AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #21 Skrevet 16. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men det er ren fakta at nordmenn er kalde og udugelige på dating - markedet Er det tid for å dra rasismekortet? Anonymkode: 0ebd2...87b
Okapi Skrevet 16. mars 2020 #22 Skrevet 16. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Har aldri skrevet noe stygt om det norske folk. Men det er ren fakta at nordmenn er kalde og udugelige på dating - markedet Anonymkode: d6584...191 For et kolossalt merkelig innlegg.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #23 Skrevet 16. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er deg ja, fra den andre tråden hvor du postet akkurat det samme. Du har issues, oppsøk hjelp. Anonymkode: ee834...fe7 ?? Første gang jeg skriver et innlegg her inne Anonymkode: d6584...191
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #24 Skrevet 16. mars 2020 Alle jeg har datet, har jeg snakket med på telefonen etter en stund med chatting (hvis vi "møttes" online) En prata jeg med i 5 timer, en annen 4. Tror du har vært uheldig. Evt snakker du med litt sjenerte folk? Anonymkode: b2007...ed0 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #25 Skrevet 16. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker said: Alle jeg har datet, har jeg snakket med på telefonen etter en stund med chatting (hvis vi "møttes" online) En prata jeg med i 5 timer, en annen 4. Tror du har vært uheldig. Evt snakker du med litt sjenerte folk? Anonymkode: b2007...ed0 Det er bare et troll. Anonymkode: 0ebd2...87b
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #26 Skrevet 16. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker said: Det er bare et troll. Anonymkode: 0ebd2...87b Hæ? Haha 😛 Er du introvert? Sjenert? Kjedelig.....? Det er LETT å prate timesvis i tlf. Rekorden min er 9,5 time, men det var med ei venninne. Anonymkode: b2007...ed0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #27 Skrevet 16. mars 2020 Den ene ekskjæresten min likte derimot ikke tlf, der holdt 20 min. Men vi skypa mye. Grunn til at det ble eks og da... 😛 Anonymkode: b2007...ed0
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #28 Skrevet 16. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: ?? Første gang jeg skriver et innlegg her inne Anonymkode: d6584...191 Nei det er det ikke Anonymkode: ee834...fe7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #29 Skrevet 17. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Nei det er det ikke Anonymkode: ee834...fe7 Hvorfor spekulere i om det er samme trådstarter? Jeg er ingen av de trådstarterne og er også ganske ny her men liker øst europeiske menn bedre enn norske jeg og Bare se i denne tråden på norske menns innstilling haha, fordi jeg skrev norske var lite romantiske så bruker en argument at vi har likestilling, som om det har noe med romantikk å gjøre 😂 dumskap deluxe Anonymkode: 0e640...3fb 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #30 Skrevet 17. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er en grunn for at jeg aldri har valgt en norsk mann .. når det kommer til dating er generelt nordmenn helt ræva.. Husker da jeg var singel og spurte om jeg kunne ringe vedkommende og snakke for å bli kjent, enn å kun tekste... nei det ville han ikke, og han syntes det var utrolig merkelig at jeg spurte. Norske er helt A4.. og ikke så rart at over halvparten i Norge er single.. Norske er dårlig på å uttrykke seg , tørr å komme ut av denne A4 boksen.. Datet en norsk fyr for noen måneder siden, vi datet i ca 3-4 måneder . Prøvde å få ting ut av han om hvor vi stod hen, og hvor godt jeg likte han.. han var som en unge og ga null ordentlig respons, i tillegg hadde han fortsatt tinder .. Jeg sa til han da deretter at vi ikke passer sammen og vi kan kan være venner, han var enig. Kort tid etter ble jeg forelsket i en Øst-europeer og vi er sammen den dag i dag . Etter han så det så ble han furten, og slettet meg overalt på sosiale medier. IGJEN norske dårlig på å uttrykke seg. Anonymkode: d6584...191 Foretrekker de Norske, de er stødigere. Er ikke norsk selv Anonymkode: 80ea0...c76
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #31 Skrevet 17. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Har aldri skrevet noe stygt om det norske folk. Men det er ren fakta at nordmenn er kalde og udugelige på dating - markedet Anonymkode: d6584...191 Du vet at det er rasistisk, jmf moderne måte å definere rasisme Anonymkode: 80ea0...c76
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #32 Skrevet 17. mars 2020 Jeg har da pratet i timevis med flere menn jeg har møtt på nettdatingsider. Alle etnisk norske menn. Har pratet på nett med noen øst europeiske menn og, ingen av de ville prate på telefonen. Faktisk ingen andre utenlandske heller. Jeg vil gjerne prate på telefonen, før man møtes. Anonymkode: 4b394...f52
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #33 Skrevet 17. mars 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor spekulere i om det er samme trådstarter? Jeg er ingen av de trådstarterne og er også ganske ny her men liker øst europeiske menn bedre enn norske jeg og Bare se i denne tråden på norske menns innstilling haha, fordi jeg skrev norske var lite romantiske så bruker en argument at vi har likestilling, som om det har noe med romantikk å gjøre 😂 dumskap deluxe Anonymkode: 0e640...3fb Fordi det er bare du som legger ut disse innleggene, og måten du skriver på avslører deg. Anonymkode: ee834...fe7
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #34 Skrevet 17. mars 2020 Helt enig med TS. Jeg er ikke homo, så jeg dater ikke norske menn. Kvinner derimot... de er nok ikke mye bedre. Altfor mange her følte seg truffet ser jeg. Dette er et anonymt forum som er frivillig å trykke seg inn på. Anonymkode: 0af75...b4c 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2020 #35 Skrevet 17. mars 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Bare se i denne tråden på norske menns innstilling haha, fordi jeg skrev norske var lite romantiske så bruker en argument at vi har likestilling, som om det har noe med romantikk å gjøre 😂 dumskap deluxe Selvfølgelig har dette med likestilling å gjøre, det hjelper ikke å gjenta i det uendelige at det ikke har det. Det at menn har forventninger pga kjønn strider mot likestilling. Menn skal ta initiativ, invitere, spandere, trekke ut stoler etc. Kvinner skal bli vartet opp og underholdt. Være passiv mottaker for så å avgjøre om det var bra nok. For at menn skal godta å ha masse ulemper i dating pga penisen, må de og få kjønnsspesifikke fordeler. Slik er det ikke, man ikke forvente å få masse fordeler uten å gi noe selv. Anonymkode: f531c...32d
herzeleid Skrevet 17. mars 2020 #36 Skrevet 17. mars 2020 På 16.3.2020 den 22.33, AnonymBruker skrev: over halvparten i Norge er single.. Anonymkode: d6584...191 Hvor har du det fra? 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2020 #37 Skrevet 18. mars 2020 2. Gang på kort tid du tar opp dette. Sitter igjen med følelse av at du føler du må forsvare valget du har tatt? selv er jeg svært uenig med deg i at øst-europeiske menn er bedre for norske damer en norske. Jeg har vært gift med en øst-europeer, der utviklet seg til et helvete pga kulturforskjeller. Setter ENORMT pris på norske menn etter den erfaringen Anonymkode: 96ef1...661
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå