Gå til innhold

Familie i karantene- jeg jobber på sykehus

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mannen min er i karantene (uten symptomer) på grunn av en kollega som har symptomer (ikke påvist) corona. 

Jeg jobber på sykehus, og vi fikk beskjed på fredag at dersom familiemedlemmer er i karantene uten symptmer, skal man komme på jobb som vanlig.
Gjelder denne retningslinjen fortsatt? 

Anonymkode: f95bb...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ville ringt nærmeste leder. Eller så er du vel i stand til å finne informasjon på fhi sine nettsider?

Anonymkode: 47b36...01a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er helt sjukt at man kan bo med noen som er i karantene og viser symptomer, men ikke holde seg hjemme før en selv har symptomer. Man er smittsom med dette før symptomene kommer. 

Anonymkode: c57d4...0e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ringt nærmeste leder. Eller så er du vel i stand til å finne informasjon på fhi sine nettsider?

Anonymkode: 47b36...01a

Har lett på fhi.no, men finner ikke info om dette. Kun når det gjelder de som har vært utenfor Norden.. legg gjerne ved link om du finner :) 

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er helt sjukt at man kan bo med noen som er i karantene og viser symptomer, men ikke holde seg hjemme før en selv har symptomer. Man er smittsom med dette før symptomene kommer. 

Anonymkode: c57d4...0e9

Han jeg bor med har IKKE symptomer.. men har vært på jobb med en kollega som nå har feber og hoste. 

Anonymkode: 675a5...7da

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannen min er i karantene (uten symptomer) på grunn av en kollega som har symptomer (ikke påvist) corona. 

Jeg jobber på sykehus, og vi fikk beskjed på fredag at dersom familiemedlemmer er i karantene uten symptmer, skal man komme på jobb som vanlig.
Gjelder denne retningslinjen fortsatt? 

Anonymkode: f95bb...010

Ja, den gjelder fortsatt. 

Anonymkode: 85588...ae3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...