Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Senil skrev:

Screenshot_20200403-094133_Chrome.thumb.jpg.5ada961aa23b52a5701544b779f63fbe.jpg

Slik ser min ut. Merkelige ssker.

Hva er merkelig? Står jo at du har levert den. Man kan se og endre selv om den er levert. 

Anonymkode: f930c...9ad

Videoannonse
Annonse
Gjest Senil
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er merkelig? Står jo at du har levert den. Man kan se og endre selv om den er levert. 

Anonymkode: f930c...9ad

Den er ikke lik den jeg siterte. Det er jo litt merkelig. At vi ikke har like og at AB jeg siterte sin hadde forandret seg. Ergo tenker jeg jo da at den jeg har er den AB hadde?

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Senil skrev:

Den er ikke lik den jeg siterte. Det er jo litt merkelig. At vi ikke har like og at AB jeg siterte sin hadde forandret seg. Ergo tenker jeg jo da at den jeg har er den AB hadde?

Var ikke slik den jeg hadde heller, jeg kom direkte inn på skattemeldingen tidligere. Så ja jeg synes dette er merkelig 

Anonymkode: ab892...eae

AnonymBruker
Skrevet

Skal man ikke få en kvittering når den er blitt levert? Jeg fikk og leverte min 23.03, men har ikke fått noen kvittering eller lignende.

Anonymkode: 8903d...111

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal man ikke få en kvittering når den er blitt levert? Jeg fikk og leverte min 23.03, men har ikke fått noen kvittering eller lignende.

Anonymkode: 8903d...111

Jeg har fått kvittering i altinn begge gangene 😅

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På skatteetaten står det "utsending av skatteoppgjør begynner 02.april til 22.juni, de fleste vil få den 22.juni" 

Så de fleste vil nok måtte vente lenge.

https://www.skatteetaten.no/person/skatt/skattekalender/

Anonymkode: 8a466...6b7

Jeg kjenner mange som fikk den i går, inkludert meg selv. Men regner med at som vanleg, er det de som gjør en del endringer som må vente lengst.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, missmcbeal skrev:

Jeg kjenner mange som fikk den i går, inkludert meg selv. Men regner med at som vanleg, er det de som gjør en del endringer som må vente lengst.

Ja, er nok mange som har mottatt den ettersom de begynte utsending i går. Men som sagt, de fleste må nok vente (som det står).

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åå! 
jeg leverte på nytt i sted uten å forandre noe siden 24/03 😭 da blir ikke jeg å se skattepengene før lenge, regner med de går utifra den siste gangen du leverte.... 

Jeg leverte først den 23, også på nytt den 30. da jeg var usikker på om den i det hele tatt var levert. Jeg fikk pengene på konto i går, så det er mulig 👍

• Liker 1
Skrevet

Er det bare ukedagene som telles, eller kan de komme på helg også? Og i såfall at det bare er ukedagene, vil da tre uker si 21 ukedager, eller er 3 uker 3 uker?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Løki skrev:

Er det bare ukedagene som telles, eller kan de komme på helg også? Og i såfall at det bare er ukedagene, vil da tre uker si 21 ukedager, eller er 3 uker 3 uker?

Det er aldri bankoverføring i helger. 3 uker er 3 uker. 

Anonymkode: a8202...cce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Denne nye versjonen skulle jo være så enkel. Men det er veldig mange som er usikre på om de har gjort ting riktig og om den i det hele tatt er levert. Har de bomma litt?

Anonymkode: dff8d...9db

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne nye versjonen skulle jo være så enkel. Men det er veldig mange som er usikre på om de har gjort ting riktig og om den i det hele tatt er levert. Har de bomma litt?

Det er helt normalt at man er usikker på nye ting, det betyr ikke at det er noe «feil» med den mye metoden. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

jeg tror ikke du kan trekke den konklusjonen fra de to i denne tråden som er i tvil.

Anonymkode: 66d28...8f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må man «levere» to ganger? Siden dette skjemaet ligger i innboksen min (se bildet). Eller er det slik at det skjemaet kommer uansett?

6CB5AAFF-C3BA-4698-94CA-426806584A2B.png

Anonymkode: 61152...857

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man «levere» to ganger? Siden dette skjemaet ligger i innboksen min (se bildet). Eller er det slik at det skjemaet kommer uansett?

6CB5AAFF-C3BA-4698-94CA-426806584A2B.png

Neida :) holder at du leverer på skatteetaten 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neida :) holder at du leverer på skatteetaten 

Ok, takk for svar:)

• Liker 1
Gjest dizzy11
Skrevet

Dere som har fått klart skatteoppgjøret. Jeg har ikke fått pengene men håper jo alt ble gjort klart fredag. Når jeg idag logger inn på skattemeldingen ligger den ikke slik den gjorde at den kom rett opp, men må trykke på «tidligere års skattemelding». Er det slik for dere også? Det blir kun spekulering i om de kan komme mandag. Altfor god tid til å spekulere i disse dager.  

Skrevet
1 time siden, dizzy11 skrev:

Dere som har fått klart skatteoppgjøret. Jeg har ikke fått pengene men håper jo alt ble gjort klart fredag. Når jeg idag logger inn på skattemeldingen ligger den ikke slik den gjorde at den kom rett opp, men må trykke på «tidligere års skattemelding». Er det slik for dere også? Det blir kun spekulering i om de kan komme mandag. Altfor god tid til å spekulere i disse dager.  

Samme her, var akkurat inne og sjekket. Nå fikk jeg opp skattemeldingen for 2019, med det beløpet jeg har skattet, men det beløpet jeg skal få utbetalt var borte fra oversikten, fant det ikke noe sted. 

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, LinnHenrikke skrev:

Samme her, var akkurat inne og sjekket. Nå fikk jeg opp skattemeldingen for 2019, med det beløpet jeg har skattet, men det beløpet jeg skal få utbetalt var borte fra oversikten, fant det ikke noe sted. 

Samme hos meg og samboer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...