Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Spiser nesten aldri godteri, men drikker brus hver dag.

Anonymkode: feb35...66a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 hours ago, AnonymBruker said:

Et par ganger i måneden. Kan ikke ha noe liggende, for jeg spiser alt jeg har. Null viljestyrke, men heldigvis ikke så mye søtsug til vanlig. 

Anonymkode: 0de42...634

Høres ut som meg. Det går helt fint så lenge jeg ikke har noe i hus, men om jeg vet at det ligger sjokolade i en skuff...så spises den, fortere enn svint. Lar stort sett være å kjøpe, rett og slett fordi jeg har det bedre uten mye søtt. For ikke å snakke om is, har jeg is i fryseboksen så spiser jeg den. Må bare holde meg unna nyheter og tilbud. 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakris? Omtrent hver dag. Men ikke i store mengder akkurat. Sjokolade og søtt er jeg ikke så glad i. Kan spise litt chips eller popcorn i helga. Jeg har en BMI på 19...

Anonymkode: 48a70...b77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent daglig, men er flink å begrense meg. Har klart å gå ned over 80 kg allikevel. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kuttet ut sjokolade, smågodt, frukt, bær, kaker etc. Så jeg spiser det aldri lenger. :) Men før det så spiste jeg MASSE. Det går ikke an å moderere seg her. Alt eller ingenting. Da velger jeg ingenting. Akkurat som at alkoholikere ikke kan drikke litt alkohol kan ikke jeg spise eller drikke noe som påvirker blodsukkeret veldig.

Anonymkode: 73e92...cfe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt hver dag! 

Og jeg er slank, veier 46 kg og er 160 cm høy. Så tror ikke at det er mye å si mtp vekt/overvekt.

 

Anonymkode: ae692...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser godteri og bakevarer hver dag, med god samvittighet. Liker å kose meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje én gang i måneden. Liker ikke søtsaker, usj. 

Anonymkode: 52860...237

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var liten stjal jeg penger og løp og kjøpte sjokolade hver dag. Har spist godteri daglig hele livet. Ihvertfall 5 ganger i uka! Er 43 år nå :), har ikke tenkt å slutte

Anonymkode: 93d49...ba3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...