Jobbermedbarn Skrevet 20. august 2020 #21 Del Skrevet 20. august 2020 (endret) 5 timer siden, Kollontaj skrev: Gull! 👍 Takk, jeg blir flau av å lese og takker høyere makter for at jeg ikke må se på dette! Kunne ikke vært mer enig🙏🙌 Så «flott» at de har fått med ennå en blogger som utleverer barna sine i stor skala og ikke bryr seg om deres rettigheter... Fy skam! Endret 20. august 2020 av Jobbermedbarn 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lavande Skrevet 20. august 2020 #22 Del Skrevet 20. august 2020 8 timer siden, Felis skrev: Jeg vet ikke om det er innafor å reklamere for sin egen blogg i sin egen tråd, men det finner jeg snart ut. https://kgfelis.com/bloggerne-sesong-13-episode-2/ Tusen takk 👏👏👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 21. august 2020 #23 Del Skrevet 21. august 2020 18 timer siden, Felis skrev: Jeg vet ikke om det er innafor å reklamere for sin egen blogg i sin egen tråd, men det finner jeg snart ut. https://kgfelis.com/bloggerne-sesong-13-episode-2/ Hahaha.... fantastisk! 😂😂🙌 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 21. august 2020 #24 Del Skrevet 21. august 2020 Takk alle sammen❤️ Dere holder motet mitt oppe, så nå har jeg tygget meg gjennom episode tre. Gladnyheten er at jeg så ikke så mye som et bakhode av mindreårige. Den dårlige nyheten er at verden går til helvete hvis folk lar seg påvirke av disse påvirkerne. I-landsproblemer har fått ny betydning for meg. Dagens recap (gårsdagens episode) fokuserer på Joakim Kleven, Monica Nyhus, søte Emma og Iselin. Ingen spor av dronninga av Særp enda. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 21. august 2020 #25 Del Skrevet 21. august 2020 Takk for at du gidder. Hun kommer på onsdag neste uke av hva jeg kunne se av opptakene jeg har satt på. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lopploella Skrevet 21. august 2020 #26 Del Skrevet 21. august 2020 Tusen takk for jobben du gjør! Fantastisk oppsummering som vanlig! ❤️👌🏼 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spirå12 Skrevet 21. august 2020 #27 Del Skrevet 21. august 2020 13 timer siden, Felis skrev: Takk alle sammen❤️ Dere holder motet mitt oppe, så nå har jeg tygget meg gjennom episode tre. Gladnyheten er at jeg så ikke så mye som et bakhode av mindreårige. Den dårlige nyheten er at verden går til helvete hvis folk lar seg påvirke av disse påvirkerne. I-landsproblemer har fått ny betydning for meg. Dagens recap (gårsdagens episode) fokuserer på Joakim Kleven, Monica Nyhus, søte Emma og Iselin. Ingen spor av dronninga av Særp enda. Asså ! Du er fantastisk ! Takk for at vi slipper å gi "bloggerne" seertall !!! 👏👏👏 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 9. september 2020 #28 Del Skrevet 9. september 2020 Nå mååå du skrive for de siste episodene. Så mye kleint innhold. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 9. september 2020 #29 Del Skrevet 9. september 2020 Jeg venter også veldig på oppdatering fra de siste episodene! 😄 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 9. september 2020 #30 Del Skrevet 9. september 2020 På 20.8.2020 den 9.16, CecilieX skrev: https://www.dagbladet.no/kultur/vi-er-faen-meg-ra/72753452 Dette er Dagbladets recap. Jeg legger den her bare for å understreke at det ikke bare er kjerringer på KG som ironiserer over konsept og deltagere. Han går faktisk hakket lenger i å fremstille dem negativt. Jussen er interessant også i form av hvor mye det er lov å spoile. Kan Dagbladet kan @Felis Å herregud dette var vakker lesning hos Dagbladet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandria Skrevet 9. september 2020 #31 Del Skrevet 9. september 2020 Jeg venter også på mer 🤩 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 9. september 2020 #32 Del Skrevet 9. september 2020 Jeg synes vi skal ha omsorg for @Felis. Jeg frykter rett og slett kognitiv kollaps. Har ikke sett mer enn et fåtall episoder, men hjernen min føles som muggent brød de gangene jeg har sett en episode. Har sett en episode denne sesongen og det er det mest intetsigende og tomme jeg noensinne har sett. De koker suppe på en spiker rett og slett. Og mengden navlelo som graves frem er jo bare helt enorm. Nå har bloggere pushet all slags mulig nyvinninger i årevis, men jeg anbefaler at en eller annen klinikk sponser dem med navlelo-detox. Ta vare på deg selv Felis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 9. september 2020 #33 Del Skrevet 9. september 2020 12 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg synes vi skal ha omsorg for @Felis. Jeg frykter rett og slett kognitiv kollaps. Har ikke sett mer enn et fåtall episoder, men hjernen min føles som muggent brød de gangene jeg har sett en episode. Har sett en episode denne sesongen og det er det mest intetsigende og tomme jeg noensinne har sett. De koker suppe på en spiker rett og slett. Og mengden navlelo som graves frem er jo bare helt enorm. Nå har bloggere pushet all slags mulig nyvinninger i årevis, men jeg anbefaler at en eller annen klinikk sponser dem med navlelo-detox. Ta vare på deg selv Felis! Navlelo-detox! 😂 For en fantastisk idé! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 9. september 2020 #34 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) Jeg bare klarer ikke vente på når Felis skal beskrive da Joakim og Marna danset foran brune barn i Uganda. Og da CBE var«fornærma» over at LKE ikke ser når hun pynter seg med fint undertøy. Endret 9. september 2020 av Louiah 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 9. september 2020 #35 Del Skrevet 9. september 2020 38 minutter siden, CecilieX skrev: Jeg synes vi skal ha omsorg for @Felis. Jeg frykter rett og slett kognitiv kollaps. Har ikke sett mer enn et fåtall episoder, men hjernen min føles som muggent brød de gangene jeg har sett en episode. Har sett en episode denne sesongen og det er det mest intetsigende og tomme jeg noensinne har sett. De koker suppe på en spiker rett og slett. Og mengden navlelo som graves frem er jo bare helt enorm. Nå har bloggere pushet all slags mulig nyvinninger i årevis, men jeg anbefaler at en eller annen klinikk sponser dem med navlelo-detox. Ta vare på deg selv Felis! Enig! Jeg så uheldigvis utdrag fra en episode i går, var blant annet CBE som snakket om undertøy. 😳 Det var særdeles infantilt og kleint. Hva slags verden lever disse folka i? Helt meningsløs kommunikasjon om meningsløse saker. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 9. september 2020 #36 Del Skrevet 9. september 2020 Fantastiske recap`s @Felis 👌 Nydelige observasjoner. Og takk for ditt tydelige standpunkt når det gjelder bloggerne sin skamløse og pengejagende eksponering og utlevering av barn. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felis Skrevet 9. september 2020 #37 Del Skrevet 9. september 2020 (endret) Beklager at recapsene er forsinket denne uken. Jeg har ikke kognitiv kollaps, bare full timeplan. Nå har jeg fått ut mandagens episode, og herremin, fisken i det røde hav og sava! så puteTV! @Louiah, den scenen med dansende influencere og brune barn... Det finnes ikke nok emojier i verden for å beskrive det! Det hjalp heller ikke at Sara uttalte at "de er veldig oppegående og smarte, egentlig" Jeg døde! Nesten... De skulle på veldsdighetsreise(?) med Strømmestiftelsen, men Joakim ante knapt nok hvor han var og enda mindre hvorfor han var der. Hadde han visst det, hadde han kanskje ikke vært så outrert, for de er ikke overvettes begeistret for homofile verken i Sudan eller Uganda. Marna forklarte flyktningestrømmen fra Sør-Sudan slik: Sør-Sudan har olje, Sudan vil ha den oljen. Går det an å bli enklere enn dette? Mandagens episode var dermed hakket mer interessant enn å se maling tørke, som faktisk er alternativet mitt akkurat nå. https://kgfelis.com/2020/09/09/bloggerne-sesong-13-episode-10/ Endret 9. september 2020 av Felis 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 10. september 2020 #38 Del Skrevet 10. september 2020 @Felis - Det var virkelig fantastisk godt oppsummert. Satire på sitt aller beste. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippio Skrevet 10. september 2020 #39 Del Skrevet 10. september 2020 Fantastisk!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 10. september 2020 #40 Del Skrevet 10. september 2020 (endret) @Felis, du er knallgod! 😄😂 Endret 10. september 2020 av parmanoia 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå