kunne ikke vært mer enig🙏🙌

Så «flott» at de har fått med ennå en blogger som utleverer barna sine i stor skala og ikke bryr seg om deres rettigheter... Fy skam! 

Endret av Jobbermedbarn
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk alle sammen❤️ Dere holder motet mitt oppe, så nå har jeg tygget meg gjennom episode tre. Gladnyheten er at jeg så ikke så mye som et bakhode av mindreårige. Den dårlige nyheten er at verden går til helvete hvis folk lar seg påvirke av disse påvirkerne. I-landsproblemer har fått ny betydning for meg. Dagens recap (gårsdagens episode) fokuserer på Joakim Kleven, Monica Nyhus, søte Emma og Iselin. Ingen spor av dronninga av Særp enda.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du gidder. Hun kommer på onsdag neste uke av hva jeg kunne se av opptakene jeg har satt på.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Felis skrev:

Takk alle sammen❤️ Dere holder motet mitt oppe, så nå har jeg tygget meg gjennom episode tre. Gladnyheten er at jeg så ikke så mye som et bakhode av mindreårige. Den dårlige nyheten er at verden går til helvete hvis folk lar seg påvirke av disse påvirkerne. I-landsproblemer har fått ny betydning for meg. Dagens recap (gårsdagens episode) fokuserer på Joakim Kleven, Monica Nyhus, søte Emma og Iselin. Ingen spor av dronninga av Særp enda.

Asså ! Du er fantastisk ! Takk for at vi slipper å gi "bloggerne" seertall !!! 👏👏👏

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
På 20.8.2020 den 9.16, CecilieX skrev:

https://www.dagbladet.no/kultur/vi-er-faen-meg-ra/72753452

Dette er Dagbladets recap. Jeg legger den her bare for å understreke at det ikke bare er kjerringer på KG som ironiserer over konsept og deltagere. Han går faktisk hakket lenger i å fremstille dem negativt. 

Jussen er interessant også i form av hvor mye det er lov å spoile. Kan Dagbladet kan @Felis

Å herregud dette var vakker lesning hos Dagbladet! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Jeg synes vi skal ha omsorg for @Felis. Jeg frykter rett og slett kognitiv kollaps. Har ikke sett mer enn et fåtall episoder, men hjernen min føles som muggent brød de gangene jeg har sett en episode. Har sett en episode denne sesongen og det er det mest intetsigende og tomme jeg noensinne har sett. De koker suppe på en spiker rett og slett. Og mengden navlelo som graves frem er jo bare helt enorm. 

Nå har bloggere pushet all slags mulig nyvinninger i årevis, men jeg anbefaler at en eller annen klinikk sponser dem med navlelo-detox. 

Ta vare på deg selv Felis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg synes vi skal ha omsorg for @Felis. Jeg frykter rett og slett kognitiv kollaps. Har ikke sett mer enn et fåtall episoder, men hjernen min føles som muggent brød de gangene jeg har sett en episode. Har sett en episode denne sesongen og det er det mest intetsigende og tomme jeg noensinne har sett. De koker suppe på en spiker rett og slett. Og mengden navlelo som graves frem er jo bare helt enorm. 

Nå har bloggere pushet all slags mulig nyvinninger i årevis, men jeg anbefaler at en eller annen klinikk sponser dem med navlelo-detox. 

Ta vare på deg selv Felis!

Navlelo-detox! 😂 For en fantastisk idé!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bare klarer ikke vente på når Felis skal beskrive da Joakim og Marna danset foran brune barn i Uganda. Og da CBE var«fornærma» over at LKE ikke ser når hun pynter seg med fint undertøy. 

Endret av Louiah
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, CecilieX skrev:

Jeg synes vi skal ha omsorg for @Felis. Jeg frykter rett og slett kognitiv kollaps. Har ikke sett mer enn et fåtall episoder, men hjernen min føles som muggent brød de gangene jeg har sett en episode. Har sett en episode denne sesongen og det er det mest intetsigende og tomme jeg noensinne har sett. De koker suppe på en spiker rett og slett. Og mengden navlelo som graves frem er jo bare helt enorm. 

Nå har bloggere pushet all slags mulig nyvinninger i årevis, men jeg anbefaler at en eller annen klinikk sponser dem med navlelo-detox. 

Ta vare på deg selv Felis!

Enig! Jeg så uheldigvis utdrag fra en episode i går, var blant annet CBE som snakket om undertøy. 😳 Det var særdeles infantilt og kleint. Hva slags verden lever disse folka i? Helt meningsløs kommunikasjon om meningsløse saker. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske recap`s @Felis  👌 Nydelige observasjoner. Og takk for ditt tydelige standpunkt når det gjelder bloggerne sin skamløse og pengejagende eksponering og utlevering av barn.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beklager at recapsene er forsinket denne uken. Jeg har ikke kognitiv kollaps, bare full timeplan. Nå har jeg fått ut mandagens episode, og herremin, fisken i det røde hav og sava! så puteTV!

@Louiah, den scenen med dansende influencere og brune barn... Det finnes ikke nok emojier i verden for å beskrive det! Det hjalp heller ikke at Sara uttalte at "de er veldig oppegående og smarte, egentlig" Jeg døde! Nesten...

De skulle på veldsdighetsreise(?) med Strømmestiftelsen, men Joakim ante knapt nok hvor han var og enda mindre hvorfor han var der. Hadde han visst det, hadde han kanskje ikke vært så outrert, for de er ikke overvettes begeistret for homofile verken i Sudan eller Uganda. Marna forklarte flyktningestrømmen fra Sør-Sudan slik: Sør-Sudan har olje, Sudan vil ha den oljen. Går det an å bli enklere enn dette?

Mandagens episode var dermed hakket mer interessant enn å se maling tørke, som faktisk er alternativet mitt akkurat nå.

https://kgfelis.com/2020/09/09/bloggerne-sesong-13-episode-10/

Endret av Felis
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...