Eplepai1 Skrevet 15. mars 2020 #1 Del Skrevet 15. mars 2020 Hei dere! Skulle gjerne hatt én eneste antibac, samt litt mel og tørrgjær. Noen som vet hvor dette er å få taket i nå? Alle hamstrer så det meste jeg har sjekket er tomt.. noen som vet? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #2 Del Skrevet 15. mars 2020 Du må bare følge med. Noen butikker har, andre ikke. Dette er resultatet av hamstring. Men butikker får kontinuerlig inn varer. Skulle til å linke til eklere liv, de fikk inn et lass med antibac, men de er nå igjen utsolgt 😅 Anonymkode: 3a576...bc9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #3 Del Skrevet 15. mars 2020 Går du i butikken i morgen, så har de helt sikkert fått inn nye varer Anonymkode: 0eab7...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #4 Del Skrevet 15. mars 2020 Bor i Oslo, så mel i butikken både fredag og lørdag, antibac var det lite av da. I de større byene får de daglige leveringer. Du får undersøke når butikkene rundt deg får inn varer😊 Anonymkode: 48ec3...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #5 Del Skrevet 15. mars 2020 Enklere liv ble utsolgt på 4 timer ser jeg, på fredag 😅 men de burde jo forstått at det kom til å gå slikt når de ikke satte begrensninger for hvor mange man kunne kjøpe 😐 Anonymkode: 3a576...bc9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duftavsommerregn Skrevet 15. mars 2020 #6 Del Skrevet 15. mars 2020 Du trenger ikke antibac, bruk såpe og vann! Gjør dette ofte og alltid etter at du har vært ute, og alltid før du skal spise. Såpe løser opp fettmenbranen som beskytter carona viruset og det dør med en gang. Såpe er mer effektivt en antibac faktisk. Vask hendene i 20 sekunder minst. Problemet er løst. Mel er det mer en nok av, du må bare vente litt til de får nye varer i butikken. Alt dette pga superegoistene som er der ute. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplepai1 Skrevet 15. mars 2020 Forfatter #7 Del Skrevet 15. mars 2020 58 minutter siden, Duftavsommerregn skrev: Du trenger ikke antibac, bruk såpe og vann! Gjør dette ofte og alltid etter at du har vært ute, og alltid før du skal spise. Såpe løser opp fettmenbranen som beskytter carona viruset og det dør med en gang. Såpe er mer effektivt en antibac faktisk. Vask hendene i 20 sekunder minst. Problemet er løst. Mel er det mer en nok av, du må bare vente litt til de får nye varer i butikken. Alt dette pga superegoistene som er der ute. Jeg vet at såpe og vann fungerer best. Likevel synes jeg det er greit å ha en antibac med meg når jeg ferdes ute og ikke har tilgang på vann ig såpe 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #8 Del Skrevet 15. mars 2020 4 minutter siden, Eplepai1 skrev: Jeg vet at såpe og vann fungerer best. Likevel synes jeg det er greit å ha en antibac med meg når jeg ferdes ute og ikke har tilgang på vann ig såpe 😊 Nettopp, tenk på hvor mange ganger du deg deg selv i ansiktet og på tingene dine mens du er ute, i butikkene, etc. Nettopp derfor er det VELDIG greit å ha med antibac, slik at du bryter smittekjeden. Ja, jeg vasker hendene før jeg drar ut og når jeg kommer hjem, men håndhygiene er like viktig, om ikke viktigere, når du er ute av huset og det er jo da du ikke har tilgang på vann og såpe. Anonymkode: 8e571...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #9 Del Skrevet 15. mars 2020 Sikkert et dumt spørsmål, men når du skal "bare" på butikken og greier å holde deg unna å ta deg selv i ansiktet, er det nok? Er antibac så viktig da? Så de hadde satt opp antibac for kundene i en lokalbutikk her og har siden tenkt (for oss kunder iallefall) er det så viktig. For varene, handlekurv osv. må man jo ta på uansett, og da utsettes man gjerne for smitte opptil flere ganger. Nok og bare stikke hjem å vaske hendene med en gang? Anonymkode: ab6d5...607 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #10 Del Skrevet 15. mars 2020 Motehus. No hadde antibac i går hvertfall Anonymkode: 6ac0b...053 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #11 Del Skrevet 15. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Motehus. No hadde antibac i går hvertfall Anonymkode: 6ac0b...053 Motehus.no? 😳 Anonymkode: 3e2af...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2020 #12 Del Skrevet 15. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Motehus.no? 😳 Anonymkode: 3e2af...618 Antibac er jo på moten nå 🙊 (ikke at noe av det på motehus.no pleier være så «moteriktig» da) Anonymkode: a032e...cb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg