Gå til innhold

Daten min kan ikke lage mat

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt enig med deg TS. I dag er det forventet at voksne menn klarer å lage mat. Gandiosa og Toro tomatsuppe er ok som nødløsning innimellom, men ikke hver dag, og definitivt ikke på date om man faktisk er interessert i noe varig. Har selv datet en nå som er dårlig på å lage mat, men i tillegg så er det mye han ikke liker. Og han er over 40 og har barn... Jeg kjenner at det er noe jeg sliter med. nå viste det seg at han i tillegg er av typen som forsyner seg selv og "glemmer" å spørre om besøket/daten vil ha noe... (Type tok seg et glass juice til frokosten og satte den i kjøleskapet uten å spørre om jeg ville ha, når jeg da kommenterte at jeg også gjerne kunne tenke meg et glass juice, så svarte han "ja, tror det er nok igjen til et glass til deg også, bare å ta" Men jeg måtte selv gå i kjøpeskapet å hente. Og det var FØRSTE gang jeg var på besøk.) Og jeg kjenner at jeg orker IKKE å oppdra en 40-åring. Mulig andre kvinner lever fint med sånt, men jeg orker ikke.

Anonymkode: 4f1e8...dff

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å lage mat fra bunn og når jeg er klar til å servere er det bestandig ryddet og vasket på kjøkkenet...det er jo en himmelsk forskjell... Da setter jeg utrolig pris på at en kvinne dekker på bordet og pynter for å gjøre det romantisk, da blir den culinarisk og koselige i helgene mye bedre når man er sammen med noen...

Sikkert mange som synes maten smaker ingenting når man spiser alene, uavhengig om man spiser gourmet eller junkfood?

Skrevet

Når han har rukket å bli hele 36 år uten å ha lært seg å lage mat tviler jeg på at han noen gang vil gjøre det. Du ser nok konturene av hvordan framtida blir hvis du satser på han der. Jeg hadde ikke giddet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...