Gå til innhold

Ex On The Beach 2020

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siv Meyer, Adrian Selevoll, Jonas Torrissen

Anonymkode: 8ada9...b13

Ine  Enoksen skal også komme inn, lillesøster til Thea(?) som var med i paradise i en uke for noen år siden. Veldig pen, litt usikker på om hun har noe særlig personlighet..

Anonymkode: 5023f...aa8

Fortsetter under...

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

DRIT I Å SPOIL HVEM SOM SKAL KOMME INN 

Anonymkode: f581d...a99

Herregud. Du vet at alle deltagerne ble offentliggjort FØR ex on the beach startet? Det er blitt intervjuet deltagere i media flere ganger. Blant annet hos Harm & Hergseth, se og hør osv. Ingen viste eller vet når deltagerne kommer inn. Alle deltagerne har også blitt offentliggjort på Instagram.

Mario, Siv, Andrea + fler ble annonsert samtidig som de andre deltagerne. 

• Liker 4

Kan ikke huske jeg var så umoden da jeg var yngre,som de som er med i ex on the beach. Blir noen ganger litt skremt over at det skal være normen.må være mange foreldre som skjemmes over barna sine oppføre seg sånn på tv,knulling,flaske i rumpa ja all dramaet.

• Liker 9
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud. Du vet at alle deltagerne ble offentliggjort FØR ex on the beach startet? Det er blitt intervjuet deltagere i media flere ganger. Blant annet hos Harm & Hergseth, se og hør osv. Ingen viste eller vet når deltagerne kommer inn. Alle deltagerne har også blitt offentliggjort på Instagram.

Mario, Siv, Andrea + fler ble annonsert samtidig som de andre deltagerne. 

Spent på om den peneste gutten i villaen dukker opp😂😂😂

• Liker 3

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se bildene opp igjen, var jo ikke opp i rævholet, men mellom skinkene.

Anonymkode: f7965...39d

Det vet jeg, syntes ikke det var noe bedre av den grunn. Ser ikke på slik bavian oppførsel som underholdning.

• Liker 3
AnonymBruker
8 timer siden, BethD skrev:

Ikke større enn andre jeg har sett 🤔

håper forøvrig også at Sofie kommer inn men siden hun ikke er annonsert så gjør hun vel ikke det 

Men han hadde større enn Mario sin lille?

Anonymkode: 2bf87...093

Annonse

Annonse
AnonymBruker

Jeg elsker hvor lite dybde det er i de menneskene. 

Ny fyr kommer inn: "Hei, jeg heter navn, er 20 år og liker å trene, og det er vel egentlig meg" 

Superinteressant :ler: Men så gjør det ingenting, for det eneste de kommenterer på hverandre er utseende uansett :ler: 

Anonymkode: ce60f...8f3

• Liker 13
AnonymBruker
På 14.4.2020 den 13.50, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor menn liker sånt? Nå er jo jeg kvinne, så kan vel ikke si noe. Men de der leppene må jo sprenges snart. Ser for meg at leppene blir skrukkete hvis hun skal ha tilbake sine normale lepper. 

Det ser jo ut som kjønnslepper i fjeset, da er det sikkert lett å bli litt blendet for de enkle. 

Anonymkode: a5fda...0f4

• Liker 6
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det ser jo ut som kjønnslepper i fjeset, da er det sikkert lett å bli litt blendet for de enkle. 

Anonymkode: a5fda...0f4

hehe. 

Samtidig er det faktisk det leppene signaliererer på et primalt nivå...jo fyldigere leppere, jo mer sexappael...dvs når vuvla svulmer, betyr mer sex/opphisselse. Altså attraktivt, desverre.

Men intellektuelt sett, er de leppene dritstygge!!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...