AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #1 Del Skrevet 14. mars 2020 Skal til hotell med typen min neste uke. Er dette mulig eller stenges det? Anonymkode: cbefb...4ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #2 Del Skrevet 14. mars 2020 Følger du med? Eller troller du? Anonymkode: 60234...cb5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #3 Del Skrevet 14. mars 2020 Tror det skal gå fint så lenge dere er mest på hotellrommet.😊 Anonymkode: 92fab...3d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #4 Del Skrevet 14. mars 2020 Må folk stille så jævlig dumme spørsmål hele tiden? 🤦♀️ Anonymkode: ece20...e55 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #5 Del Skrevet 14. mars 2020 Nei, det kan dere bare avlyse. Alle skal holde seg hjemme på sine respektive adresser. Anonymkode: 1ea8c...509 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebony Skrevet 14. mars 2020 #6 Del Skrevet 14. mars 2020 Så klart skal du ikke reise på noe hotell nå! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 14. mars 2020 #7 Del Skrevet 14. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal til hotell med typen min neste uke. Er dette mulig eller stenges det? Anonymkode: cbefb...4ab ... Dra overhodet ikke til et hotell i disse dagene nå. Et av de minst hygieniske stedene man kan befinne seg akkurat nå og smittefaren er blant de høyeste fordi du kan møte på en noen folk ute i hallen og i gangen og på kort avstand som gjør at smitterisikoen øker betraktelig. Hold deg hjemme og ta det en annen gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. mars 2020 #8 Del Skrevet 14. mars 2020 Leser ikke folk nyheter !? Selvfølgelig kan du ikke det. Hold deg hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #9 Del Skrevet 14. mars 2020 Oi folk klikker her. Takk for svar! Da avlyser jeg det Bare🤗 holder meg nok hjemme. hadde ikke møtt han på 3 mnd. Men avlyser! Anonymkode: cbefb...4ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 14. mars 2020 #10 Del Skrevet 14. mars 2020 Her i kommunen måtte alle Overnattingssteder og restauranter stenges i kveld. Inkludert air bnb... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lasox Skrevet 14. mars 2020 #11 Del Skrevet 14. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oi folk klikker her. Takk for svar! Da avlyser jeg det Bare🤗 holder meg nok hjemme. hadde ikke møtt han på 3 mnd. Men avlyser! Anonymkode: cbefb...4ab Bra! Hold deg hjemme utenom mathandlingen til det begynner å roe seg ned med krisen og at det har gått minst to uker før du evt. begynner å vurdere nye aktiviteter med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg