Gå til innhold

Sven O. skilt !!


Gjest Seleena

Anbefalte innlegg

Gjest Madeline
:o :ler::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho::hoho:

GIFTERING TIL 37,- . ?????? :hoho::hoho:

Ja, det sier vel litt om hvor seriøst dette ekteskapet var fra begynnelsen av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo helt tragisk egentlig!

Og det kom nok ikke som noen bombe på noen nei!

Jammen bra at noen holder sladdre pressen i ånde!!!!! :roll:

Stakkars folk, de kan da ikke ha det godt................!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så var vi igang igjen. Trenger han å være idiot bare fordi han tilfeldigvis er kronprinsessens far og samtidig litt for glad i øl' date=' giftet seg med en stripper for så å skille seg? Ja det høres helt villt ut, men ikke alle lever i slike rosenrøde romantiske små eventyr vet dere. Hadde han ikke vært i slekt med mette marit, ville dere ikke giddet å brydd dere engang. Tenk så kjedelig å bli dømt utifra hvem din egen DATTER er! Idiotisk![/quote']

Nei, og det er velikke derfor han er idiot heller... Idiot er han som bruker datteren for å komme seg fram i media -og oppfører seg som et brødhue ... Sutrer og klager over at han ikke ser dattera og barnebarnet noe særlig - jeg skjønner godt at han ikke får ha kontakt med de mer, jeg...

Nei, vi hadde nok ikke visst hvem han var engang om han hadde vært hvem som helst andre sin far, men da hadde heller ikke han fått den oppmerksomheta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tidligere i nabolaget..

Som en tidligere perifer nabo må jeg si at jeg ikke er sjokkert over budskapet og nyheten om skilsmissen (eller bryllupet).

Mette-Marit kan jo ikkje hjelpe for at faren oppfører seg på denne måten. Men det er synd for barnebarna (alle barna til Mette-Marit) at de ikke vil få noe kontakt med sitt opphav på Høiby-siden.

Deler av innlegget er slettet. Remyline Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
Og så var vi igang igjen. Trenger han å være idiot bare fordi han tilfeldigvis er kronprinsessens far og samtidig litt for glad i øl, giftet seg med en stripper for så å skille seg? Ja det høres helt villt ut, men ikke alle lever i slike rosenrøde romantiske små eventyr vet dere. Hadde han ikke vært i slekt med mette marit, ville dere ikke giddet å brydd dere engang. Tenk så kjedelig å bli dømt utifra hvem din egen DATTER er! Idiotisk!

Nemlig! applaus!!!

Og nå har jeg diskutert sven o så mange ganger, at nå gidder jeg snart ikke mer.

Jeg synes fyren er skjønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest synseren

De har jo tjent godt på å publisere bryllup og skilsmisse i Se og Hør da. Tror de fikk 300 000 for å vise bilder fra bryllupet.

Skjønner ikke hvorfor ikke Sven O. Høiby kan ta mer hensyn til datteren sin. Selvfølgelig har han lov å leve livet selv om datteren er blitt kongelig, men det går ann å ta hensyn. Det bør en kunne vente av en far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he hadde æ aldri trudd nei..... :ler: snakk om å være tullat.. jaja, bra at vi har nokka å "snakke" om.... :hoho: ha en fin søndag..... me godt vær... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Han har jo fått seg "populær" nok til å få dere til å diskutere han over flere sider her på kg, inkludert denne på 3 sider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo fått seg "populær" nok til å få dere til å diskutere han over flere sider her på kg' date=' inkludert denne på 3 sider ;)[/quote']

Eller upopulær nok? :roll::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så var vi igang igjen. Trenger han å være idiot bare fordi han tilfeldigvis er kronprinsessens far og samtidig litt for glad i øl, giftet seg med en stripper for så å skille seg? Ja det høres helt villt ut, men ikke alle lever i slike rosenrøde romantiske små eventyr vet dere. Hadde han ikke vært i slekt med mette marit, ville dere ikke giddet å brydd dere engang. Tenk så kjedelig å bli dømt utifra hvem din egen DATTER er! Idiotisk!

Eh,nei - dømmer ham ikke ut fra hvem datteren er, nei- HANDLINGENE hans er mer enn nok for meg... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...