Gå til innhold

Tannlege åpen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei, jeg fikk varsel om tannlegetime på mandag. Trodde de var stengt. Dette er offentlig tannklinikk også. Vet dere hvor jeg kan se hvem som er åpen og stengt?

Anonymkode: 7599b...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

De jobber med å kontakte alle som har time i tidsrommet 13.3-13.4. For å informere om at timen deres går ut. Det er likevel mulig å få akutt timer. Om det er etter kriteriene akutt nok. 
du bør ringe deres kontor, da finner man gjerne ut ting raskt. 

Anonymkode: a152f...054

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gå inn på fylkeskommunens sider. Du vil trolig finne informasjon der om de offentlige tannklinikkene. På vår tannklinikk er alle ordinære avtaler avbestilt.

Anonymkode: 7d289...df5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.vestlandfylke.no/tannhelse/korona-avlyser-alle-oppsette-tannlegetimar/

Her står det at tannlegen er stengt. Alikevel fikk jeg melding om å måtte møte til time. Denne meldingen ble sendt ut i går (lørdag). Ser ut som jeg må ringe uansett. Man vet aldri.

Anonymkode: 7599b...350

De har muligens ikke rukket å flytte timen. SMS-påminnelse kommer automatisk to dager før. Jobber i samme fylke, vår klinikk har ringt eller sendt SMS og slettet alle timer tre uker frem i tid.

Er du under behandling og har noe det haster mye med?

Anonymkode: 7d289...df5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sms tjenesten dems sender ut automatiske meldinger. Ring du. Kan garantere deg at du ikke har tannlegetime. 

Anonymkode: a152f...054

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• Opprett ny...