Gå til innhold

Sven O. skilt !!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest lillelou
Skrevet

Ikke jeg heller, trodde det var "The real thing", dette :ironi:

Gjest Madeline
Skrevet

Det har vel aldri vært snakk om ekteskapet kom til å holde men snarere når de skulle skilles. Så at skillsmissen blir kunngjort nå kommer vel ikke som noe sjokk akkurat.

Skrevet

:o :o

Nå ble jeg skikkelig overraska!!!

:nissevink:

Skrevet

Hele greia er "tragisk".Håper noen snart beskytter mannen mot seg selv.

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

- Skole og jobb har tatt for mye tid. Jeg kunne ikke bli med på pub og fest hver dag, sier hun.

Må man skilles fordi man ikke kan være med gubben på pub og fest hver dag?

Jaja, kunne vært en fin reality-serie. :ler:

Gjest porselen
Skrevet

Ja, for dette visste hun selvfølgelig ikke da hun giftet seg med han?

Jeg har også ventet mere på når de ville skilles enn om det kunne holde. Ingen bombe akkurat.

Skrevet

Oi, så overrasket jeg ble nå.

Gjest Dum Perignon
Skrevet

Dette betyr at jeg har vunnet 1000 kroner fra min kristenroyalistiske onkel. Jeg veddet nemlig på at de ville skilles etter mindre enn ett år.

Som å rappe sjokolade fra småbarn (noe som også er forkastelig, men når MJ ikke dømmes er det håp for hvem som helst!).

:ler:

Skrevet

Hehe!

Hvor mye har de tjent på det?

Gjest gjest1
Skrevet

Og så var vi igang igjen. Trenger han å være idiot bare fordi han tilfeldigvis er kronprinsessens far og samtidig litt for glad i øl, giftet seg med en stripper for så å skille seg? Ja det høres helt villt ut, men ikke alle lever i slike rosenrøde romantiske små eventyr vet dere. Hadde han ikke vært i slekt med mette marit, ville dere ikke giddet å brydd dere engang. Tenk så kjedelig å bli dømt utifra hvem din egen DATTER er! Idiotisk!

Gjest Gulltopp
Skrevet
Hadde han ikke vært i slekt med mette marit, ville dere ikke giddet å brydd dere engang.

Exactly! Han utnytter hennes posisjon for å få oppmerksomhet rundt seg selv, og hadde det ikke vært for henne, ville ingen brydd seg, akkurat slik du sier. Å si at han blir dømt ut i fra hvem datteren er, er vel å snu det hele opp ned, all den tid ingen ville visst hvem han var uten henne, og det faktisk er hun som blir uglesett av mange på grunn av familieforholdene.

- Skole og jobb har tatt for mye tid. Jeg kunne ikke bli med på pub og fest hver dag, sier hun.

:hoho: Ja, tidsklemma kan være et problem for noen hver...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke overrasket akkurat, men bryr meg pent lite. Det var en i min klasse som buste ut med det da han leste det på vg.no. :ler:

Gjest Emera
Skrevet

Nyheten sto faktisk å lese på Nrk sin tekst-TV! Det forbauset meg, for sånne ting omtales aldri der (da tenker jeg på lignende B-kjendis-stunts..).

Men det er vel forbindelsen med kronprinsessen som er årsaken...

Gjest Violetta
Skrevet

Godt noen tar ansvar for å holde sladderpressen i gang. :tunge1::ironi:

Gjest L@DY IN RED
Skrevet

:o :ler::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

GIFTERING TIL 37,- . ?????? :hoho::hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...