AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #1 Del Skrevet 16. mars 2020 Jeg er avhengig av bil for å handle, og bilen min trenger reparasjon. Har time på verkstedet fredag. Den er mulig å kjøre med, men ikke i uoverskuelig framtid. Ville dere levert bilen på verksted sånn som situasjonen er nå? Jeg er så usikker, men samtidig er jeg avhengig av bilen. Jeg kan gå meg en tur utenfor verkstedet der, trenger ikke sitte inne å vente. Anonymkode: c8dad...ca9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #2 Del Skrevet 16. mars 2020 Ikke sikkert de vil ha deg innom. Du må ringe verkstedet å høre med dem Anonymkode: ca279...651 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #3 Del Skrevet 16. mars 2020 Jeg jobber på verksted og vi tar fortsatt imot kunder. Vi vasker ned butikken og alle kontaktflater 3 ganger om dagen, tar på oss hansker når vi tar imot eller leverer ut nøkler, og bruker setetrekk/plastposer og hansker når vi skal inn i bilen. Inntil videre fortsetter vi driften som normalt. Hvordan det blir dersom vi får smitte på bygget er det ikke noen som har tatt helt stilling til ennå, men tipper vi blir nødt til å stenge ned da på grunn av manko på folk. Anonymkode: 98416...20c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg