Hr. Aktiv Skrevet 15. mars 2020 #21 Skrevet 15. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joa, men det er jo nettopp derfor jeg lurer. Kvinner får jevnt over fler matcher enn menn gjør, og kan derfor i større grad velge hvem de vil prate med. Siden menn jevnt over får færre matcher skulle man jo tro at de ville snakke med de matchene de får? Spesielt når man da møter på en som faktisk bidrar i samtalen. Anonymkode: 3d844...4dd Til meg er det fordi damene ikke skriver tilbake eller er generelt tunge å holde en dialog med.
Cya89 Skrevet 15. mars 2020 #22 Skrevet 15. mars 2020 vel jeg er ikke norsk men grunnen til at jeg ikke klarer å strekke en samtale er fordi jeg er ikke kreativ. Finner ikke på noe.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #23 Skrevet 15. mars 2020 5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Til meg er det fordi damene ikke skriver tilbake eller er generelt tunge å holde en dialog med. Nettopp det jeg opplever med gutta og. Og jeg vet jo at problemet ikke ligger hos meg, for de utenlandske mennene snakker jo som en foss. Merkelige greier. Anonymkode: 3d844...4dd
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #24 Skrevet 15. mars 2020 Mange norske jenter kan ikke flørte. Dreper samtalen med en gang, føles som et jobb intervju mange ganger der de har et fast oppsatt intervju guide og format. Anonymkode: 60797...4a3
Hr. Aktiv Skrevet 15. mars 2020 #25 Skrevet 15. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mange norske jenter kan ikke flørte. Dreper samtalen med en gang, føles som et jobb intervju mange ganger der de har et fast oppsatt intervju guide og format. Anonymkode: 60797...4a3 Men de er supre til å fungere som ei prippen prinsesse som skal ha alt servert.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #26 Skrevet 15. mars 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Men de er supre til å fungere som ei prippen prinsesse som skal ha alt servert. 😂😂 det tviler jeg ikke ett sekund på! Anonymkode: 3d844...4dd
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #27 Skrevet 16. mars 2020 3 timer siden, Kaptein Klein skrev: Helt enig. Rumenske menn er langt bedre, og kvinner for den saks skyld. Nå har jeg ikke erfaring fra Tinder, men møter stadig på rumenere i vår hovedstad, og de er særdeles snakkesalige! Hilser når du går forbi, og hvis du først slår an en prat har du en samtalepartner for livet! Her forleden så jeg en eldre herremann på Oslo S akkompagnert av en ung rumensk kvinne, og en halvtime senere etter diverse ærend så jeg de to fortsatt spankulere sammen som to erteris. Må ha vært litt av en samtale! Her har nordmenn mye å lære. Oh, she's sweet but a psycho A little bit psycho At night she's screamin' "I'm-ma-ma-ma out my mind" Anonymkode: 287f6...458
norw Skrevet 16. mars 2020 #28 Skrevet 16. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Joa, men det er jo nettopp derfor jeg lurer. Kvinner får jevnt over fler matcher enn menn gjør, og kan derfor i større grad velge hvem de vil prate med. Siden menn jevnt over får færre matcher skulle man jo tro at de ville snakke med de matchene de får? Spesielt når man da møter på en som faktisk bidrar i samtalen. Anonymkode: 3d844...4dd Jeg har 7 matcher nå og 8 likes som jeg kan matche med, som ikke er så verst for en mann, men har ikke skrevet til noen av dem og de har heller ikke skrevet til meg. Er lei og har ikke giddet i det siste. Disse damene får skrive til meg, som ikke er særlig sannsynlig, eller så får de bare ligge der. Ingen selvfølge at bare fordi man er mann og dermed sliter i motbakke, så blir man overivrig og kontakter alle som kan kontaktes. Jeg er ikke helt der.
Cya89 Skrevet 16. mars 2020 #29 Skrevet 16. mars 2020 8 minutter siden, norw skrev: Jeg har 7 matcher nå og 8 likes som jeg kan matche med, som ikke er så verst for en mann, men har ikke skrevet til noen av dem og de har heller ikke skrevet til meg. Er lei og har ikke giddet i det siste. Disse damene får skrive til meg, som ikke er særlig sannsynlig, eller så får de bare ligge der. Ingen selvfølge at bare fordi man er mann og dermed sliter i motbakke, så blir man overivrig og kontakter alle som kan kontaktes. Jeg er ikke helt der. hvor lenge har du brukt tinder? jeg har brukt det 2 uker og har fått 5 likes og 3 matches. En av dem så ut som tenåring åhhh. 😍 du vet blond og tynn 16 åring. Hun er for bra til å være sant seriøst. 2 andre er også overaskende sexy. Jeg har ikke noe tro på internett dating men here we are.
norw Skrevet 16. mars 2020 #30 Skrevet 16. mars 2020 1 minutt siden, Cya89 skrev: hvor lenge har du brukt tinder? jeg har brukt det 2 uker og har fått 5 likes og 3 matches. En av dem så ut som tenåring åhhh. 😍 du vet blond og tynn 16 åring. Hun er for bra til å være sant seriøst. 2 andre er også overaskende sexy. Jeg har ikke noe tro på internett dating men here we are. Jeg har brukt Tinder en god stund. Slettet mange, både damer som jeg har skrevet med, damer som bare har ligget der som matcher i lang tid og en del likes som er helt uaktuelle. Vært borti de som er fake. Tar ikke lang tid før man skjønner at her er det noe som skurrer. Man bør være tilgjengelig på apper og gjerne ute blant folk (bare ikke nå pga Corona-viruset), selv om man ikke har helt troen på det. Plutselig kan man ha flaks. Tinder gull er i hvert fall en fordel, og koster ikke all verden.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #31 Skrevet 16. mars 2020 8 timer siden, norw skrev: Ingen selvfølge at bare fordi man er mann og dermed sliter i motbakke, så blir man overivrig og kontakter alle som kan kontaktes. Jeg er ikke helt der. Nei, det er klart. Jeg mener ikke at menn skal være takknemlige for at noen i det hele tatt gidder å prate med dem, selv om det kanskje er det jeg mener utfra det jeg skriver. Jeg fikk tinder på fredag og fikk 99+ likes i løpet av en halvtime og hadde i går 50+ matcher. Har slettet en del nå, fordi jeg ikke gidder å starte samtalen med de, og siden de ikke har startet med meg så tenker jeg det er greiest sånn. Selv om jeg har mange flere matcher enn deg så har vi like mye kontakt med matchene. Det vil si null. Men når noen endelig skriver noe til meg så blir jeg jo glad og prøver å holde samtalen. Derfor trodde jeg kanskje det gjaldt andre veien og 🤔😊 Anonymkode: 3d844...4dd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå