Gå til innhold

Dere norske og dating

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en grunn for at jeg aldri har valgt en norsk mann .. når det kommer til dating er generelt nordmenn helt ræva.. Husker da jeg var singel og spurte om jeg kunne ringe vedkommende og snakke for å bli kjent, enn å kun tekste... nei det ville han ikke, og han syntes det var utrolig merkelig at jeg spurte. Norske er helt A4.. og ikke så rart at over halvparten i Norge er single..  Norske er dårlig på å uttrykke seg , tørr å komme ut av denne A4 boksen.. Datet en norsk fyr for noen måneder siden, vi datet i ca 3-4 måneder . Prøvde å få ting ut av han om hvor vi stod hen, og hvor godt jeg likte han.. han var som en unge og  ga null ordentlig respons, i tillegg hadde han fortsatt tinder .. Jeg sa til han da deretter at vi ikke passer sammen og vi kan kan være venner, han var enig. Kort tid etter ble jeg forelsket i en Øst-europeer og vi er sammen den dag i dag . Etter han så det så ble han furten, og slettet meg overalt på sosiale medier. IGJEN norske dårlig på å uttrykke seg.

Anonymkode: d6584...191

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så rart at en date sletter deg når du får kjæreste for det er jo ikke vits å ha kontakt da :) Men jeg er enig mange norske menn er kjipe å date, tør ikke snakke om følelser, er ikke noe romantiske eller gentlemen..

Anonymkode: 0e640...3fb

• Liker 4
Skrevet

Dette er noe du irriterer deg over? Kan du ikke date dem du vil da, og være fornøyd med det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok.. så hvorfor prater du norsk da?

Anonymkode: d340d...2ae

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Paradoxx skrev:

Dette er noe du irriterer deg over? Kan du ikke date dem du vil da, og være fornøyd med det?

Nå har jeg type :) men irriterer meg ikke.. ville bare ta opp et tema som sikkert mange kjenner seg igjen i 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i all verden skriver du dette her??? Utrolig unødvendig! Heldigvis har alle forskjellige smak og preferanser. Fint for deg at du har funnet kjærligheten, men det og si at norske menn ikke duger er jo vanvittig tullete. Ikke rart det er bråk i verden. Du klarer ikke og være fornøyd og lykkelig uten og tråkke på andre....Idiot!

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå har jeg type :) men irriterer meg ikke.. ville bare ta opp et tema som sikkert mange kjenner seg igjen i 

Jeg ville revidert utgangspunktet. Konkrete råd kan være nyttig det, men vi får lite ut av "dere er så teite". 

Anonymkode: 275fc...d89

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, 2a1m skrev:

Hvorfor i all verden skriver du dette her??? Utrolig unødvendig! Heldigvis har alle forskjellige smak og preferanser. Fint for deg at du har funnet kjærligheten, men det og si at norske menn ikke duger er jo vanvittig tullete. Ikke rart det er bråk i verden. Du klarer ikke og være fornøyd og lykkelig uten og tråkke på andre....Idiot!

Følte du deg truffet?😂😂.. Dette var ikke akkurat retter mot enkelt-personer.. er nok veldig mange som er enig i dette, fakta.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis du har et problem med et helt folkeslag er det garantert deg det er noe galt med.

Anonymkode: ee834...fe7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Følte du deg truffet?😂😂.. Dette var ikke akkurat retter mot enkelt-personer.. er nok veldig mange som er enig i dette, fakta.

Du kjenner 5 millioner mennesker?

Anonymkode: fc3c2...a45

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er en grunn for at jeg aldri har valgt en norsk mann .. når det kommer til dating er generelt nordmenn helt ræva.. Husker da jeg var singel og spurte om jeg kunne ringe vedkommende og snakke for å bli kjent, enn å kun tekste... nei det ville han ikke, og han syntes det var utrolig merkelig at jeg spurte. Norske er helt A4.. og ikke så rart at over halvparten i Norge er single..  Norske er dårlig på å uttrykke seg , tørr å komme ut av denne A4 boksen.. Datet en norsk fyr for noen måneder siden, vi datet i ca 3-4 måneder . Prøvde å få ting ut av han om hvor vi stod hen, og hvor godt jeg likte han.. han var som en unge og  ga null ordentlig respons, i tillegg hadde han fortsatt tinder .. Jeg sa til han da deretter at vi ikke passer sammen og vi kan kan være venner, han var enig. Kort tid etter ble jeg forelsket i en Øst-europeer og vi er sammen den dag i dag . Etter han så det så ble han furten, og slettet meg overalt på sosiale medier. IGJEN norske dårlig på å uttrykke seg.

Norske damer er ikke myebedre.... haha...

Anonymkode: cf72f...d4f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har et problem med et helt folkeslag er det garantert deg det er noe galt med.

Er norsk selv , mange andre norske som er enig der. Ingen i min vennekrets er sammen med norske.. ikke min familie heller

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke så rart at en date sletter deg når du får kjæreste for det er jo ikke vits å ha kontakt da :) Men jeg er enig mange norske menn er kjipe å date, tør ikke snakke om følelser, er ikke noe romantiske eller gentlemen..

Anonymkode: 0e640...3fb

Likestilling.

Men det med følelser er jo litt rart... Skulle vel hatt motsatt effekt

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Norske damer er ikke myebedre.... haha...

Anonymkode: cf72f...d4f

Helt enig

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Jeg er ei utenlandsk dame så jeg føler meg ikke truffet. Syns bare det er så utrolig unødvendig og skrive sånt. Hva er det godt for liksom?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, 2a1m skrev:

Nei, ikke i det hele tatt. Jeg er ei utenlandsk dame så jeg føler meg ikke truffet. Syns bare det er så utrolig unødvendig og skrive sånt. Hva er det godt for liksom?

Har aldri skrevet noe stygt om det norske folk. Men det er ren fakta at nordmenn er kalde og udugelige på dating - markedet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Sorry, men jeg er norsk mann, så jeg gir deg tilsvar. Du er sannelig ikke spesielt god til å uttrykke deg du heller.

Hva mener du med A4? Alle nordmenn er A4? Alle er like? Alle er plain? Jeg forstår ikke.

Hva vil du forresten frem til med dette?

Anonymkode: 0ebd2...87b

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Er norsk selv , mange andre norske som er enig der. Ingen i min vennekrets er sammen med norske.. ikke min familie heller

Ja det er deg ja, fra den andre tråden hvor du postet akkurat det samme. Du har issues, oppsøk hjelp.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Følte du deg truffet?😂😂.. 

Og ja, som norsk mann føler jeg meg selvfølgelig truffet av et innlegg rettet mot alle norske menn. Sånn, bare så det er sagt 😄 

Anonymkode: 0ebd2...87b

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri skrevet noe stygt om det norske folk. Men det er ren fakta at nordmenn er kalde og udugelige på dating - markedet

Hva skal en gjøre da? En ser da mange uttrykke følelser, både i media og ellers. Mange snakker om hvordan de har det. Hele tiden... Hvordan er det å uttryke seg du referer til her? Hva er det de gjør annerledes i andre land?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...