Gå til innhold

en students bekjennelser


mariadobie

Anbefalte innlegg

hmm.. er ganske fersk her på KG, men fikk så lyst til å skrible litt her etter å ha lest litt andre dagbøker. Får se hva det blir til da... ikke sikkert at jeg kommer på så mye spennende å fortelle da :ler:

Klokka er nå seks om morningen, og jeg har enda ikke fått sove.. Grubler for mye tror jeg. Men eksamen er jo ferdig, og sommerferien venter, så om jeg sover litt lenge i morgen gjør ingenting. :tunge1:

Gleder meg til i morgen da! (kanskje derfor jeg ikke får sove... :-? ) Skal være avslutningsfest med skolen. Jeg og romvenninna mi har arrangert fest, så forhåpentligvis er det flere likesinnede studenter som er klare for en fest etter å ha blitt ferdig med eksamen! Uansett blir det nok moro. :kul:

Egentlig så burde jeg komme meg i seng... Blir en tøff uke. Skal feste tirsdag, torsdag, fredag og sansynligvis lørdag. Er altfor mye som skjer for tiden... Sommeren er herlig!! hehe... Sansynligvis får pipa en annen låt om en uke... :o Men, men.. her tar vi ikke sorgene på forskudd.

Hmm.. begynner å bli overtrøtt. Får prøve å få skrevet litt mer en annen dag.

Nattakos fra Maria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen hit! Heldig du som har sommerferie allerede, jeg har eksamen på fredag (og burde vel egentlig lese nå istedet for å skrive her).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ojojojoj!! nå ble jeg hoppende glad! :hoppe:

Så hyggelig med mange velkomstmeldinger! Her sitter jeg og spiser mitt tørre knekkebrød med skinkeost og er egentlig ganske trøtt enda (selv om klokka er 15.00), også kommer det svar på dagboka mi. Fin start på dagen, skulle jeg akkurat til å si... Inkassobrev???? :hår:

*åpne*

.

.

.

PHEEEEW!!! bare en varsel.. hvorfor må sånne dumme slankepille selskaper ha inkasso navn på regnskapsfirmaet sitt??? Jajaja.. jeg bestilte nemlig noen "gratis" piller som gjorde at karbohydrater man fikk i seg ble borte på en måte.. Skjønte det ikke helt, men det virka hvertfall lurt. :klø: Uansett, når pillene kom, sto det at jeg måtte ta de en time før jeg spiste hver dag. Fant ut at det ble litt for mye pes og tenke i forveien på når jeg skal spise, så de ligger fortsatt uåpna oppe i hylla. Og nå har jeg fått en regningpå 93 kroner plutselig (poto + varsel) så dum går det ann å bli....

Uansett! Jeg leste gjennom hva jeg skrev i dag tidlig/går kveld og fant ut at det høres ut som jeg er en alkis. Det er altså ikke tilfellet, selv om noen kanskje mener motsatt.. :roll:

Og egentlig var jeg ikke HELT ferdig med eksamen.. Skulle hatt den siste i dag tidilig, men jeg har ikke vært på en eneste forelesning, og fant ut at konte-eksamen er en genial ting. Så vi satser på at jeg finner skole-ånden i sommerferien, og leser til den store gullmedaljen. *kremt*

Men jeg er egentlig ganske stolt av meg selv da. Har ikke vært på skolen nesten i det hele tatt dette semesteret (slitt med skoleånden som altså forhåpentligvis kommer luskende i sommer), men likevel har jeg hatt to eksamener som har gått veldig bra (tror jeg...). Fikk tilbake den ene, og fikk faktisk en C noe jeg er ganske fornøyd med. Læreren var sikker på jeg skulle stryke, så "UP YOURS". :danse:

Ellers er livet mitt ganske forvirrende for tida... Har en kjæreste som jeg er veldig glad i, men er av og til litt usikker på om dette er hva jeg vil. Tanker om dette kommer garantert senere....

Men nå må jeg faktisk se til å hoppe i dusjen, og løpe ut med vovven. Det kommer jo folk hit om tre timer!! Og leiligheta ser ganske så udelikat ut... OÆÆÆÆ.....

Men vi snakks!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maria! Grattis med ny dagbok :klappe:

Jeg veit åssen det er med den skoleånden, men heldigvis så studere jeg noe jeg virkelig liker på et universitet i australia, så det går mye bedre enn det gjorde på videregående. HVa studerer du? (kanskje du har skrevet om dette, men ha rikke fått det med meg :oops: ).

Jeg er ferdig med studiene neste tirsdag, så da bærer det hjem med en bachelor grad i lomma. Johooo.

Håper du har en flott dag

Klem fra Kunstner'n :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...