AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #1 Del Skrevet 15. mars 2020 Er det sånn at alle som ikke jobber i helsesektoren, politiet, brannvesenet nå ikke er i jobb? Hva med de som ikke er i jobb får de lønn? Vanlig lønn eller nedsatt lønn? Ingen lønn? Får barnehageansatte lønn? Anonymkode: 6956f...574 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sinte-my Skrevet 15. mars 2020 #2 Del Skrevet 15. mars 2020 Blir hjemme med åtteåring, bruker sykt barn-dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg jobber i privat firma, jobber hjemmefra til vanlig lønn. Anonymkode: cf85c...ab4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Del Skrevet 15. mars 2020 Jobber innen øk/adm. Jobber hjemmefra, og får full lønn. Det kan ha konsekvenser på sikt om et stort antall av kundene våre går konkurs. Så om dette tar mer enn 3-6 måneder kan det være jeg merker det. Men mannen jobber innen helse, og tjener nå dobbelt av hva han vanligvis gjør. Anonymkode: afba8...eb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smilo Skrevet 15. mars 2020 #5 Del Skrevet 15. mars 2020 I full jobb som regnskapsfører. Alle mine kollegaer er hjemme med hjemmekontor. Jeg sitter på vårt stengte kontor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest YtreYtterst Skrevet 15. mars 2020 #6 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg jobber i butikk, så dagene går som vanlig, vi har bare litt færre kunder (ikke dagligvare). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #7 Del Skrevet 15. mars 2020 Foreløbig i full jobb på hotell, men vi blir vel stengt til uka regner jeg med. Anonymkode: c3240...008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #8 Del Skrevet 15. mars 2020 Jobber innenfor media. Jobber som normalt. Anonymkode: 46727...400 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 15. mars 2020 #9 Del Skrevet 15. mars 2020 Er lærer og skal fra nå av undervise elevene hjemmefra. Har full lønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 15. mars 2020 #10 Del Skrevet 15. mars 2020 Jobber som trafikklærer, permitert. Så det er vel full lønn en liten stund og så 62.4%... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #11 Del Skrevet 15. mars 2020 Jobber i barnehage og vi holder åpent for de som er i samfunnskritiske yrker. Slik det ser ut nå jobber jeg én dag neste uke. Vi rullerer på hvem som jobber siden vi er mange ansatte og antageligvis ikke så mange barn de neste ukene. Samboeren jobber i butikk, de har også åpent. Anonymkode: d2ddd...2bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #12 Del Skrevet 15. mars 2020 Jobber i en dagligvare. Jobber 12 timers dager fordi kunder går smokk på handlingen. Er som desember det her gange 2 😂 At folk ikke forstår at de bidrar til smitte og at det vil øke dagene fremover nettopp fordi alle er ute å handler. Rein idioti. Anonymkode: 6e3c5...ae6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #13 Del Skrevet 15. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Jobber i en dagligvare. Jobber 12 timers dager fordi kunder går smokk på handlingen. Er som desember det her gange 2 😂 At folk ikke forstår at de bidrar til smitte og at det vil øke dagene fremover nettopp fordi alle er ute å handler. Rein idioti. Anonymkode: 6e3c5...ae6 Stod i kø på Rema her om dagen. Jeg jobber rett ved siden av så jeg visste at de hadde hatt kø i 6 kasser siden de åpnet. Fyren foran meg presterte å si at nå var hun vel fornøyd, nå som folk handlet så mye og hun kunne tjene på elendigheten, det var vel bra for henne det! Stakkars jenta visste ikke hva hun skulle svare tror jeg, men det så ut som om hun var nærmere gråten enn ikke.... Anonymkode: 266d3...091 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macey_8888 Skrevet 15. mars 2020 #14 Del Skrevet 15. mars 2020 Det er jo fortsatt mange kjøpesentre (utrolig nok!) som er åpent.. da mange diverse butikker alt fra dagligvare, klesbutikker, osv. som holder åpent. Så de er vel i jobb. I tillegg til mange som har hjemmekontor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #15 Del Skrevet 15. mars 2020 3 minutter siden, Macey_8888 skrev: Det er jo fortsatt mange kjøpesentre (utrolig nok!) som er åpent.. da mange diverse butikker alt fra dagligvare, klesbutikker, osv. som holder åpent. Så de er vel i jobb. I tillegg til mange som har hjemmekontor. Jeg er blandt de som jobber i varehandel, redusert åpningstid og vi må nok permittere folk framover. Burde holdt stengt14 dager enn å risikere liv og helse for å selge klær😣 Anonymkode: 29cf6...030 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #16 Del Skrevet 15. mars 2020 Jeg er sykemeldt ut neste uke pga. luftveissymptomer og feber (mulig corona, men er ikke i risikogruppe eller helsepersonell, så ligger bare i senga hjemme og synes synd på meg selv). Men gitt at jeg blir frisk til uka etter der igjen blir det jobb via hjemmekontor og full lønn. Anonymkode: 898d2...a73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg