Gå til innhold

KGFelis


Imblar

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

👏

Felis sine recaps er helt strålende! Og veldokumenterte, velformulerte og godt argumenterte innlegg her på KG likeså.  

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Finlay
4 minutter siden, Honey Dew skrev:

Kanskje den beste bloggen i Norge 👏

Enig, fantastisk morsom😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Herregud jeg har fått egen tråd!!! Nå er jeg berømt (i følge Anne Brith-standard). Håper mine nærmeste holder meg på bakken når  det blir limmo og rød løper. Nei vent, jeg er jo anonym...

@Imblar har jeg glemt en episode?? Det skal jeg selvfølgelig få gjort noe med! Når jeg får tid.

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Glemte å svare, men ja, jeg tror ikke det ble noe recap fra siste episode i forrige sesong. 
Men så godt å se at du er i gang igjen, @Felis!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

https://www.dagbladet.no/kultur/vi-er-faen-meg-ra/72753452

Dette er Dagbladets recap. Jeg legger den her bare for å understreke at det ikke bare er kjerringer på KG som ironiserer over konsept og deltagere. Han går faktisk hakket lenger i å fremstille dem negativt. 

Jussen er interessant også i form av hvor mye det er lov å spoile. Kan Dagbladet kan @Felis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Imblar jeg beklager, jeg fikk aldri tid til det. Jeg skal prøve å få til alle episodene denne gangen, men kan ikke love noe. Det tar overraskende mye tid, kontra recapsene til podcasten til Anne Brith. Kanskje fordi deltakerne på Bloggerne formulerer hele setninger. Det er mer omfattende å referere til enn "eehhh... ehhhm ...mmm... liksom" .

@lillekrokodille tusen takk!

@CecilieX takk for tips! Jeg hørte ikke noe forrige gang, så jeg håper de regner det som reklame, ikke konkurranse.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gull! 👍 Takk, jeg blir flau av å lese og takker høyere makter for at jeg ikke må se på dette! 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...