AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Del Skrevet 16. mars 2020 Mannen min er i karantene (uten symptomer) på grunn av en kollega som har symptomer (ikke påvist) corona. Jeg jobber på sykehus, og vi fikk beskjed på fredag at dersom familiemedlemmer er i karantene uten symptmer, skal man komme på jobb som vanlig. Gjelder denne retningslinjen fortsatt? Anonymkode: f95bb...010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Del Skrevet 16. mars 2020 Ville ringt nærmeste leder. Eller så er du vel i stand til å finne informasjon på fhi sine nettsider? Anonymkode: 47b36...01a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Del Skrevet 16. mars 2020 Jeg synes det er helt sjukt at man kan bo med noen som er i karantene og viser symptomer, men ikke holde seg hjemme før en selv har symptomer. Man er smittsom med dette før symptomene kommer. Anonymkode: c57d4...0e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #4 Del Skrevet 16. mars 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville ringt nærmeste leder. Eller så er du vel i stand til å finne informasjon på fhi sine nettsider? Anonymkode: 47b36...01a Har lett på fhi.no, men finner ikke info om dette. Kun når det gjelder de som har vært utenfor Norden.. legg gjerne ved link om du finner 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er helt sjukt at man kan bo med noen som er i karantene og viser symptomer, men ikke holde seg hjemme før en selv har symptomer. Man er smittsom med dette før symptomene kommer. Anonymkode: c57d4...0e9 Han jeg bor med har IKKE symptomer.. men har vært på jobb med en kollega som nå har feber og hoste. Anonymkode: 675a5...7da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #5 Del Skrevet 16. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mannen min er i karantene (uten symptomer) på grunn av en kollega som har symptomer (ikke påvist) corona. Jeg jobber på sykehus, og vi fikk beskjed på fredag at dersom familiemedlemmer er i karantene uten symptmer, skal man komme på jobb som vanlig. Gjelder denne retningslinjen fortsatt? Anonymkode: f95bb...010 Ja, den gjelder fortsatt. Anonymkode: 85588...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg