Gå til innhold

Hvor ofte spiser du godteri?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fredag og lørdag. 

Kunne lett hatt sjokolade / snop hver dag, men begrenser meg

Anonymkode: a2674...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne spise hver dag før. Enormt søtsug.No har eg vert uten en uke ca. Kun litt chips og sukkerfri is 😋 mye mindre søtsug allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt for ofte de siste to ukene (annenhver dag, men ikke så mye) - nå blir det strengere med to ganger i uka igjen :) Holder det helst til helga, men det er en fin måte å kunne spise noe midt i uka om behovet blir helt prekært :P 

Anonymkode: 9af97...53c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser noe godt om trent hver dag. Når jeg var liten fikk vi lørdagsgodt, så jeg fikk ikke snop hver dag. 

Anonymkode: 1f8cb...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig varierende! Noen ganger flere ganger i uka, andre ganger kan det gå ett par uker uten at jeg spiser. 

Men blir ofte vin og noe chips/ost og kjeks type ting i helgene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiser litt vis jeg får lyst på uansett dag, og da holder det fort med 2-3 biter sjokolade/smågodt eller et lite kakestykke/en bolle/ Litt dessert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det fordi det ikke frister? Eller holder dere det bevisst unna?

Anonymkode: d233d...b90

Jeg spiste før, men så begynte jeg å lage ordentlig mat og da fristet det ikke lenger. Jeg lager istedet desserter som nicecream med bær, kaker med dadler som søtning osv og spiser kun en liten porsjon.

Anonymkode: 4430f...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før spiste jeg ofte, kanskje tre, fire ganger i uken, men etter jeg ble dårlig orker jeg ikke like ofte, nå kanskje en gang hver annen uke med litt sjokolade. Drikker te kanskje. 

Anonymkode: e52f4...997

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ganger i måneden. Kan ikke ha noe liggende, for jeg spiser alt jeg har. Null viljestyrke, men heldigvis ikke så mye søtsug til vanlig. 

Anonymkode: 0de42...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri. Har erstattet alt søtt med frukt, og har absolutt ikke noe behov for godteri nå. En skje honning, en neve rosiner eller en banan + bringebær + vann eller banan + sitron + dadler + vann + blåbær - smoothie er så utrolig mye bedre.

Anonymkode: dcf93...ec2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver dag. Er slank forresten

Anonymkode: e12c0...acc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg vil. Som regel hver dag. Og det har jeg gjort i årevis uten å tatt skade av det. Alt med måte. Lever bare en gang!

Anonymkode: 07ba6...c2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det kun på lørdager. Unntak spesielle dager som f.eks. Halloween, nyttårsaften eller 1.påskedag. Men hvis vi har litt til overs fra lørdagskveld, så hender det at vi spiser resten søndag morgen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde spist det hver dag om jeg hadde hatt råd til det. Jeg gjør det i perioder jeg har bedre råd. Craver det konstant, men det har blitt littegrann mindre etter at jeg begynte å spise ordentlige måltider. Vi hadde heller ikke begrensninger for godteri, bakst, brus, desserter osv. hjemme, og når jeg var trist eller sint fikk jeg ofte en sjokolade for å få meg til å roe meg ned..

Anonymkode: 8023b...714

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredager og lørdager. Saltsnop, og kanskje kake. Er heldigvis nesten aldri sugen på søtsnop, og spiser aldri smågodt. 

Anonymkode: 273d6...4c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere som klarer dere uten søtt 👏🏻👏🏻 Dere er heldig. 

Jeg er helt avhenging av noe godteri. Prøvd det meste for å slutte. Men går ikke. Har fått egne unger nå og så prøver hardt å ikke gi dem mine vaner. 

Anonymkode: cbb07...e50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...