Gå til innhold

Luxushair Keratin behandling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd  Keratin behandlingen fra Luxushair? Vurderer dette, men er usikker på hvor mye utbytte man egentlig får uten å bruke "riktig" sjampo, balsam og rensesjampo...

 

 

Anonymkode: cfe0b...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har prøvd den og det ble glatt og fint de første par ukene og så gikk det ganske fort tilbake til slik det var før. Brukte nok feil sjampo og produkter, så tror du bør investere i det som er anbefalt å bruke.

Anonymkode: 31f97...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd!

Jeg har sett på kerstase discipline bain curl ideal (balsam med shampoo). Har du noe erfaring med 2 i 1 shampoo? 

Anonymkode: cfe0b...bb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for råd!

Jeg har sett på kerstase discipline bain curl ideal (balsam med shampoo). Har du noe erfaring med 2 i 1 shampoo? 

Anonymkode: cfe0b...bb7

Nei noe slikt har jeg ikke prøvd før. Har ikke funnet et produkt som hjelper på det krusete håret mitt utenom keratinbehandling. Vurderer å prøve det igjen og kjøpe riktige produkter for å se om det holder lengre da:)

Anonymkode: 31f97...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har fått den i posten i dag, men la ikke merke til før jeg bestilte den at den ikke var anbefalt for noen som ammer.

jeg forhørte meg med en frisør salong som bruker samme produktet for å glatte ut håret til kunder, men hun sa at det ikke ville være farlig fordi produktet ikke ble satt i hårrøttene og hodebunn; men derifra og ned.

 

Jeg blir usikker på hva jeg skal stole på.

Anonymkode: a821e...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Prøver å google på dette nå, men sliter med å bestemme meg.. 

Anonymkode: a7089...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2020 den 19.11, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått den i posten i dag, men la ikke merke til før jeg bestilte den at den ikke var anbefalt for noen som ammer.

jeg forhørte meg med en frisør salong som bruker samme produktet for å glatte ut håret til kunder, men hun sa at det ikke ville være farlig fordi produktet ikke ble satt i hårrøttene og hodebunn; men derifra og ned.

 

Jeg blir usikker på hva jeg skal stole på.

Anonymkode: a821e...0ec

Jeg ville ventet til du er ferdig å amme. Det er veldig sterkt, hos meg triller tårene hele tiden mens jeg tar det i, og det er også skikkelig ubehagelig å puste i. Jeg må ta flere pauser underveis i påføringen. 
 

Til TS: Hos meg ble håret veldig mykt og ganske stritt i litt over en måned første gangen, og i ca. 2 uker andre gangen. Jeg har ikke brukt de anbefalte produktene til, men kerastase som jeg bruker til vanlig. 

Anonymkode: f8d7f...81d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen fler?

 

jeg har tatt behandling i dag & er spent! 

Anonymkode: 60922...e68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Ønsker gjerne også å høre fra flere om denne keratinbehandlingen, evt andre hjemmebehandlinger som fungerer?

 

Anonymkode: 1e682...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gjør det! Med mindre du har gassmaske eller tåler en kjemisk eim som sitter i håret i dagesvis! Prøvde den, men klarte ikke å gjennomføre pga gass/eim (vet ikke hva jeg skal kalle det). Endte opp hos frisør.

Anonymkode: 2c582...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.5.2020 den 19.11):

Jeg har fått den i posten i dag, men la ikke merke til før jeg bestilte den at den ikke var anbefalt for noen som ammer.

jeg forhørte meg med en frisør salong som bruker samme produktet for å glatte ut håret til kunder, men hun sa at det ikke ville være farlig fordi produktet ikke ble satt i hårrøttene og hodebunn; men derifra og ned.

 

Jeg blir usikker på hva jeg skal stole på.

Anonymkode: a821e...0ec

Handler vel mer om avgassene vil jeg tro, keratinbehandlinger er som å gå inn i et gasskammer. 

Anonymkode: 4780c...3a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...